Het gemeentewapen van Foqueville bevat de volgende tekst:quote:Op maandag 29 september 2025 18:16 schreef CherryLips het volgende:PLOTTWIST
PM mij de data waarop je kunt
• 10 januari
• 17 januari
• 24 januari
• 31 januari
• 7 februari
• 14 februari
• 21 februari
• 28 februari
Oké, wie gaat er mee Red Velvet cookies en Berliner bollen met speculoos bunkeren bij Heinde in Woerden?
Het wordt vast hartstikke leuk. Als je de andere mensen van de groep niet aardig vindt, heb je altijd nog de Berliner bollen. Als driekwart weer op het laatste moment afzegt, ga ik huilen.
gr. gr CL
Dit is het menu:
https://heinde.nl/menu/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
[ Bericht 3% gewijzigd door Nizno op 29-09-2025 20:21:20 ]
je hebt het zelluf gedaanquote:Op maandag 29 september 2025 19:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Dit was niet de TT die ik voor ogen had
Je kiest hem zelf.quote:Op maandag 29 september 2025 19:03 schreef Budapestenaar het volgende:
ja, maar..quote:Op maandag 29 september 2025 19:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Heeft het hotel een zwembad voor een aanvullend geluksmomentje?quote:Op maandag 29 september 2025 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Wij zijn inmiddels aan de Engelse grens aangekomen in Coldstream. Weer de nodige doodsangsten uitgestaan op de bijrijdersstoel maar okee. Daarna nog even 2 km door het dorpje gewandeld en nu ff een biertje in de bar van het hotel. Vanochtend zelfs een muntje gevondenhet is best een aardige dag. Overmorgen zijn we thuis.
wat moet er bij dan?quote:Op maandag 29 september 2025 19:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik drukte te snel op versturen
quote:Op maandag 29 september 2025 19:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij wil natuurlijk weten of @:ltvdk komt
moet ie aangepast worden of laat je hem zo?quote:Op maandag 29 september 2025 19:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had een heel andere verzonnen maar toen sloeg de TT-stress toe.
"Wachten Ik had een heel andere verzonnen maar toen sloeg de TT-stress toe" is wel erg lang, weet niet of dat wel pastquote:Op maandag 29 september 2025 19:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had een heel andere verzonnen maar toen sloeg de TT-stress toe.
Nee, het is oké, maar ik waardeer het aanbodquote:Op maandag 29 september 2025 19:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
moet ie aangepast worden of laat je hem zo?
als je hem wilt aanpassen dan DM maar wat de TT moet worden.
quote:
Daarom laten we het maar zoquote:Op maandag 29 september 2025 19:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
"Wachten Ik had een heel andere verzonnen maar toen sloeg de TT-stress toe" is wel erg lang, weet niet of dat wel past
Liever FOK!ster. Heb het overigens al gedaan maar voor mij is het natuurlijk niet genoegquote:
Nee.quote:Op maandag 29 september 2025 19:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heeft het hotel een zwembad voor een aanvullend geluksmomentje?
snotversjuquote:
misschien kun je het er af krijgen? of is het een dikke naaktslak?quote:Op maandag 29 september 2025 19:22 schreef Ama het volgende:
Er zit iets op mijn raam wat de kat interessant vind dus nu springt ze de hele tijd er tegenaan. Lekker irritant.
Die 3,4% shandy schiet lekker op jaquote:Op maandag 29 september 2025 19:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan maar een extra biertje in de bar
Ja, zo'n beetje wel.quote:Op maandag 29 september 2025 19:18 schreef Nizno het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
eten douchen tandenpoetsen slapen....
Samen met een collega een probleem geprobeerd op te lossen. Helaas niet gelukt, dus pas heel laat weg.quote:
meegenomen naar huis?, goed tegen muggenquote:Op maandag 29 september 2025 19:39 schreef Nizno het volgende:
zaten er maar 2 dit keer, valt weer mee
neuj binnen heb ik mooie kleinere versies. die verstoppen zich als ik er aan kom. de webjes laat ik gewoon zitten, mooi voor Haloween.quote:Op maandag 29 september 2025 19:48 schreef mschol het volgende:
[..]
meegenomen naar huis?, goed tegen muggen
Mooi.quote:Op maandag 29 september 2025 20:09 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Mooie maanHeb foto door het raam gemaakt maar toch redelijk gelukt
[ afbeelding ]
done... met een kleine aanpassingquote:Op maandag 29 september 2025 20:06 schreef CherryLips het volgende:
Kan dit in de OP?
CherryLips in GC / [KSC #19273] How dare you!
volgende keer een postit op je beeldscherm plakkenquote:Op maandag 29 september 2025 20:18 schreef essnhills het volgende:
*loopt door de keuken
"Hey waarom staat mijn oven aan?”
*Haalt inmiddels erg crispy lasagne uit oven
Op mijn mobiel? Dan zie ik het scherm amperquote:Op maandag 29 september 2025 20:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
volgende keer een postit op je beeldscherm plakken
jaquote:Op maandag 29 september 2025 20:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kun je er ook de locatie bijzetten?
ja dan werkt het extra goed.quote:Op maandag 29 september 2025 20:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Op mijn mobiel? Dan zie ik het scherm amper
Picsquote:Op maandag 29 september 2025 20:18 schreef essnhills het volgende:
*loopt door de keuken
"Hey waarom staat mijn oven aan?”
*Haalt inmiddels erg crispy lasagne uit oven
even de ama's volproppen met aarbeienkwarkquote:Op maandag 29 september 2025 19:22 schreef Ama het volgende:
Er zit iets op mijn raam wat de kat interessant vind dus nu springt ze de hele tijd er tegenaan. Lekker irritant.
ja das niet mijn schuldquote:Op maandag 29 september 2025 20:43 schreef CherryLips het volgende:
Wel getriggered omdat het vak van de topic pointer breder is dan die van de smileys en het invoerveld.
Kek modelletje hoor Bosjequote:Op maandag 29 september 2025 20:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
DIt is volgens mij mijn nieuwe bril.
De bril die ik nu draag is ook van RayBan en daar ben ik wel tevreden meequote:
Valt meequote:Op maandag 29 september 2025 20:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Inmiddels al op
Ja het was meer het bodempje eromheen in het ovenschaaltje dat al redelijk zwart wasquote:
Ik dacht dat we vriendjes warenquote:
Goed IDquote:
quote:Op maandag 29 september 2025 21:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht dat we vriendjes waren
quote:
CDAquote:Op maandag 29 september 2025 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet je al wat je gaat stemmen?
heel goed planquote:
Jullie slapen al al die tijd oo 1 kamer?quote:Op maandag 29 september 2025 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja goed, de laatste week ging het wel beter hoor. Maar dit soort lange vakanties moeten we niet meer doen denk ik. Gewoon weekendjes kan prima. Maar bij langer dan 3 nachten moeten we gewoon aparte slaapkamers hebben. Maar dat wil hij niet want duur. En vervolgens weer janken over gesnurk etc. Etc.
Trustequote:Op maandag 29 september 2025 21:25 schreef Nizno het volgende:
ik doe de laptop uit en kijk nog even een aflevering en ga dan ook maar eens naar boven..
Gute Nacht Freunde
Net twee euro te weinig.quote:Op maandag 29 september 2025 21:33 schreef essnhills het volgende:
Krijg ¤67,- terug van de energieafrekening. Heb ik redelijk goed uitgekiend dan
Ohnoesquote:Op maandag 29 september 2025 21:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Net twee euro te weinig.
ordiquote:Op maandag 29 september 2025 21:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
hmmmmm... vlinder gaat badderen
Ik heb kaasfondue opquote:Op maandag 29 september 2025 21:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja het was meer het bodempje eromheen in het ovenschaaltje dat al redelijk zwart was
De lasagne zelf nog niet gelukkig
In kaasquote:Op maandag 29 september 2025 21:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
hmmmmm... vlinder gaat badderen
Kaasquote:
Wat een pauper johquote:Op maandag 29 september 2025 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja goed, de laatste week ging het wel beter hoor. Maar dit soort lange vakanties moeten we niet meer doen denk ik. Gewoon weekendjes kan prima. Maar bij langer dan 3 nachten moeten we gewoon aparte slaapkamers hebben. Maar dat wil hij niet want duur. En vervolgens weer janken over gesnurk etc. Etc.
SUPER ORDIquote:Op maandag 29 september 2025 21:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
rawwrr waarom is vlinder zo lekker
rawwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwr
Ja zo gaat het altijd eigenlijk. Ook een reden dat we weinig drinken. Van drinken ga je snurken etcquote:Op maandag 29 september 2025 21:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jullie slapen al al die tijd oo 1 kamer?Wat een armoe zeg, deze trip. Overigens is klagen over snurken wel terecht, dat drijft mij echt tot waanzin.. niet kunnen slapen vanwege gesnurk van iemand
DIE BLIKKE HEULEMOAL ONDERAAN STAAN ZO BOL NOG NIET..quote:Op maandag 29 september 2025 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja zo gaat het altijd eigenlijk. Ook een reden dat we weinig drinken. Van drinken ga je snurken etc
Denk je dat je hem ooit ten huwelijk zou vragen?quote:Op maandag 29 september 2025 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja zo gaat het altijd eigenlijk. Ook een reden dat we weinig drinken. Van drinken ga je snurken etc
Beiden hoogzwanger na deze trip.quote:Op maandag 29 september 2025 22:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk je dat je hem ooit ten huwelijk zou vragen?
Meteen samenwonen en het huis herinrichten.quote:Op maandag 29 september 2025 22:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beiden hoogzwanger na deze trip.
Wel 2 aparte slaapkamers danquote:Op maandag 29 september 2025 22:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meteen samenwonen en het huis herinrichten.
Als je me nou het telefoonnummer van Vlinder geeft, zal ik wel even zeggen dat ze je beter moet behandelen.quote:Op maandag 29 september 2025 22:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
ahahahahahaaaaaaaa
Vlinder zegt dat ik normaal moet doen
Beter tape over je mondquote:
Arme Gergi!quote:Op maandag 29 september 2025 22:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Beter tape over je mondZie je, mensen maar lachen over dat ik altijd duct tape meeneem op vakantie. Maar die komt echt áltijd wel van pas.
mooie foto weerquote:Op dinsdag 30 september 2025 04:21 schreef LTVDK het volgende:
Weer geen beren gezien vandaag
[ afbeelding ]
Stonden wel bordjes dat ik moest oppassen voor beren en poema’squote:Op dinsdag 30 september 2025 04:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mooie foto weer![]()
Die beren zien jou wel
kijk zie jequote:Op dinsdag 30 september 2025 04:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Stonden wel bordjes dat ik moest oppassen voor beren en poema’s
Kwam nog wel dit beestje tegenquote:
Die hoef ik nietquote:Op dinsdag 30 september 2025 04:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kwam nog wel dit beestje tegen
[ afbeelding ]
Oh had hem gevraagd of die naar Thailand wilde en dat wilde die welquote:
we hebben er hier al genoeg van diequote:Op dinsdag 30 september 2025 04:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh had hem gevraagd of die naar Thailand wilde en dat wilde die wel
quote:Op dinsdag 30 september 2025 02:04 schreef bitterbal het volgende:
Denk als de hele wereld nou als eerst na het opstaan een rode panda filmpje kijkt we allemaal een stuk aardiger gaan zijn
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Samen met zijn tien duizenden vriendjes en vriendinnetjes zeker.quote:Op dinsdag 30 september 2025 04:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh had hem gevraagd of die naar Thailand wilde en dat wilde die wel
Maar dit was een grote, die eet alle irritante muggen en ander gespuis daar zo opquote:Op dinsdag 30 september 2025 04:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
we hebben er hier al genoeg van die
ze komen nooit alleenquote:Op dinsdag 30 september 2025 04:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Samen met zijn tien duizenden vriendjes en vriendinnetjes zeker.
Dan moet je beter kijken. @sacha ziet ze altijd welquote:Op dinsdag 30 september 2025 04:21 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Op de weg?quote:Op dinsdag 30 september 2025 05:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan moet je beter kijken. @:sacha ziet ze altijd wel
Ik denk dat @sacha straks wel een beer spotquote:Op dinsdag 30 september 2025 04:21 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 september 2025 07:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dat @:sacha straks wel een beer spot
Ik spot ook een beerquote:
quote:
English breakfastquote:
Zeker voor een scholletjequote:
quote:Op dinsdag 30 september 2025 07:52 schreef mschol het volgende:
[..]
een tijgerinnetje mag mij wel opeten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Je moet haar laten spinnenquote:Op dinsdag 30 september 2025 07:52 schreef mschol het volgende:
[..]
een tijgerinnetje mag mij wel opeten![]()
Ik wil heul geen spinnen.quote:Op dinsdag 30 september 2025 07:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je moet haar laten spinnen
Nee, niet die soort spinnen!quote:
ik had van het weekend opeens zo'n hele grote in de woonkamerquote:
Natuurlijke selectie. Je wil dat gezeik van je vrouw niet de hele tijd horen.quote:Op dinsdag 30 september 2025 08:06 schreef Koen66 het volgende:
Oude mannen horen hoge tonen het slechtste
lekker hash browns, bacon, eitje, champignonnetje, black puddingquote:
Garen spinnen?quote:Op dinsdag 30 september 2025 08:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, niet die soort spinnen!
Oude mannen kunnen gesprekken niet uit elkaar houdenquote:Op dinsdag 30 september 2025 08:06 schreef Koen66 het volgende:
Wtf die hoorde in een familie whatsapp groep
quote:Op dinsdag 30 september 2025 08:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik had van het weekend opeens zo'n hele grote in de woonkamer
Behalve xe Black puddingquote:Op dinsdag 30 september 2025 08:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lekker hash browns, bacon, eitje, champignonnetje, black pudding
maar dat is zo lekkerquote:
Nahquote:
Behalve als je in een goede B&B zit en ze hebben een echte Cumberland sausagequote:Op dinsdag 30 september 2025 08:17 schreef gianni61 het volgende:
die breakfast sausages zijn wel vaak vies
Ja volgens mij ookquote:Op dinsdag 30 september 2025 08:03 schreef Koen66 het volgende:
Tijgers kunnen volgens mij niet spinnen, keek laatst een YT filmpje en kennelijk spinnen alleen Cheeta's als grote katten
er zijn zeker goede, maar die krijg je vaak niet bij een goedkoop ontbijtbuffet.quote:Op dinsdag 30 september 2025 08:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Behalve als je in een goede B&B zit en ze hebben een echte Cumberland sausage
Nee, die zijn inderdaad enorm viesquote:Op dinsdag 30 september 2025 08:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er zijn zeker goede, maar die krijg je vaak niet bij een goedkoop ontbijtbuffet.
Zal jou eens gaar spinnen!quote:
Voor mij was dat in Robin Hood’s Bay, in een schattige B&B waar ze boerderijproducten gebruiktenquote:Op dinsdag 30 september 2025 08:20 schreef essnhills het volgende:
De lekkerste full English breakfast die ik heb gehad was in... Kuala Lumpur
Maar daar zaten we in een vrij luxe hotel.
Als ontbijtje bacon, eggs, toast, champignons, vers fruit..
*Pakt haaknaaldquote:Op dinsdag 30 september 2025 08:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal jou eens gaar spinnen!
quote:Op dinsdag 30 september 2025 08:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor mij was dat in Robin Hood’s Bay, in een schattige B&B waar ze boerderijproducten gebruikten
ik weet de naam niet meer maar het zal zijn geweest bij een pub met B&b in Wales.quote:Op dinsdag 30 september 2025 08:20 schreef essnhills het volgende:
Mijn moeder maakte vaak een full English breakfast voor het gezin toen ik ukkie was, tot ik door de bandjes van mijn driewielertje heen zakte.quote:Op dinsdag 30 september 2025 08:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor mij was dat in Robin Hood’s Bay, in een schattige B&B waar ze boerderijproducten gebruikten
watquote:Op dinsdag 30 september 2025 08:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik dacht altijd dat English breakfast een Nederlandse term was voor gewone thee.
Lekkere vette hap om de dag mee te beginnenquote:Op dinsdag 30 september 2025 08:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik weet de naam niet meer maar het zal zijn geweest bij een pub met B&b in Wales.
Al hebben we daar ook bij 1 plek gegeten waar ze het echt niet snapten dat we gewoon brood of toast wilden die niet uit de frituurpan kwam
Lolquote:Op dinsdag 30 september 2025 08:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik dacht altijd dat English breakfast een Nederlandse term was voor gewone thee. Tot dat we dit jaar in Ierland waren en dat ze het daar ook hadden.
quote:Op dinsdag 30 september 2025 08:20 schreef essnhills het volgende:
nou ja, we zijn hadden die dag een wandeltocht op mount snowdon. dus qua energie inname konden we het gebruikenquote:Op dinsdag 30 september 2025 08:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lekkere vette hap om de dag mee te beginnen
Watquote:
Het account van GRMBL is overgenomen door die beer van gisteren die GRMBL heeft opgegeten, weet je nog? Die is nog gewoon lekker vakantie aan het vieren.quote:Op dinsdag 30 september 2025 04:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mooie foto weer![]()
Die beren zien jou wel
Sow.quote:
Nee @bitterbal en ik hebben @LTVDK gered, we hebben de beer opengesneden. Het is nu gewoon weer Grmblquote:Op dinsdag 30 september 2025 08:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Het account van GRMBL is overgenomen door die beer van gisteren die GRMBL heeft opgegeten, weet je nog? Die is nog gewoon lekker vakantie aan het vieren.
Oh, goed dat je het zegt, dat had ik even gemist. Hij heeft er kennelijk weinig van geleerd.quote:Op dinsdag 30 september 2025 08:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee @:bitterbal en ik hebben @:ltvdk gered, we hebben de beer opengesneden. Het is nu gewoon weer Grmbl
Arme beer.quote:Op dinsdag 30 september 2025 08:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee @:bitterbal en ik hebben @:ltvdk gered, we hebben de beer opengesneden. Het is nu gewoon weer Grmbl
*hand op schouder legt*quote:
Ja we hebben de surveillance verhoogd. Die jongen heeft bescherming nodigquote:Op dinsdag 30 september 2025 08:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, goed dat je het zegt, dat had ik even gemist. Hij heeft er kennelijk weinig van geleerd.
quote:
Moet ie Grmbl maar niet opetenquote:
quote:
De maag van de beer deed ook grmbl.quote:Op dinsdag 30 september 2025 09:01 schreef essnhills het volgende:
Moe
[..]
Moet ie Grmbl maar niet opeten
Dan pakt die maar een Amerikaanquote:Op dinsdag 30 september 2025 09:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De maag van de beer deed ook grmbl.
Heb je daar een recept van?quote:
Kan het in de airfryert?quote:Op dinsdag 30 september 2025 09:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Niet bij de hand. Ik heb het wel eens geprobeerd te maken, maar ik kan niet zo goed koken.
Ohquote:Op dinsdag 30 september 2025 09:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Niet bij de hand. Ik heb het wel eens geprobeerd te maken, maar ik kan niet zo goed koken.
Alles kan in de airfryerquote:
quote:
Kom. Vechten. Dan.quote:
Of zin maken in @CherryLipsquote:Op dinsdag 30 september 2025 09:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Gaan we zin maken voor @:cherrylips?
Ga je ze uitlachen omdat ze vanavond dik op hun broek krijgen?quote:Op dinsdag 30 september 2025 09:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ajakkes, ik moet naar de 020-laan
Jaquote:Op dinsdag 30 september 2025 09:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Gaan we zin maken voor @:cherrylips?
In vergelijking met andere landen of in het algemeen of willen ze een dreun of hoe werkt dit?quote:AWVN vindt dat Nederlandse werknemers sowieso veel vrije dagen hebben.
Ik denk dat laatste inderdaad.quote:Op dinsdag 30 september 2025 09:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In vergelijking met andere landen of in het algemeen of willen ze een dreun of hoe werkt dit?
Die weten gewoon hoe het hoort. Ze vinden de Nederlandse werknemers ook lui.quote:Op dinsdag 30 september 2025 09:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In vergelijking met andere landen of in het algemeen of willen ze een dreun of hoe werkt dit?
Denk het niet. Als je een vliegtuig uit de lucht schiet dan doen we ook niet zoveel; behalve roepen dat de onderste steen boven moet.quote:Op dinsdag 30 september 2025 09:40 schreef UitStraling het volgende:
Flinke klap, verklaart het Koninkrijk der Nederlanden al de oorlog aan de Houthi's?
https://x.com/Hussin_H5/s(...)aden%2F93890316.html
Het is een oud filmpje van een testlancering van een Noorse antischipraket.quote:Op dinsdag 30 september 2025 09:40 schreef UitStraling het volgende:
Flinke klap, verklaart het Koninkrijk der Nederlanden al de oorlog aan de Houthi's?
https://x.com/Hussin_H5/s(...)aden%2F93890316.html
JAWOHL.quote:
Hmzzzquote:Op dinsdag 30 september 2025 09:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is een oud filmpje van een testlancering van een Noorse antischipraket.
Bekijk deze YouTube-video
Nja kreeg die door van iemand van de rederij zelf, dus trap er met behaarde grote voet in.quote:Op dinsdag 30 september 2025 09:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hebben ze jou te pakken met fake news? Is je eigen radar stuk?
Of is US stiekem een jihadist die onze samenleving wil ontwrichten?quote:Op dinsdag 30 september 2025 09:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hebben ze jou te pakken met fake news? Is je eigen radar stuk?
Dat schip lijkt toch ook helemaal niet op het getroffen schip?quote:Op dinsdag 30 september 2025 09:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nja kreeg die door van iemand van de rederij zelf, dus trap er met behaarde grote voet in.
Oh, een werkgeversvereniging. Dat verklaart.quote:Op dinsdag 30 september 2025 09:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik had mijn brilletje nog niet op.quote:Op dinsdag 30 september 2025 09:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat schip lijkt toch ook helemaal niet op het getroffen schip?
Brilletjequote:Op dinsdag 30 september 2025 09:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik had mijn brilletje nog niet op.
Nu maar een bekske koffie om scherp te worden dan?quote:Op dinsdag 30 september 2025 09:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik had mijn brilletje nog niet op.
US met leesbrilletje?quote:Op dinsdag 30 september 2025 09:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Brilletje![]()
Moet mijn beeld behoorlijk aanpassen.
RIP.quote:
Van de maand, kwartaal, jaar, altijd?quote:
hoe gaan we hier ooit overheen komen?quote:Op dinsdag 30 september 2025 09:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
RIP.
Zal wel rustig worden overdag.
Het is überhaupt de laatste dag van de maand en kwartaal, dus die kan ik niet echt serieus kiezenquote:Op dinsdag 30 september 2025 09:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Van de maand, kwartaal, jaar, altijd?
's avonds ook. Hij zal wel doodop zijn.quote:Op dinsdag 30 september 2025 09:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
RIP.
Zal wel rustig worden overdag.
K loop nu.quote:Op dinsdag 30 september 2025 09:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ga je ze uitlachen omdat ze vanavond dik op hun broek krijgen?
Ja het is echt wel heel veel. Ik vertel hier ook lang niet alles. Kennelijk heb ik in mijn vorige leven vreselijke dingen gedaan. Misschien heb ik wel op rode pandas gejaagd.quote:Op dinsdag 30 september 2025 10:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat snap ik![]()
Je hebt het wel allemaal zo tegelijk. De nare dingen
Ik ben veel, maar niet negatiefquote:Op dinsdag 30 september 2025 10:11 schreef rival het volgende:
[..]
Dus je gaat straks nog negatiever worden?
Dat is mooi. Dan hoef ik vanavond niet.quote:
quote:Op dinsdag 30 september 2025 10:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben veel, maar niet negatief
Gelachen, dank je.quote:Op dinsdag 30 september 2025 10:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij bent gewoon objectief en de wereld is negatief.quote:Op dinsdag 30 september 2025 10:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hopelijk heb je het dan allemaal in een keer gehad.quote:Op dinsdag 30 september 2025 10:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja het is echt wel heel veel. Ik vertel hier ook lang niet alles. Kennelijk heb ik in mijn vorige leven vreselijke dingen gedaan. Misschien heb ik wel op rode pandas gejaagd.
Ja oké dan verdien je het welquote:Op dinsdag 30 september 2025 10:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja het is echt wel heel veel. Ik vertel hier ook lang niet alles. Kennelijk heb ik in mijn vorige leven vreselijke dingen gedaan. Misschien heb ik wel op rode pandas gejaagd.
Voorlopig is het nog lang niet klaar.quote:Op dinsdag 30 september 2025 10:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hopelijk heb je het dan allemaal in een keer gehad.
Realistisch?quote:Op dinsdag 30 september 2025 10:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die onnozele nutteloze beesten verdienen het dan ook, zelfs bijen en mieren zijn belangrijker in de voedselketen.quote:Op dinsdag 30 september 2025 10:11 schreef Recce het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 september 2025 10:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Voorlopig is het nog lang niet klaar.
[..]
Mwah, ze zitten wel de hele dag op bamboe te kauwen. Wie gaat dat anders doen?quote:Op dinsdag 30 september 2025 10:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die onnozele nutteloze beesten verdienen het dan ook, zelfs bijen en mieren zijn belangrijker in de voedselketen.
Vliegende berenquote:
Ik wilde zeggen zn kleurloze neef, maar die zijn blijkbaar geen familie.quote:Op dinsdag 30 september 2025 10:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Mwah, ze zitten wel de hele dag op bamboe te kauwen. Wie gaat dat anders doen?
Maar het is wel waar. Behalve altijd. Dus je had ook gewoon 'ja' kunnen zeggenquote:Op dinsdag 30 september 2025 10:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is überhaupt de laatste dag van de maand en kwartaal, dus die kan ik niet echt serieus kiezen
Van m'n huidige week vakantie.
[..]
Jaquote:Op dinsdag 30 september 2025 10:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar het is wel waar. Behalve altijd. Dus je had ook gewoon 'ja' kunnen zeggen
quote:Op dinsdag 30 september 2025 10:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben eerder te optimistisch soms
quote:
quote:Op dinsdag 30 september 2025 10:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat heb ik afgeleerd inmiddelsquote:Op dinsdag 30 september 2025 10:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan liever poesjes.quote:Op dinsdag 30 september 2025 10:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Katjes plagen kusjes vragen.
quote:Op dinsdag 30 september 2025 10:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Katjes plagen kusjes vragen.
Was bij mij vroeger ook veel erger. Kinderlijke onschuld is lang blijven hangen.quote:Op dinsdag 30 september 2025 10:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat heb ik afgeleerd inmiddels
quote:
Dat is er hier vrij snel uit geslagen.quote:Op dinsdag 30 september 2025 10:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was bij mij vroeger ook veel erger. Kinderlijke onschuld is lang blijven hangen.
Geen idee. Hopelijk een beetje snel.quote:Op dinsdag 30 september 2025 10:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wanneer hoor je van het bloedonderzoek?
We duimen!quote:Op dinsdag 30 september 2025 11:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen idee. Hopelijk een beetje snel.
"Ik zie het wel."quote:Op dinsdag 30 september 2025 10:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat heb ik afgeleerd inmiddels
Die werkt welquote:Op dinsdag 30 september 2025 11:03 schreef rival het volgende:
[..]
"Ik zie het wel."
Maakt enthousiast worden wel iets lastiger maar ach....
Nuquote:Op dinsdag 30 september 2025 10:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wanneer hoor je van het bloedonderzoek?
* TheStigsDutchCousin duimtquote:
hij wil duimen voor goed nieuws... geen doemdenkerijquote:Op dinsdag 30 september 2025 11:09 schreef CherryLips het volgende:
Wel snel. Ik moet altijd na een dag of twee de huisarts zelf bellen
Hopelijk betekent het niet iets raars.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |