Als je me nou het telefoonnummer van Vlinder geeft, zal ik wel even zeggen dat ze je beter moet behandelen.quote:Op maandag 29 september 2025 22:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
ahahahahahaaaaaaaa
Vlinder zegt dat ik normaal moet doen

Beter tape over je mondquote:

Arme Gergi!quote:Op maandag 29 september 2025 22:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Beter tape over je mondZie je, mensen maar lachen over dat ik altijd duct tape meeneem op vakantie. Maar die komt echt áltijd wel van pas.

mooie foto weerquote:Op dinsdag 30 september 2025 04:21 schreef LTVDK het volgende:
Weer geen beren gezien vandaag
[ afbeelding ]

Stonden wel bordjes dat ik moest oppassen voor beren en poema’squote:Op dinsdag 30 september 2025 04:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mooie foto weer![]()
Die beren zien jou wel

kijk zie jequote:Op dinsdag 30 september 2025 04:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Stonden wel bordjes dat ik moest oppassen voor beren en poema’s

Kwam nog wel dit beestje tegenquote:

Die hoef ik nietquote:Op dinsdag 30 september 2025 04:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kwam nog wel dit beestje tegen
[ afbeelding ]

Oh had hem gevraagd of die naar Thailand wilde en dat wilde die welquote:

we hebben er hier al genoeg van diequote:Op dinsdag 30 september 2025 04:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh had hem gevraagd of die naar Thailand wilde en dat wilde die wel

quote:Op dinsdag 30 september 2025 02:04 schreef bitterbal het volgende:
Denk als de hele wereld nou als eerst na het opstaan een rode panda filmpje kijkt we allemaal een stuk aardiger gaan zijn
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link

Samen met zijn tien duizenden vriendjes en vriendinnetjes zeker.quote:Op dinsdag 30 september 2025 04:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh had hem gevraagd of die naar Thailand wilde en dat wilde die wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |