Muizen zijn ook klein.quote:Op maandag 29 september 2025 16:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn bureau is wel echt te klein, maar geen zin om een grotere te kopen
Het is dat ik je mag anders had ik nu een grap gemaaktquote:
Iets met pastinaak.quote:Op maandag 29 september 2025 16:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat ik straks moet eten.
nou ja , wat zou die hier moeten doen?quote:Op maandag 29 september 2025 16:56 schreef Recce het volgende:
Zou die beer nu straks gewoon de vlucht van GRMBL naar Nederland nemen?
quote:Op maandag 29 september 2025 16:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is dat ik je mag anders had ik nu een grap gemaakt
Ja, heb je een rode cape?quote:
Dan heeft-ie wel gewoon een huis, maar ja, dan moet-ie ook gaan werken om alles te kunnen betalen.quote:Op maandag 29 september 2025 16:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja , wat zou die hier moeten doen?
* checkt kiloprijs titaniumquote:Op maandag 29 september 2025 16:51 schreef bitterbal het volgende:
vinden we straks alleen maar een hoopje titanium wat in zijn lichaam zat
Is @Nattekat de beer?quote:Op maandag 29 september 2025 16:51 schreef bitterbal het volgende:
vinden we straks alleen maar een hoopje titanium wat in zijn lichaam zat
Denk je dat die beer nu dakloos is?quote:Op maandag 29 september 2025 16:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan heeft-ie wel gewoon een huis, maar ja, dan moet-ie ook gaan werken om alles te kunnen betalen.
quote:Op maandag 29 september 2025 16:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
* checkt kiloprijs titanium
Ja dat is wel het natuurlijke migratiepatroon van zwarte berenquote:Op maandag 29 september 2025 16:56 schreef Recce het volgende:
Zou die beer nu straks gewoon de vlucht van GRMBL naar Nederland nemen?
quote:Op maandag 29 september 2025 16:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is @:nattekat de beer?
Die ging ijzerdraad spaghetti eten
Ohquote:
hmm ook niet.quote:Op maandag 29 september 2025 16:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh
Een rode muts? Ik heb wel een rode jurk
Ja, hij volgt hem gewoon hierquote:Op maandag 29 september 2025 16:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
zou wel kunnen verklaren waarom die beer elke keer precies wist waar grmbl was
quote:Op maandag 29 september 2025 16:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Donatie aan de berenstichting
Oke okequote:Op maandag 29 september 2025 16:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm ook niet.
Denk dat die rode jurk wel voldoet
Ja, denk het wel. Denk dat het een Mexicaanse beer is die net de grens is overgestoken.quote:Op maandag 29 september 2025 16:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk je dat die beer nu dakloos is?
Spartelend tussen een broodje.quote:Op maandag 29 september 2025 16:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik eet wel een cavia op vanavond.
Aan een spiesje?quote:Op maandag 29 september 2025 16:59 schreef CherryLips het volgende:
Maar met of zonder caviakruiden?quote:Op maandag 29 september 2025 16:59 schreef CherryLips het volgende:
is het op een mobiel apparaat?quote:Op maandag 29 september 2025 16:33 schreef CherryLips het volgende:
Dit is ook weer zo kut.
Krijg je een vraag via zo'n kutsysteem of je beschikbaar bent voor een vertaling. Is dat kutsysteem bij mij half offline dus mijn antwoord komt niet direct aan. Dus die gaat aan me voorbij want bij een ander werkte het blijkbaar wel en die antwoordde dus eerder.
Nu kan ik weer niet antwoorden vanwege dat kutsysteem.
Heb je een mandje met koekjes en andere snacks?quote:Op maandag 29 september 2025 17:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oke what else?
Mes, rode jurk. Denk dat we gereed zijn?
ja zonder snacks begin ik nergens aanquote:Op maandag 29 september 2025 17:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je een mandje met koekjes en andere snacks?
Goed ideequote:Op maandag 29 september 2025 17:01 schreef essnhills het volgende:
Ohh we kunnen wel de KiepCriepmand gebruiken
Ik heb ook nog wel pindakaas of saté voor erbij.quote:Op maandag 29 september 2025 17:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Spartelend tussen een broodje.
hmm, dan is het extra vreemd dat het bij jou niet werktquote:
haal je daarom elke keer een caaf van marktplaats af omdat je ze opeet?quote:Op maandag 29 september 2025 17:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel pindakaas of saté voor erbij.
quote:Op maandag 29 september 2025 17:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zonder snacks begin ik nergens aan
Oke dan denk ik dat we alles hebben om Grmbl te reddenquote:
Sow.quote:Op maandag 29 september 2025 17:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
haal je daarom elke keer een caaf van marktplaats af omdat je ze opeet?
quote:Op maandag 29 september 2025 17:03 schreef bitterbal het volgende:
'ohhh kijk nou hoe zielig deze. krijgt helemaal geen aandacht thuis![]()
'
En ondertussen zoekt ze er een recept voor op
Oke let's go!!!quote:Op maandag 29 september 2025 17:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Oke dan denk ik dat we alles hebben om Grmbl te redden
Wil hij dat zelf wel?quote:Op maandag 29 september 2025 17:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oke let's go!!!
We komen er aan grmbl!!!
dat doet er niet toequote:Op maandag 29 september 2025 17:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wil hij dat zelf wel?
Echt hequote:
Ja, gratis cavia's vooral.quote:Op maandag 29 september 2025 17:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
haal je daarom elke keer een caaf van marktplaats af omdat je ze opeet?
"Ja hoor ik heb veel ervaring met cavia's, ik weet precies hoe je ze lekker kunt eten hoe ze lekker maakt met etenquote:
Goudhamsters mogen toch nog wel?quote:Op maandag 29 september 2025 17:07 schreef CherryLips het volgende:
Moet toch wat nu de hamsters VERBOTEN zijn.
Alleen als je vooraf de Irma doetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En bedankt.quote:Op maandag 29 september 2025 17:16 schreef CherryLips het volgende:
Hamsters zijn toch wel de meest mishandelde huisdiertjes
Sowieso zijn huisdieren en kinderen geen goede combinatie.
Zou je dan niet de hele tijd zenuwachtig zijn dat je een onderduiker in je huis hebt?quote:Op maandag 29 september 2025 17:22 schreef CherryLips het volgende:
Als ik de ruimte had zou ik misschien wel weer kijken naar een illegale dwerghamster.
Dat m'n buren me zouden verlinkenquote:Op maandag 29 september 2025 17:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Zou je dan niet de hele tijd zenuwachtig zijn dat je een onderduiker in je huis hebt?
Ja en dat de hamsterpolitie dan binnenvalt.quote:Op maandag 29 september 2025 17:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat m'n buren me zouden verlinken
Ik ontken allesquote:Op maandag 29 september 2025 16:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is @:nattekat de beer?
Die ging ijzerdraad spaghetti eten
quote:Op maandag 29 september 2025 17:16 schreef Recce het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
caviakruiden in de voorraadkast van KSCquote:Op maandag 29 september 2025 18:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
“Ik kom voor het verspakket de caaf.”
Uhuhquote:
Moest lachenquote:Op maandag 29 september 2025 18:16 schreef CherryLips het volgende:
Als je de andere mensen van de groep niet aardig vindt, heb je altijd nog de Berliner bollen.
ow ik dacht dat er 29feb stond...quote:Op maandag 29 september 2025 18:16 schreef CherryLips het volgende:
[poll=9303]
Oké, wie gaat er mee Red Velvet cookies en Berliner bollen met speculoos bunkeren bij Heinde?
Het wordt vast hartstikke leuk. Als je de andere mensen van de groep niet aardig vindt, heb je altijd nog de Berliner bollen. Als driekwart weer op het laatste moment afzegt, ga ik huilen.
gr. gr CL
Dit is het menu:
https://heinde.nl/menu/
Ik onthoud mij vooralsnog van stemming tot nadere informatiequote:Op maandag 29 september 2025 18:16 schreef CherryLips het volgende:
[poll=9303]
Oké, wie gaat er mee Red Velvet cookies en Berliner bollen met speculoos bunkeren bij Heinde?
Het wordt vast hartstikke leuk. Als je de andere mensen van de groep niet aardig vindt, heb je altijd nog de Berliner bollen. Als driekwart weer op het laatste moment afzegt, ga ik huilen.
gr. gr CL
Dit is het menu:
Deze poll blijft nog even open, maar er zeggen toch mensen af dus dan vervang je die gewoonquote:Op maandag 29 september 2025 18:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik onthoud mij vooralsnog van stemming tot nadere informatie
quote:Op maandag 29 september 2025 18:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Deze poll blijft nog even open, maar er zeggen toch mensen af dus dan vervang je die gewoon
ik kan maar 1 datum selecterenquote:Op maandag 29 september 2025 18:16 schreef CherryLips het volgende:
[poll=9303]
gr. gr CL
Dit is het menu:
Ik kan alles behalve 10 januari.quote:Op maandag 29 september 2025 18:16 schreef CherryLips het volgende:
[poll=9303]
gr. gr CL
Dit is het menu:
nieuwe pol.quote:Op maandag 29 september 2025 18:29 schreef CherryLips het volgende:
O je kunt niet op meerdere dagen stemmen. Nee gaat goed.
quote:Op maandag 29 september 2025 18:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uhuh
Ik vind het maar verdacht
Waarom zo'n ver weg?quote:Op maandag 29 september 2025 18:16 schreef CherryLips het volgende:
[poll=9303]
gr. gr CL
Dit is het menu:
Zodat je kan zeggen dat je van verre bent gekomen natuurlijkquote:
voor mij ookquote:Op maandag 29 september 2025 18:40 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Voor mij is alles altijd ver weg
Jammer wel. Ik vind een stukje reizen opzich niet zo erg maar maakt het toch wat minder aantrekkelijk. Zou beter zijn als ik dan ergens kan overnachten zodat ik het in twee kan splitsen.quote:
Ligt er beetje aan. Ik moet voor werk soms in Amersfoort zijn dus als dat te combineren is...quote:Op maandag 29 september 2025 18:46 schreef CherryLips het volgende:
Anders wordt het Den Bosch, Amersfoort ofVeenendaal
![]()
Maar dat is voor de Noord-Hollanders weer ver.
vorige keer dat we vreetmeet in woerden hadden, had ik een hotelletje gepakt. die was best primaquote:Op maandag 29 september 2025 18:44 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Jammer wel. Ik vind een stukje reizen opzich niet zo erg maar maakt het toch wat minder aantrekkelijk. Zou beter zijn als ik dan ergens kan overnachten zodat ik het in twee kan splitsen.
zit allemaal in een range van 1,5 tot 2,5 uur rijden voor mij.quote:Op maandag 29 september 2025 18:46 schreef CherryLips het volgende:
Anders wordt het Den Bosch, Amersfoort ofVeenendaal
![]()
Maar dat is voor de Noord-Hollanders weer ver.
In het verleden ook wel eens gedaan, of gewoon bij mensen overnachten. Zou nog mooier zijn als ik zoiets kon combineren met wat andersquote:Op maandag 29 september 2025 18:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vorige keer dat we vreetmeet in woerden hadden, had ik een hotelletje gepakt. die was best prima
Je wil een FOK!-er inwikkelen?quote:Op maandag 29 september 2025 18:53 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
In het verleden ook wel eens gedaan, of gewoon bij mensen overnachten. Zou nog mooier zijn als ik zoiets kon combineren met wat anders
Fok!ster ook een optie?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |