De maag van de beer deed ook grmbl.quote:Op dinsdag 30 september 2025 09:01 schreef essnhills het volgende:
Moe
[..]
Moet ie Grmbl maar niet opeten
Dan pakt die maar een Amerikaanquote:Op dinsdag 30 september 2025 09:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De maag van de beer deed ook grmbl.
Heb je daar een recept van?quote:
Kan het in de airfryert?quote:Op dinsdag 30 september 2025 09:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Niet bij de hand. Ik heb het wel eens geprobeerd te maken, maar ik kan niet zo goed koken.
Ohquote:Op dinsdag 30 september 2025 09:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Niet bij de hand. Ik heb het wel eens geprobeerd te maken, maar ik kan niet zo goed koken.
Alles kan in de airfryerquote:
quote:
Kom. Vechten. Dan.quote:
Of zin maken in @CherryLipsquote:Op dinsdag 30 september 2025 09:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Gaan we zin maken voor @:cherrylips?
Ga je ze uitlachen omdat ze vanavond dik op hun broek krijgen?quote:Op dinsdag 30 september 2025 09:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ajakkes, ik moet naar de 020-laan
Jaquote:Op dinsdag 30 september 2025 09:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Gaan we zin maken voor @:cherrylips?
In vergelijking met andere landen of in het algemeen of willen ze een dreun of hoe werkt dit?quote:AWVN vindt dat Nederlandse werknemers sowieso veel vrije dagen hebben.
Ik denk dat laatste inderdaad.quote:Op dinsdag 30 september 2025 09:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In vergelijking met andere landen of in het algemeen of willen ze een dreun of hoe werkt dit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |