En dan in stukjes snijden en opbakken?quote:Op maandag 29 september 2025 16:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon de nek omdraaien, net zoals ze vroeger ook deden op de boerderij.
quote:Op maandag 29 september 2025 16:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dan in stukjes snijden en opbakken?
"Ja nee ik woon hier niet, ik woon eigenlijk op dit eiland in Thailand, daar ga ik zo heen. Dus breng daar je kale kiep maar heenquote:
Wel handig op een tablet, kan er geen honing tussen de toetsen vallenquote:Op maandag 29 september 2025 16:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat de beer dit getypt heeft
Het is alweer een tijdje geleden dat je gestalked bent door een creep?quote:
quote:Op maandag 29 september 2025 16:33 schreef CherryLips het volgende:
Dit is ook weer zo kut.
Krijg je een vraag via zo'n kutsysteem of je beschikbaar bent voor een vertaling. Is dat kutsysteem bij mij half offline dus mijn antwoord komt niet direct aan. Dus die gaat aan me voorbij want bij een ander werkte het blijkbaar wel en die antwoordde dus eerder.
Nu kan ik weer niet antwoorden vanwege dat kutsysteem.
Klinkt als een klus voor Ieniminimuis, uw helpdeskmedewerker met verstand van zaken en muizen.quote:Op maandag 29 september 2025 16:33 schreef CherryLips het volgende:
Dit is ook weer zo kut.
Krijg je een vraag via zo'n kutsysteem of je beschikbaar bent voor een vertaling. Is dat kutsysteem bij mij half offline dus mijn antwoord komt niet direct aan. Dus die gaat aan me voorbij want bij een ander werkte het blijkbaar wel en die antwoordde dus eerder.
Nu kan ik weer niet antwoorden vanwege dat kutsysteem.
Ik vind het ook gewoon kut dat een half uur blijkbaar te traag is om op een verzoek te reageren, want zoveel tijd zat er tussen de aanvraag en het moment dat mijn antwoord eindelijk doorkwam.quote:Op maandag 29 september 2025 16:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt als een klus voor Ieniminimuis, uw helpdeskmedewerker met verstand van zaken en muizen.
Gaat nergens over idd. Maar blijkbaar komen ze er mee weg. Zorgelijke ontwikkeling.quote:Op maandag 29 september 2025 16:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het ook gewoon kut dat een half uur blijkbaar te traag is om op een verzoek te reageren, want zoveel tijd zat er tussen de aanvraag en het moment dat mijn antwoord eindelijk doorkwam.
ja dat jaquote:Op maandag 29 september 2025 16:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
"Ja nee ik woon hier niet, ik woon eigenlijk op dit eiland in Thailand, daar ga ik zo heen. Dus breng daar je kale kiep maar heen"
ZIE JE !!!!quote:Op maandag 29 september 2025 16:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel handig op een tablet, kan er geen honing tussen de toetsen vallen
quote:Op maandag 29 september 2025 16:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ZIE JE !!!!
WAAR IS GRMBL JIJ HARIG MONSTER
Opquote:Op maandag 29 september 2025 16:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ZIE JE !!!!
WAAR IS GRMBL JIJ HARIG MONSTER
moet ik mij verkleden?quote:Op maandag 29 september 2025 16:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
*Pakt mes
Kom @:bitterbal we moeten Grmbl redden a la Roodkapjes grootmoeder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |