Je moet haar laten spinnenquote:Op dinsdag 30 september 2025 07:52 schreef mschol het volgende:
[..]
een tijgerinnetje mag mij wel opeten![]()
Ik wil heul geen spinnen.quote:Op dinsdag 30 september 2025 07:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je moet haar laten spinnen
Nee, niet die soort spinnen!quote:
ik had van het weekend opeens zo'n hele grote in de woonkamerquote:
Natuurlijke selectie. Je wil dat gezeik van je vrouw niet de hele tijd horen.quote:Op dinsdag 30 september 2025 08:06 schreef Koen66 het volgende:
Oude mannen horen hoge tonen het slechtste
lekker hash browns, bacon, eitje, champignonnetje, black puddingquote:
Garen spinnen?quote:Op dinsdag 30 september 2025 08:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, niet die soort spinnen!
Oude mannen kunnen gesprekken niet uit elkaar houdenquote:Op dinsdag 30 september 2025 08:06 schreef Koen66 het volgende:
Wtf die hoorde in een familie whatsapp groep
quote:Op dinsdag 30 september 2025 08:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik had van het weekend opeens zo'n hele grote in de woonkamer
Behalve xe Black puddingquote:Op dinsdag 30 september 2025 08:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lekker hash browns, bacon, eitje, champignonnetje, black pudding
maar dat is zo lekkerquote:
Nahquote:
Behalve als je in een goede B&B zit en ze hebben een echte Cumberland sausagequote:Op dinsdag 30 september 2025 08:17 schreef gianni61 het volgende:
die breakfast sausages zijn wel vaak vies
Ja volgens mij ookquote:Op dinsdag 30 september 2025 08:03 schreef Koen66 het volgende:
Tijgers kunnen volgens mij niet spinnen, keek laatst een YT filmpje en kennelijk spinnen alleen Cheeta's als grote katten
er zijn zeker goede, maar die krijg je vaak niet bij een goedkoop ontbijtbuffet.quote:Op dinsdag 30 september 2025 08:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Behalve als je in een goede B&B zit en ze hebben een echte Cumberland sausage
Nee, die zijn inderdaad enorm viesquote:Op dinsdag 30 september 2025 08:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er zijn zeker goede, maar die krijg je vaak niet bij een goedkoop ontbijtbuffet.
Zal jou eens gaar spinnen!quote:
Voor mij was dat in Robin Hood’s Bay, in een schattige B&B waar ze boerderijproducten gebruiktenquote:Op dinsdag 30 september 2025 08:20 schreef essnhills het volgende:
De lekkerste full English breakfast die ik heb gehad was in... Kuala Lumpur
Maar daar zaten we in een vrij luxe hotel.
Als ontbijtje bacon, eggs, toast, champignons, vers fruit..
*Pakt haaknaaldquote:Op dinsdag 30 september 2025 08:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal jou eens gaar spinnen!
quote:Op dinsdag 30 september 2025 08:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor mij was dat in Robin Hood’s Bay, in een schattige B&B waar ze boerderijproducten gebruikten
ik weet de naam niet meer maar het zal zijn geweest bij een pub met B&b in Wales.quote:Op dinsdag 30 september 2025 08:20 schreef essnhills het volgende:
De lekkerste full English breakfast die ik heb gehad was in... Kuala Lumpur
Maar daar zaten we in een vrij luxe hotel.
Als ontbijtje bacon, eggs, toast, champignons, vers fruit..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |