Je wil haar wel forensisch onderzoeken?quote:Op dinsdag 30 september 2025 19:35 schreef Bugno3 het volgende:
Jade is best leuk, maar die jas flatteert niet. Spijkerpak is prima.
Daar ben ik veel te oud voor helaas.quote:Op dinsdag 30 september 2025 19:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je wil haar wel forensisch onderzoeken?
quote:
Kachingquote:
Stijltang en opnieuw krullen gemaaktquote:Op dinsdag 30 september 2025 19:37 schreef Bugno3 het volgende:
En wat ik me afvraag is: hoe kan haar haar zo plat zijn? Denk dus geen natural curls.
Ja, verliest het toch van zo'n grote bos natuurlijke krullen.quote:Op dinsdag 30 september 2025 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Stijltang en opnieuw krullen gemaakt
Haar roots, allemaal stijl toch
Puntige knieënquote:Op dinsdag 30 september 2025 19:38 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ja, verliest het toch van zo'n grote bos natuurlijke krullen.
Vooroordeel over die provincies weer geheel bevestigdquote:
Eten alleen een AVtje?quote:
Heb het gevoel dat zij hem wat dom vindt.quote:
Josh heeft rechts ook veel minder wenkbrauw dan links lijkt het.quote:Op dinsdag 30 september 2025 19:43 schreef Bugno3 het volgende:
Waar is de rest van Jade's wenkbrauwen?
Die contreien hebben toch amper haargroeiquote:Op dinsdag 30 september 2025 19:43 schreef Bugno3 het volgende:
Waar is de rest van Jade's wenkbrauwen?
Ziet er wel leuk en spontaan uit.quote:
Eensquote:Op dinsdag 30 september 2025 19:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ziet er wel leuk en spontaan uit.
@GurneyIsBestOkequote:
Anders dan het fijne geneus van die jongen.quote:Op dinsdag 30 september 2025 19:48 schreef Dutch_view het volgende:
Wat heeft die meid een vervelende nasale stem
Eigenlijk is het allemaal nix.quote:Op dinsdag 30 september 2025 19:48 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Anders dan het fijne geneus van die jongen.
We zijn een inclusief warm badquote:
Ze passen wel goed bij elkaar!quote:
Dat is als een indo daten die geen rendang of nasi goreng eetquote:
Dat wel.quote:
Graag review tafel oostenquote:
Bij de Lidlquote:Op dinsdag 30 september 2025 19:52 schreef Felagund het volgende:
Waar studeert Romy rechten in Drenthe?
Vandaar dat je zoveel tv kijkt. Weinig anders te doen ;-)quote:Op dinsdag 30 september 2025 19:53 schreef Dutch_view het volgende:
Ik woon in Drenthe. Komt wel dichtbij zo
Drentie !quote:Op dinsdag 30 september 2025 19:53 schreef Dutch_view het volgende:
Ik woon in Drenthe. Komt wel dichtbij zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |