Ik ben 40+ en als ik hem zie zou ik denken dat 't m'n vader kan zijn.quote:
Het is zijn broer?quote:Op maandag 29 september 2025 20:13 schreef Hyaenidae het volgende:
Waarom doet die homo me steeds aan Jan Roos denken
55quote:
Vroeger konden we nog @Paxcon raadplegen.quote:Op maandag 29 september 2025 20:14 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb met homo's altijd het gevoel dat het sowieso nooit iets gaat worden
Het moet wel passen ja.quote:Op maandag 29 september 2025 20:14 schreef R-woud93 het volgende:
Juist wel toch? Die spreken altijd af voor minimaal een seksdate.quote:Op maandag 29 september 2025 20:14 schreef R-woud93 het volgende:
Zou het goed met hem gaan?quote:Op maandag 29 september 2025 20:14 schreef Coco het volgende:
[..]
Vroeger konden we nog @:Paxcon raadplegen.
Ja maar geen langdurige reacties ect.quote:Op maandag 29 september 2025 20:14 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Juist wel toch? Die spreken altijd af voor minimaal een seksdate.
Mss moet je dan eens met een vrouw proberen te datenquote:Op maandag 29 september 2025 20:14 schreef R-woud93 het volgende:
Jij spreekt uit ervaring?quote:Op maandag 29 september 2025 20:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Past vaak meer in dan je denkt
quote:Op maandag 29 september 2025 20:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Past vaak meer in dan je denkt
Gvdquote:Op maandag 29 september 2025 20:15 schreef alpeko het volgende:
[..]
Mss moet je dan eens met een vrouw proberen te daten
37quote:Op maandag 29 september 2025 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe oud is haai rechts? Die lijkt tien jaar jonger
Die heb ik al jaren niet meer zien postenquote:Op maandag 29 september 2025 20:14 schreef Coco het volgende:
[..]
Vroeger konden we nog @:Paxcon raadplegen.
quote:Op maandag 29 september 2025 20:16 schreef Coco het volgende:
Het is wel een ordinair topic op deze maandag.
quote:
Hij bedoelde in een cocon.quote:
Lekker de week beginnenquote:Op maandag 29 september 2025 20:16 schreef Coco het volgende:
Het is wel een ordinair topic op deze maandag.
quote:
quote:Op maandag 29 september 2025 20:17 schreef Dutch_view het volgende:
Ajo zijn kont staat er voor open.
Volgens mij 3. Maar nu twijfel ikquote:Op maandag 29 september 2025 20:19 schreef Dutch_view het volgende:
Volgens mij hebben we in dit nieuwe seizoen nog geen blijvende date gehad
Akkoord.quote:Op maandag 29 september 2025 20:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
boulderen is een leuke eerste date
Wel toch, in de eerste paar dagen meerder succesjes!quote:Op maandag 29 september 2025 20:19 schreef Dutch_view het volgende:
Volgens mij hebben we in dit nieuwe seizoen nog geen blijvende date gehad
Fijne avondquote:
Waarom wil je dit weten?quote:Op maandag 29 september 2025 20:20 schreef maily het volgende:
Wie weet uit welke uitzending dit fragment komt?
https://giphy.com/gifs/BN(...)l-ZanVUeC4SWtjeZ2Q59
Ik dacht dat de eerste en tweede aflevering een succes haddenquote:Op maandag 29 september 2025 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij 3. Maar nu twijfel ik
ik denk dat ik die jongedame ken .... maar ik wil het zeker wetenquote:
Dat kan natuurlijk. Ik zou het alleen niet als tweede date doen zeg maar.quote:Op maandag 29 september 2025 20:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik heb dit gisteren ook gedaan
quote:Op maandag 29 september 2025 20:21 schreef maily het volgende:
[..]
ik denk dat ik die jongedame ken .... maar ik wil het zeker weten
Als date?quote:Op maandag 29 september 2025 20:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik heb dit gisteren ook gedaan
nee denk het niet.quote:
All you can eat vibe. Dan toch liever boulderen en een normaal restaurant zoeken.quote:
Google lens?quote:Op maandag 29 september 2025 20:21 schreef maily het volgende:
[..]
ik denk dat ik die jongedame ken .... maar ik wil het zeker weten
is er een makkelijke manier om dit terug te zoeken?
Ja zoiets doe je als teamuitje.quote:Op maandag 29 september 2025 20:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
All you can eat vibe. Dan toch liever boulderen en een normaal restaurant zoeken.
Haha nee niet als date, dus snap @Pisces29 wel idd. Niet echt een date dingquote:Op maandag 29 september 2025 20:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Als date?
Of gewoon bier&boule met vrienden?
We wachten met wie @Sapstengel dit is gaan doenquote:
Maar dat is toch heel erg leuk.quote:Op maandag 29 september 2025 20:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha nee niet als date, dus snap @:Pisces29 wel idd. Niet echt een date ding
Maar er wonen hier redelijk wat ouderen in de buurt die ik wel eens spreek, als ik met de hond loop enzo. En er zit zo'n baan hier in de wijk, dus als ik langskom blijf ik vaak wel ff hangen en zeggen ze "oh doe een potje mee".
maar hoe vind ik dat terug? wanneer die in de OP is gekomen?quote:Op maandag 29 september 2025 20:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Google lens?
Of kijken wanneer die in de OP is gekomen en uitzendingen van rond die tijd bekijken
Zo is het inderdaad leuk, vind het altijd wel gezellig als het een beetje levendig is in de buurt en mensen nog eens blijven staan voor een praatje ofzo. Helemaal van die oudjes, die in sommige wijken echt helemaal vereenzamen.quote:Op maandag 29 september 2025 20:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar dat is toch heel erg leuk.
Wat ben je een lieverd. Wat fijn voor die mensen iemand zoals jij.quote:Op maandag 29 september 2025 20:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zo is het inderdaad leuk, vind het altijd wel gezellig als het een beetje levendig is in de buurt en mensen nog eens blijven staan voor een praatje ofzo. Helemaal van die oudjes, die in sommige wijken echt helemaal vereenzamen.
Oh dat klinkt alsof je erg sociaal bent, denk dat de buurt blij met je is. Tenzij je je hond overal laat poepen en niet opruimtquote:Op maandag 29 september 2025 20:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha nee niet als date, dus snap @:Pisces29 wel idd. Niet echt een date ding
Maar er wonen hier redelijk wat ouderen in de buurt die ik wel eens spreek, als ik met de hond loop enzo. En er zit zo'n baan hier in de wijk, dus als ik langskom blijf ik vaak wel ff hangen en zeggen ze "oh doe een potje mee".
Alle topics teruggaan tot hij niet in de OP staatquote:Op maandag 29 september 2025 20:27 schreef maily het volgende:
[..]
maar hoe vind ik dat terug? wanneer die in de OP is gekomen?
en google lens geeft geen uitsluitsel
ik heb verder geklikt en krijg nu 27-02-2020 ... ga even terugzoekenquote:Op maandag 29 september 2025 20:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Alle topics teruggaan tot hij niet in de OP staat
Haha ik weet t ook niet, geen idee of je op de link van het gifje kan zoeken in mycroft
Ja ben ik ook wel eigenlijk, houd daar wel van. Even praatje her en der. Woon vlakbij een winkelcentrum waar met mooi weer ook altijd wel vaste mensen op bankjes zitten. Nadeel is wel dat ik soms anderhalf uur weg kan zijn, omdat ik de een na de ander tegenkom tijdens mijn rondje. Maarja voor de hond alleen maar goed, die is langer buiten danquote:Op maandag 29 september 2025 20:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh dat klinkt alsof je erg sociaal bent, denk dat de buurt blij met je is. Tenzij je je hond overal laat poepen en niet opruimt
Was laatst in de pingpongclub in Utrecht, leek me wel een prima optie voor een date
Ik hoop dat ze het fijn vindenquote:Op maandag 29 september 2025 20:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat ben je een lieverd. Wat fijn voor die mensen iemand zoals jij.
Geil, waar zie je dit?quote:Op maandag 29 september 2025 20:30 schreef Evangelion het volgende:
Woensdag dikke tetten in een strak hemdje zie ik
Be there or be square
https://npo.nl/start/serie/first-datesquote:
Oh, dus je kunt al heel de week vooruit kijken online? Maar dat doe je niet?quote:Op maandag 29 september 2025 21:05 schreef Evangelion het volgende:
[..]
https://npo.nl/start/serie/first-dates
Staan alle afleveringen van de hele week al
Ik kijk soms of ik iets mis als ik andere verplichtingen heb, maar hier blijf ik voor thuis.
Sophie bedoel ik trouwens. Niet die miss piggy in het begin.
Zoww, goeie tip, die stretched haar topje flink uit inderdaad. Heerlijk.quote:Op maandag 29 september 2025 21:05 schreef Evangelion het volgende:
[..]
https://npo.nl/start/serie/first-dates
Staan alle afleveringen van de hele week al
Ik kijk soms of ik iets mis als ik andere verplichtingen heb, maar hier blijf ik voor thuis.
Sophie bedoel ik trouwens. Niet die miss piggy in het begin.
quote:Op maandag 29 september 2025 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Deze doet idd alles
@:poefbank @:sapstengel
Tussenjaarquote:Op dinsdag 30 september 2025 19:25 schreef Gibson88 het volgende:
Mij benieuwen: We krijgen vanavond AHDH stories, veel meegemaakt, reizOn, en haai haai. Wie vult hem aan ?
Nou nou nou.quote:
Huisje, boompje, stalletje, beestje?quote:
Precies jaquote:
Dat zie ik zo gebeurenquote:Op dinsdag 30 september 2025 19:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Huisje, boompje, stalletje, beestje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |