#goalsquote:Op maandag 29 september 2025 16:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die staat straks met een mand kip voor je deur
Salaris niet gehad? Word je ontslagen? Zorgverlof aangevraagd om Ambar op te voeden?quote:Op maandag 29 september 2025 16:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Denken jullie trouwens dat het HR nog lukt om iets te regelen voor woensdag?
Joepie, ik ging echt op vakantie voor de regenquote:Op maandag 29 september 2025 16:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jullie worden vanaf nu aangemerkt als de regenbrenger.
Business van maken, je laten betalen om ergens op bezoek te komen
Doorvoeren van promotie, dus daar zullen ze zo lang mogelijk mee wachtenquote:Op maandag 29 september 2025 16:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Salaris niet gehad? Word je ontslagen? Zorgverlof aangevraagd om Ambar op te voeden?
Hij heeft geen vrouw aan de haak geslagen?quote:
Betaald op vakantiequote:Op maandag 29 september 2025 16:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Joepie, ik ging echt op vakantie voor de regen
quote:Op maandag 29 september 2025 16:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Doorvoeren van promotie, dus daar zullen ze zo lang mogelijk mee wachten
nee gaat niet lukkenquote:
Met zijn eigen kale kiep uit de broek.quote:Op maandag 29 september 2025 16:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die staat straks met een mand kip voor je deur
“The last turkey in the shop”quote:Op maandag 29 september 2025 16:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met zijn eigen kale kiep uit de broek.
caviarijstquote:Op maandag 29 september 2025 16:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Net zei ze dat ze alleen rijst eet
Hmmquote:Op maandag 29 september 2025 16:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Net zei ze dat ze alleen rijst eet
Je wordt helpdeskmedewerker omdat je zo handig bent met computers? Gefeliciteerd!quote:Op maandag 29 september 2025 16:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Doorvoeren van promotie, dus daar zullen ze zo lang mogelijk mee wachten
Dat uiterlijk er dan ineens niet meer toe doen.quote:Op maandag 29 september 2025 16:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij heeft geen vrouw aan de haak geslagen?
quote:Op maandag 29 september 2025 16:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Idem.quote:Op maandag 29 september 2025 16:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Fuck it, ik ben er klaar mee voor vandaag.
Het is dat het na 10 uur is.quote:Op maandag 29 september 2025 16:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jaquote:Op maandag 29 september 2025 16:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je wordt helpdeskmedewerker omdat je zo handig bent met computers? Gefeliciteerd!
Gewoon de nek omdraaien, net zoals ze vroeger ook deden op de boerderij.quote:
Ik weet zeker dat de beer dit getypt heeftquote:Op maandag 29 september 2025 16:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die doet toch helemaal niks, kijk eens hoe blij die is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |