Je moet haar laten spinnenquote:Op dinsdag 30 september 2025 07:52 schreef mschol het volgende:
[..]
een tijgerinnetje mag mij wel opeten![]()
Ik wil heul geen spinnen.quote:Op dinsdag 30 september 2025 07:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je moet haar laten spinnen
Nee, niet die soort spinnen!quote:
ik had van het weekend opeens zo'n hele grote in de woonkamerquote:
Natuurlijke selectie. Je wil dat gezeik van je vrouw niet de hele tijd horen.quote:Op dinsdag 30 september 2025 08:06 schreef Koen66 het volgende:
Oude mannen horen hoge tonen het slechtste
lekker hash browns, bacon, eitje, champignonnetje, black puddingquote:
Garen spinnen?quote:Op dinsdag 30 september 2025 08:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, niet die soort spinnen!
Oude mannen kunnen gesprekken niet uit elkaar houdenquote:Op dinsdag 30 september 2025 08:06 schreef Koen66 het volgende:
Wtf die hoorde in een familie whatsapp groep
quote:Op dinsdag 30 september 2025 08:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik had van het weekend opeens zo'n hele grote in de woonkamer
Behalve xe Black puddingquote:Op dinsdag 30 september 2025 08:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lekker hash browns, bacon, eitje, champignonnetje, black pudding
maar dat is zo lekkerquote:
Nahquote:
Behalve als je in een goede B&B zit en ze hebben een echte Cumberland sausagequote:Op dinsdag 30 september 2025 08:17 schreef gianni61 het volgende:
die breakfast sausages zijn wel vaak vies
Ja volgens mij ookquote:Op dinsdag 30 september 2025 08:03 schreef Koen66 het volgende:
Tijgers kunnen volgens mij niet spinnen, keek laatst een YT filmpje en kennelijk spinnen alleen Cheeta's als grote katten
er zijn zeker goede, maar die krijg je vaak niet bij een goedkoop ontbijtbuffet.quote:Op dinsdag 30 september 2025 08:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Behalve als je in een goede B&B zit en ze hebben een echte Cumberland sausage
Nee, die zijn inderdaad enorm viesquote:Op dinsdag 30 september 2025 08:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er zijn zeker goede, maar die krijg je vaak niet bij een goedkoop ontbijtbuffet.
Zal jou eens gaar spinnen!quote:
Voor mij was dat in Robin Hood’s Bay, in een schattige B&B waar ze boerderijproducten gebruiktenquote:Op dinsdag 30 september 2025 08:20 schreef essnhills het volgende:
De lekkerste full English breakfast die ik heb gehad was in... Kuala Lumpur
Maar daar zaten we in een vrij luxe hotel.
Als ontbijtje bacon, eggs, toast, champignons, vers fruit..
*Pakt haaknaaldquote:Op dinsdag 30 september 2025 08:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal jou eens gaar spinnen!
quote:Op dinsdag 30 september 2025 08:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor mij was dat in Robin Hood’s Bay, in een schattige B&B waar ze boerderijproducten gebruikten
ik weet de naam niet meer maar het zal zijn geweest bij een pub met B&b in Wales.quote:Op dinsdag 30 september 2025 08:20 schreef essnhills het volgende:
Mijn moeder maakte vaak een full English breakfast voor het gezin toen ik ukkie was, tot ik door de bandjes van mijn driewielertje heen zakte.quote:Op dinsdag 30 september 2025 08:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor mij was dat in Robin Hood’s Bay, in een schattige B&B waar ze boerderijproducten gebruikten
watquote:Op dinsdag 30 september 2025 08:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik dacht altijd dat English breakfast een Nederlandse term was voor gewone thee.
Lekkere vette hap om de dag mee te beginnenquote:Op dinsdag 30 september 2025 08:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik weet de naam niet meer maar het zal zijn geweest bij een pub met B&b in Wales.
Al hebben we daar ook bij 1 plek gegeten waar ze het echt niet snapten dat we gewoon brood of toast wilden die niet uit de frituurpan kwam
Lolquote:Op dinsdag 30 september 2025 08:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik dacht altijd dat English breakfast een Nederlandse term was voor gewone thee. Tot dat we dit jaar in Ierland waren en dat ze het daar ook hadden.
quote:Op dinsdag 30 september 2025 08:20 schreef essnhills het volgende:
nou ja, we zijn hadden die dag een wandeltocht op mount snowdon. dus qua energie inname konden we het gebruikenquote:Op dinsdag 30 september 2025 08:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lekkere vette hap om de dag mee te beginnen
Watquote:
Het account van GRMBL is overgenomen door die beer van gisteren die GRMBL heeft opgegeten, weet je nog? Die is nog gewoon lekker vakantie aan het vieren.quote:Op dinsdag 30 september 2025 04:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mooie foto weer![]()
Die beren zien jou wel
Sow.quote:
Nee @bitterbal en ik hebben @LTVDK gered, we hebben de beer opengesneden. Het is nu gewoon weer Grmblquote:Op dinsdag 30 september 2025 08:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Het account van GRMBL is overgenomen door die beer van gisteren die GRMBL heeft opgegeten, weet je nog? Die is nog gewoon lekker vakantie aan het vieren.
Oh, goed dat je het zegt, dat had ik even gemist. Hij heeft er kennelijk weinig van geleerd.quote:Op dinsdag 30 september 2025 08:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee @:bitterbal en ik hebben @:ltvdk gered, we hebben de beer opengesneden. Het is nu gewoon weer Grmbl
Arme beer.quote:Op dinsdag 30 september 2025 08:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee @:bitterbal en ik hebben @:ltvdk gered, we hebben de beer opengesneden. Het is nu gewoon weer Grmbl
*hand op schouder legt*quote:
Ja we hebben de surveillance verhoogd. Die jongen heeft bescherming nodigquote:Op dinsdag 30 september 2025 08:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, goed dat je het zegt, dat had ik even gemist. Hij heeft er kennelijk weinig van geleerd.
quote:
Moet ie Grmbl maar niet opetenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |