SUPER ORDIquote:Op maandag 29 september 2025 21:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
rawwrr waarom is vlinder zo lekker
rawwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwr
Ja zo gaat het altijd eigenlijk. Ook een reden dat we weinig drinken. Van drinken ga je snurken etcquote:Op maandag 29 september 2025 21:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jullie slapen al al die tijd oo 1 kamer?Wat een armoe zeg, deze trip. Overigens is klagen over snurken wel terecht, dat drijft mij echt tot waanzin.. niet kunnen slapen vanwege gesnurk van iemand
DIE BLIKKE HEULEMOAL ONDERAAN STAAN ZO BOL NOG NIET..quote:Op maandag 29 september 2025 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja zo gaat het altijd eigenlijk. Ook een reden dat we weinig drinken. Van drinken ga je snurken etc
Denk je dat je hem ooit ten huwelijk zou vragen?quote:Op maandag 29 september 2025 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja zo gaat het altijd eigenlijk. Ook een reden dat we weinig drinken. Van drinken ga je snurken etc
Beiden hoogzwanger na deze trip.quote:Op maandag 29 september 2025 22:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk je dat je hem ooit ten huwelijk zou vragen?
Meteen samenwonen en het huis herinrichten.quote:Op maandag 29 september 2025 22:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beiden hoogzwanger na deze trip.
Wel 2 aparte slaapkamers danquote:Op maandag 29 september 2025 22:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meteen samenwonen en het huis herinrichten.
Als je me nou het telefoonnummer van Vlinder geeft, zal ik wel even zeggen dat ze je beter moet behandelen.quote:Op maandag 29 september 2025 22:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
ahahahahahaaaaaaaa
Vlinder zegt dat ik normaal moet doen
Beter tape over je mondquote:
Arme Gergi!quote:Op maandag 29 september 2025 22:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Beter tape over je mondZie je, mensen maar lachen over dat ik altijd duct tape meeneem op vakantie. Maar die komt echt áltijd wel van pas.
mooie foto weerquote:Op dinsdag 30 september 2025 04:21 schreef LTVDK het volgende:
Weer geen beren gezien vandaag
[ afbeelding ]
Stonden wel bordjes dat ik moest oppassen voor beren en poema’squote:Op dinsdag 30 september 2025 04:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mooie foto weer![]()
Die beren zien jou wel
kijk zie jequote:Op dinsdag 30 september 2025 04:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Stonden wel bordjes dat ik moest oppassen voor beren en poema’s
Kwam nog wel dit beestje tegenquote:
Die hoef ik nietquote:Op dinsdag 30 september 2025 04:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kwam nog wel dit beestje tegen
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |