Oke okequote:Op maandag 29 september 2025 16:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm ook niet.
Denk dat die rode jurk wel voldoet
Ja, denk het wel. Denk dat het een Mexicaanse beer is die net de grens is overgestoken.quote:Op maandag 29 september 2025 16:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk je dat die beer nu dakloos is?
Spartelend tussen een broodje.quote:Op maandag 29 september 2025 16:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik eet wel een cavia op vanavond.
Aan een spiesje?quote:Op maandag 29 september 2025 16:59 schreef CherryLips het volgende:
Maar met of zonder caviakruiden?quote:Op maandag 29 september 2025 16:59 schreef CherryLips het volgende:
is het op een mobiel apparaat?quote:Op maandag 29 september 2025 16:33 schreef CherryLips het volgende:
Dit is ook weer zo kut.
Krijg je een vraag via zo'n kutsysteem of je beschikbaar bent voor een vertaling. Is dat kutsysteem bij mij half offline dus mijn antwoord komt niet direct aan. Dus die gaat aan me voorbij want bij een ander werkte het blijkbaar wel en die antwoordde dus eerder.
Nu kan ik weer niet antwoorden vanwege dat kutsysteem.
Heb je een mandje met koekjes en andere snacks?quote:Op maandag 29 september 2025 17:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oke what else?
Mes, rode jurk. Denk dat we gereed zijn?
ja zonder snacks begin ik nergens aanquote:Op maandag 29 september 2025 17:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je een mandje met koekjes en andere snacks?
Goed ideequote:Op maandag 29 september 2025 17:01 schreef essnhills het volgende:
Ohh we kunnen wel de KiepCriepmand gebruiken
Ik heb ook nog wel pindakaas of saté voor erbij.quote:Op maandag 29 september 2025 17:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Spartelend tussen een broodje.
hmm, dan is het extra vreemd dat het bij jou niet werktquote:
haal je daarom elke keer een caaf van marktplaats af omdat je ze opeet?quote:Op maandag 29 september 2025 17:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel pindakaas of saté voor erbij.
quote:Op maandag 29 september 2025 17:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zonder snacks begin ik nergens aan
Oke dan denk ik dat we alles hebben om Grmbl te reddenquote:
Sow.quote:Op maandag 29 september 2025 17:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
haal je daarom elke keer een caaf van marktplaats af omdat je ze opeet?
quote:Op maandag 29 september 2025 17:03 schreef bitterbal het volgende:
'ohhh kijk nou hoe zielig deze. krijgt helemaal geen aandacht thuis![]()
'
En ondertussen zoekt ze er een recept voor op
Oke let's go!!!quote:Op maandag 29 september 2025 17:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Oke dan denk ik dat we alles hebben om Grmbl te redden
Wil hij dat zelf wel?quote:Op maandag 29 september 2025 17:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oke let's go!!!
We komen er aan grmbl!!!
dat doet er niet toequote:Op maandag 29 september 2025 17:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wil hij dat zelf wel?
Echt hequote:
Ja, gratis cavia's vooral.quote:Op maandag 29 september 2025 17:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
haal je daarom elke keer een caaf van marktplaats af omdat je ze opeet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |