SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
ik zat een beetje rechts van het CDAquote:Op maandag 29 september 2025 11:43 schreef Recce het volgende:
Ik ben nog linkser dan het linksradicale GL/PvdA.
[ afbeelding ]
10 en 8 hierquote:Op maandag 29 september 2025 11:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
In 1961 was mijn vader 5, en mijn moeder 3
You damn commiequote:Op maandag 29 september 2025 11:43 schreef Recce het volgende:
Ik ben nog linkser dan het linksradicale GL/PvdA.
[ afbeelding ]
Ik hoop dat ik geen ban krijg nu! En antifa is verboden terwijl er niet is gedefinieerd wie of wat antifa is, dus ik kan elk moment gearresteerd worden nu.quote:Op maandag 29 september 2025 11:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Woah
Een extreem linkser in ons midden!
Heb je een beetje kunnen slapen?quote:Op maandag 29 september 2025 11:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik geen ban krijg nu! En antifa is verboden terwijl er niet is gedefinieerd wie of wat antifa is, dus ik kan elk moment gearresteerd worden nu.
@kwiwi is onderwegquote:Op maandag 29 september 2025 11:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik geen ban krijg nu! En antifa is verboden terwijl er niet is gedefinieerd wie of wat antifa is, dus ik kan elk moment gearresteerd worden nu.
Zou meteen baan opzeggen en leven op kosten van vieze kapitalisten die wel werken.quote:Op maandag 29 september 2025 11:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Wel goed, alleen beetje moe door weinig slaap en wederom een drukke week qua werkquote:
RIPquote:Op maandag 29 september 2025 11:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn moeder woonde toen in Australiëquote:Op maandag 29 september 2025 11:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zat een beetje rechts van het CDA
[..]
10 en 8 hier
Wel redelijk. Ik ben soms heel verdrietig, maar ik voel ook wel dat het goed was zo en ik merk ook een soort rust omdat het beestje al een tijd kwakkelde en veel aandacht vroeg. Ik probeerde haar nog aan te laten komen met adviezen van de dierenarts, maar dat lukte niet echt en dan voel je je steeds naar als ze haar bakje niet leegeet.quote:Op maandag 29 september 2025 11:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je een beetje kunnen slapen?
Waarom heb je weinig geslapen?quote:Op maandag 29 september 2025 11:47 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Wel goed, alleen beetje moe door weinig slaap en wederom een drukke week qua werk
quote:Op maandag 29 september 2025 11:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Wel redelijk. Ik ben soms heel verdrietig, maar ik voel ook wel dat het goed was zo en ik merk ook een soort rust omdat het beestje al een tijd kwakkelde en veel aandacht vroeg. Ik probeerde haar nog aan te laten komen met adviezen van de dierenarts, maar dat lukte niet echt en dan voel je je steeds naar als ze haar bakje niet leegeet.
Precies! En dan de belastingen even flink omhoog. Dat zal ze leren.quote:Op maandag 29 september 2025 11:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou meteen baan opzeggen en leven op kosten van vieze kapitalisten die wel werken.
quote:Op maandag 29 september 2025 11:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, kieskompas. https://kieskompas.steffie.nl/nl/
Zo herkenbaar, heel veel sterkte.quote:Op maandag 29 september 2025 11:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Wel redelijk. Ik ben soms heel verdrietig, maar ik voel ook wel dat het goed was zo en ik merk ook een soort rust omdat het beestje al een tijd kwakkelde en veel aandacht vroeg. Ik probeerde haar nog aan te laten komen met adviezen van de dierenarts, maar dat lukte niet echt en dan voel je je steeds naar als ze haar bakje niet leegeet.
[..]
Die partij vind ik erg bij jou passen.quote:Op maandag 29 september 2025 11:52 schreef UitStraling het volgende:
Ik kom erg duidelijk op de SGP uit.
quote:Op maandag 29 september 2025 11:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Christelijke trien die af en toe een wat studentikoos wereldbeeld heeft.
quote:Op maandag 29 september 2025 11:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Die partij vind ik erg bij jou passen.
quote:Op maandag 29 september 2025 11:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mooie leeftijd.
Denk dat ze nu ergens op een groene weide ekekekekeke doet naar vogeltjes
[..]
quote:Op maandag 29 september 2025 11:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mooie leeftijd.
Als ze alleen medische support krijgen en daarna pleite gaan maakt dat inderdaad niet uit dat zou ik dikke prima vinden.quote:Op maandag 29 september 2025 10:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet dat ik een voorstander ben van Palestijnen (laat staan ze voor behandeling naar NL te komen) maar waarom zou een medische behandeling in cultureel gelijke landen uitgevoerd moeten worden?
nee ga niet stemmenquote:Op maandag 29 september 2025 11:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Ga je wel stemmen? Misschien kun je NSC stemmen, anders zijn die zo zielig.
ja !!!quote:Op maandag 29 september 2025 11:56 schreef Recce het volgende:
[..]Met eindeloos veel plakjes kalkoenfilet en laserlampjes.
Ik denk dat als Jezus nu naar de SGP zou kijken, hij ook zou denken dat hij het zo niet bedoeld had.quote:Op maandag 29 september 2025 11:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Ik ben zowat de duivel zelve.
Moet er wel nog een plek zijn om ze naar terug te sturenquote:Op maandag 29 september 2025 11:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als ze alleen medische support krijgen en daarna pleite gaan maakt dat inderdaad niet uit dat zou ik dikke prima vinden.
Reactie was meer voorbarig als ze 'here to stay' zijn
Je was ok.quote:Op maandag 29 september 2025 11:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Testen. Als elke dag voelt alsof ik te laat naar bed ben gegaan ondanks een solide slaapritme, is er toch iets niet helemaal in orde.quote:Op maandag 29 september 2025 11:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Voor testen of voor andere mensjes?
Luna ging ook altijd helemaal uit haar dak van bewegende schaduwen en lichtreflecties, dus die moeten er daar ook veel zijn. Ze was op dat gebied een beetje mentaal beperkt.quote:
ach ik heb dat met ledlampjes dus ik oordeel nietquote:Op maandag 29 september 2025 11:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Luna ging ook altijd helemaal uit haar dak van bewegende schaduwen en lichtreflecties, dus die moeten er daar ook veel zijn. Ze was op dat gebied een beetje mentaal beperkt.
quote:Op maandag 29 september 2025 12:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ach ik heb dat met ledlampjes dus ik oordeel niet
quote:Op maandag 29 september 2025 12:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ach ik heb dat met ledlampjes dus ik oordeel niet
Nee?quote:Op maandag 29 september 2025 12:02 schreef Recce het volgende:
[..]![]()
Weet jij wat er met @:flory- is? Haar smileysite doet het niet meer.
Spookt veel door mijn hoofd en drukte op het werk helpt ook niet mee. Heb idee dat ik er alleen maar ben om te werken en de rest is verschoven naar de achtergrond.quote:Op maandag 29 september 2025 11:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waarom heb je weinig geslapen?
quote:Op maandag 29 september 2025 12:04 schreef Koen66 het volgende:
Deed het op foon dus lukte ff niet screenshots te posten maar ben toch minder rechts dan ik dacht.
Advies was CDA, SGP of NSC
Hmmquote:Op maandag 29 september 2025 11:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Testen. Als elke dag voelt alsof ik te laat naar bed ben gegaan ondanks een solide slaapritme, is er toch iets niet helemaal in orde.
quote:Op maandag 29 september 2025 12:03 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Spookt veel door mijn hoofd en drukte op het werk helpt ook niet mee. Heb idee dat ik er alleen maar ben om te werken en de rest is verschoven naar de achtergrond.
quote:Op maandag 29 september 2025 12:03 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Spookt veel door mijn hoofd en drukte op het werk helpt ook niet mee. Heb idee dat ik er alleen maar ben om te werken en de rest is verschoven naar de achtergrond.
Ben 2 jaar terug ook al eens langsgegaan, toen was vitamine d iets te laag, maar het voelde gewoon niet goed.quote:Op maandag 29 september 2025 12:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm
Hopelijk komt er iets uit dat makkelijk te verhelpen is
Je hebt ook redelijk kans dat het gewoon stress is, lijkt me? Van baan veranderen met allerlei onzekerheden is gewoon vermoeiend.quote:Op maandag 29 september 2025 12:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben 2 jaar terug ook al eens langsgegaan, toen was vitamine d iets te laag, maar het voelde gewoon niet goed.
In andere landen houden ze hogere minimale waarden aan dan hier. Ik denk dat die minimale waarden voor sommige mensen gewoon echt te laag is. Dus kan bestquote:Op maandag 29 september 2025 12:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben 2 jaar terug ook al eens langsgegaan, toen was vitamine d iets te laag, maar het voelde gewoon niet goed.
Dat ookquote:Op maandag 29 september 2025 12:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Je hebt ook redelijk kans dat het gewoon stress is, lijkt me? Van baan veranderen met allerlei onzekerheden is gewoon vermoeiend.
slecht voor je tanden, denk ikquote:
minder klagen meer knagenquote:Op maandag 29 september 2025 12:39 schreef Recce het volgende:
Straks krijgt-ie te horen dat-ie niet zo moet klagen.
Eerst ff langs de tandarts danquote:
Ik heb niet naar boven gescrold maar dit gaat vast over nattekat.quote:Op maandag 29 september 2025 12:39 schreef Recce het volgende:
Op een tegeltje zettenquote:Op maandag 29 september 2025 12:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is een mooie wijsheid voor de SC.
Als ie een vrouw was was het vast anxiety en moet ie het rustig aandoen.quote:Op maandag 29 september 2025 12:39 schreef Recce het volgende:
Ik heb het al langer dan vandaag. Een beetje werkstress is doorgaans juist wat me nog een beetje door de dag helpt.quote:Op maandag 29 september 2025 12:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Je hebt ook redelijk kans dat het gewoon stress is, lijkt me? Van baan veranderen met allerlei onzekerheden is gewoon vermoeiend.
Kun je gerust doen hoor, daar heb ik geen last van. Lief dat je daar aan dacht.quote:Op maandag 29 september 2025 12:44 schreef Ama het volgende:
@:Recce ik wou bijna iets posten over Hedwig maar toen dacht ik misschien vind je dat niet zo leuk nu om te lezen.
Dacht check het toch even eerst.quote:Op maandag 29 september 2025 12:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Kun je gerust doen hoor, daar heb ik geen last van. Lief dat je daar aan dacht.
Misschien ben je een beetje uitgedroogd. Dat is voor een Nattekat niet zo gunstig.quote:Op maandag 29 september 2025 12:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb het al langer dan vandaag. Een beetje werkstress is doorgaans juist wat me nog een beetje door de dag helpt.
*Pakt tuinslangquote:Op maandag 29 september 2025 12:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien ben je een beetje uitgedroogd. Dat is voor een Nattekat niet zo gunstig.
verzopenkatquote:
Ja, dat inderdaad. Misschien tijd om weer eens verlof op te gaan nemen, ben er wel aan toe...quote:
quote:
Die heb ikquote:Op maandag 29 september 2025 12:58 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Deze komt denk ik deze week ook. Had een cadeaubon voor ¤10 voor LEGO dus voor ¤5 euro wil ik deze wel erbij hebben.![]()
(Ligt er even aan hoe snel die vriend weer bij LEGO gaat bestellen maar hij denkt deze week)
Koen de Moppertapper uurtjequote:
dan bespaar je door je eten over te slaanquote:
Ja wel goed op jezelf passenquote:Op maandag 29 september 2025 13:02 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ja, dat inderdaad. Misschien tijd om weer eens verlof op te gaan nemen, ben er wel aan toe...
[..]
Oh nee heb trekquote:Op maandag 29 september 2025 13:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan bespaar je door je eten over te slaan
Berend Botje ging uit varenquote:
dan zou ik ergens gaan eten waar je droog kan zittenquote:
quote:Op maandag 29 september 2025 13:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er loopt buiten vast iets rond wat je kunt vangen en opeten.
smeer een boterham met pindakaasquote:
Ja maar moet door de regen er naar toequote:Op maandag 29 september 2025 13:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan zou ik ergens gaan eten waar je droog kan zitten
als echte hollander heb jij vast een parapluquote:Op maandag 29 september 2025 13:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar moet door de regen er naar toe
Ja maar moet op de scooter. Dan hou ik geen plu vast. Doen de thai wel maar goed ze komen hier ook bij bosjes om in het verkeerquote:Op maandag 29 september 2025 13:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als echte hollander heb jij vast een paraplu
fomo naar wat?quote:Op maandag 29 september 2025 13:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb altijd enorme FOMO in het najaar.
dan ga je lopen.quote:Op maandag 29 september 2025 13:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar moet op de scooter. Dan hou ik geen plu vast. Doen de thai wel maar goed ze komen hier ook bij bosjes om in het verkeer
en zelf koken?quote:Op maandag 29 september 2025 13:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar moet op de scooter. Dan hou ik geen plu vast. Doen de thai wel maar goed ze komen hier ook bij bosjes om in het verkeer
Het is hier niet echt altijd een goed idee om te lopenquote:Op maandag 29 september 2025 13:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan ga je lopen.
Is goed voor je.
Meer stapjes meer hapjes
je wil ook geen oplossingen, je wil gewoon klagen. Jij Nattebalquote:
oke ik ga wel koken dan met nietsquote:Op maandag 29 september 2025 13:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je wil ook geen oplossingen, je wil gewoon klagen. Jij Nattebal
Ze heeft een machinegeweer gescoord?quote:Op maandag 29 september 2025 11:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mooie leeftijd.
Nee katten doen dat naar vogeltjesquote:Op maandag 29 september 2025 13:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze heeft een machinegeweer gescoord?
quote:Op maandag 29 september 2025 13:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er worden allemaal leuke dingen georganiseerdIk wil zoveel doen.
Ik heb dit nog nooit gezienquote:Op maandag 29 september 2025 13:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee katten doen dat naar vogeltjes
Heb je een gele regenjas?quote:Op maandag 29 september 2025 13:13 schreef bitterbal het volgende:
vrees de regenjas aan en gaan met de banaan
neequote:Op maandag 29 september 2025 13:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb dit nog nooit gezien
Ben je niet in de war met Alf?
Bekijk deze YouTube-video
Ik wil naar de F1.quote:Op maandag 29 september 2025 13:19 schreef gianni61 het volgende:
ik wil naar Dublin. gaat er iemand mee?
Dan hebben ze in ieder geval 1 stem gekregen.quote:Op maandag 29 september 2025 11:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Ga je wel stemmen? Misschien kun je NSC stemmen, anders zijn die zo zielig.
Als je aan m'n werk vertelt dat ik mee moet, sure.quote:Op maandag 29 september 2025 13:19 schreef gianni61 het volgende:
ik wil naar Dublin. gaat er iemand mee?
is goed, geef het nummer van je manager maarquote:Op maandag 29 september 2025 13:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als je aan m'n werk vertelt dat ik mee moet, sure.
Volgens mij ben je dan een paar weken te laat.quote:
quote:Op maandag 29 september 2025 13:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Volgens mij ben je dan een paar weken te laat.
Of een paar maanden te vroeg.quote:Op maandag 29 september 2025 13:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Volgens mij ben je dan een paar weken te laat.
Ja, precies, maar Bal is dus te lui om te stemmen.quote:Op maandag 29 september 2025 13:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan hebben ze in ieder geval 1 stem gekregen.
is volgend jaar de laatste keer?quote:Op maandag 29 september 2025 13:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Of een paar maanden te vroeg.
Yep. In ieder geval voorlopig, ik wil niet uitsluiten dat ze nooit meer terugkomen.quote:Op maandag 29 september 2025 13:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is volgend jaar de laatste keer?
Tssssquote:Op maandag 29 september 2025 13:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, precies, maar Bal is dus te lui om te stemmen.
LamBal.quote:Op maandag 29 september 2025 13:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, precies, maar Bal is dus te lui om te stemmen.
Gele regenjas boksquote:Op maandag 29 september 2025 13:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb zo'n knalgele. Zo geel dat ik er zelf last van heb.
Bedoel je niet dat je niet wilt uitsluiten dat ze ooit terugkomen?quote:Op maandag 29 september 2025 13:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Yep. In ieder geval voorlopig, ik wil niet uitsluiten dat ze nooit meer terugkomen.
Ehm.quote:Op maandag 29 september 2025 13:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Bedoel je niet dat je niet wilt uitsluiten dat ze ooit terugkomen?
ik snapte jequote:Op maandag 29 september 2025 13:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ehm.
Ik breng mezelf in de war.
Ik vind best wel meevallen eigenlijk...quote:Op maandag 29 september 2025 13:17 schreef Ama het volgende:
@:WrappedEuphoria een vriendin zei gisteren dat er best veel roze hier in huis te vinden is, ik vind het juist behoorlijk subtiel voor iemand die van roze houdt. Het valt hier toch ook best mee?
(Krijg van haar een knalroze klok vandaar dat het te sprake kwam omdat ik het vroeg)
Maar jij hebt een rozepaarse UI, dus jij zit ook in die hoek.quote:Op maandag 29 september 2025 13:33 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ik vind best wel meevallen eigenlijk...
Gelukkigquote:Op maandag 29 september 2025 13:33 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ik vind best wel meevallen eigenlijk...
oke nattekatquote:
even buiten wandelenquote:
Dat heb ik daarvoor al gedaan. Het was heerlijk buiten.quote:
Partij voor de Ambarsquote:
Ja, volgens mij was Stemwijzer sowieso altijd wat beter.quote:Op maandag 29 september 2025 13:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Kwaliteit van de vragen van Kieskompas is echt bedroevend.
Ik vind paars een mooie kleur. Wel lullig dat ik kleurenblind ben en juist paars en roze niet goed kan onderscheiden...quote:Op maandag 29 september 2025 13:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar jij hebt een rozepaarse UI, dus jij zit ook in die hoek.
Klopt wel. PvdD vindt ik op sommige punten te extreem en GL te soft. En dan krijg je ditquote:
Ook zwakbegaafden hebben stemrecht.quote:Op maandag 29 september 2025 13:41 schreef Budapestenaar het volgende:
gl en pvda zijn toch 1 pot nat?quote:Op maandag 29 september 2025 13:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt wel. PvdD vindt ik op sommige punten te extreem en GL te soft. En dan krijg je dit
Ik hoop hetquote:Op maandag 29 september 2025 13:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, volgens mij was Stemwijzer sowieso altijd wat beter.
Ja precies, waar ligt de grensquote:Op maandag 29 september 2025 13:42 schreef Budapestenaar het volgende:
“De belasting op grote vermogens moet omhoog”
Ja, wat bedoelen jullie met ‘grote vermogens’ dan?
Heb je checkjestem al geprobeerd?quote:Op maandag 29 september 2025 13:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Klassiek linkse struikroversvraag uiteraard, anders had er wel gestaan, "Moeten de half miljoen Nederlandse werkelozen verplicht in de tuinbouw, bij defensie of in de zorg ingezet worden?"quote:Op maandag 29 september 2025 13:42 schreef Budapestenaar het volgende:
“De belasting op grote vermogens moet omhoog”
Ja, wat bedoelen jullie met ‘grote vermogens’ dan?
Bij Baarle Nassauquote:Op maandag 29 september 2025 13:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja precies, waar ligt de grens
Ik zei PvdDquote:Op maandag 29 september 2025 13:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gl en pvda zijn toch 1 pot nat?
"Welke grens?"quote:
Oehh, goede tipquote:Op maandag 29 september 2025 13:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je checkjestem al geprobeerd?
Die gaat uit van waar de partijen de afgelopen jaren voor hebben gestemd en welke moties ze hebben gesteund/ingediend etc ipv mooie praatjes in het partijprogramma
Zolang asielzoekers onze banen niet inpikken is het goed.quote:Op maandag 29 september 2025 13:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klassiek linkse struikroversvraag uiteraard, anders had er wel gestaan, "Moeten de half miljoen Nederlandse werkelozen verplicht in de tuinbouw, bij defensie of in de zorg ingezet worden?"
op basis hiervan ben ik weer een VVD'erquote:Op maandag 29 september 2025 13:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die gaat uit van waar de partijen de afgelopen jaren voor hebben gestemd en welke moties ze hebben gesteund/ingediend etc ipv mooie praatjes in het partijprogramma
Die is altijd beetje flauw vind ik. Partijen in de regering die stemmen vaker braaf met elkaar mee omdat ze bepaalde dingen afgesproken hebben. Scheelt dat bij het huidige kabinet er niet zoveel afgesproken was wel.quote:Op maandag 29 september 2025 13:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar ze pikken onze huizen in. Blijkbaar. .quote:Op maandag 29 september 2025 13:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zolang asielzoekers onze banen niet inpikken is het goed.
He bah nuance.quote:Op maandag 29 september 2025 13:52 schreef essnhills het volgende:
Maar ook met die vragen, dan ben jij het ergens mee oneens, en een partij is het er mee eens. Maar als je dan verder leest en hun verantwoording erbij ziet dan kan het best zijn dat je je daar wel weer in kan vinden. Zo'n stemwijzer is leuk, maar veel te simpel voor al die nuances
Medemenselijkheid mag wat kosten, ook al is het ten koste van de inheemse jeugd.quote:Op maandag 29 september 2025 13:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zolang asielzoekers onze banen niet inpikken is het goed.
nuances zijn voor mietjesquote:Op maandag 29 september 2025 13:52 schreef essnhills het volgende:
Maar ook met die vragen, dan ben jij het ergens mee oneens, en een partij is het er mee eens. Maar als je dan verder leest en hun verantwoording erbij ziet dan kan het best zijn dat je je daar wel weer in kan vinden. Zo'n stemwijzer is leuk, maar veel te simpel voor al die nuances
97% GroenLinks en PvdDquote:Op maandag 29 september 2025 13:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
maar ik zei Partij voor de Ambarsquote:
Klopt, de nachtmerrie van rechtsquote:Op maandag 29 september 2025 13:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij bent nog linksextremistischer!
Mwahquote:Op maandag 29 september 2025 13:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die is altijd beetje flauw vind ik. Partijen in de regering die stemmen vaker braaf met elkaar mee omdat ze bepaalde dingen afgesproken hebben. Scheelt dat bij het huidige kabinet er niet zoveel afgesproken was wel.
Die inheemse jeugd praat tegenwoordig ook geen Nederlands meerquote:Op maandag 29 september 2025 13:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Medemenselijkheid mag wat kosten, ook al is het ten koste van de inheemse jeugd.
quote:Op maandag 29 september 2025 13:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt, de nachtmerrie van rechts
Misschien moeten wij ons maar aanpassen anders?quote:Op maandag 29 september 2025 13:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die inheemse jeugd praat tegenwoordig ook geen Nederlands meer
Ben je al aan een baard begonnen?quote:Op maandag 29 september 2025 13:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien moeten wij ons maar aanpassen anders?
Heb je al promotie gehad?quote:Op maandag 29 september 2025 13:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind communisme net iets te ver gaan, maar voor de rest. Eat the rich, fuck the rich
We hebben in al die jaren ook Jiddische woorden opgenomen in ons taalgebruik. Engelse termen worden compleet overgenomen.quote:Op maandag 29 september 2025 13:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien moeten wij ons maar aanpassen anders?
Nog niet. Nog geen schriftelijke bevestigingquote:
Straks krijg je meer geld en ga je opeens D66 stemmen.quote:Op maandag 29 september 2025 13:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nog niet. Nog geen schriftelijke bevestiging
Ik oefen wel dagelijks een uurtje met een theedoek over mijn hoofd rondlopen en ik doe mijn best om vrouwen, honden en homo's als tweederangs levensvormen te zien.quote:
GroenLinks-PvdA 76%quote:Op maandag 29 september 2025 13:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.quote:Op maandag 29 september 2025 13:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Straks krijg je meer geld en ga je opeens D66 stemmen.
Dat zijn ook wel de minimale bezigheden om een beetje te integreren tegenwoordig. In een nieuwe regering gaan ze dit soort dingen verplichten.quote:Op maandag 29 september 2025 13:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik oefen wel dagelijks een uurtje met een theedoek over mijn hoofd rondlopen en ik doe mijn best om vrouwen, honden en homo's als tweederangs levensvormen te zien.
Ik wacht!quote:Op maandag 29 september 2025 14:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.
Wacht maar totdat ik een huis kan kopen
Minstens 10 jaar denk ik. Maar dan moet wel de markt ondertussen zijn ingestort.quote:
Mee eensquote:Op maandag 29 september 2025 14:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan persoonlijk ook niet wachten totdat ik een burka mag dragen. Nooit meer na hoeven te denken over je outfit of haar.
Op je fatbike te sjezen bedoel je toch?quote:Op maandag 29 september 2025 13:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vind het wel fijn om gewoon in mijn joggingbroek overal rond te lopen.
quote:Op maandag 29 september 2025 13:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik oefen wel dagelijks een uurtje met een theedoek over mijn hoofd rondlopen en ik doe mijn best om vrouwen, honden en homo's als tweederangs levensvormen te zien.
Schijnen vooral inheemse mensen op rond te fietsen volgens sommigen.quote:Op maandag 29 september 2025 14:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op je fatbike te sjezen bedoel je toch?
Vanaf welk bedrag hoor je bij de rich?quote:Op maandag 29 september 2025 13:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind communisme net iets te ver gaan, maar voor de rest. Eat the rich, fuck the rich
Is toch niet moeilijk?quote:Op maandag 29 september 2025 13:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
ja, Koen wilde niet moppen tappenquote:
Het probleem zit hem ook niet bij degenen die daadwerkelijk fietsen.quote:Op maandag 29 september 2025 14:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schijnen vooral inheemse mensen op rond te fietsen volgens sommigen.
Aardig paar keer modaal.quote:Op maandag 29 september 2025 14:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vanaf welk bedrag hoor je bij de rich?
Vermogen? Oh ja. Moet je ook wel aardig wat hebben. Als je een paar van je kinderen een ton kan meegeven zodat zij een huis kunnen kopen dan hoor je bij de rijkenquote:Op maandag 29 september 2025 14:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O het gaat over inkomen, niet over vermogen.
Ik blijf conservatief rechts zie ik.quote:
Mensen die het minst verdienen bij full time werken, werken anders het hardst.quote:
Ik ken een recent gepensioneerd iemand die bezit o.a. vier Porsches, twaalf huizen en die krijgt gewoon AOW, die hij vervolgens weggeeft aan iemand anders uiteraard, zoiets mag best beter landelijk geregeld worden lijkt me.quote:Op maandag 29 september 2025 14:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vanaf welk bedrag hoor je bij de rich?
Werk slimmer, niet harder.quote:Op maandag 29 september 2025 14:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik bedoel ik verdien nu mee dan 8 jaar geleden toen ik begon, maar werkte toen veel harder en een hoger stressniveau.
Hier heeft het stressniveau ook wel te maken met de verantwoordelijkheden.quote:Op maandag 29 september 2025 14:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik bedoel ik verdien nu mee dan 8 jaar geleden toen ik begon, maar werkte toen veel harder en een hoger stressniveau.
Moslimvrouwgezocht.nlquote:Op maandag 29 september 2025 14:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan persoonlijk ook niet wachten totdat ik een burka mag dragen. Nooit meer na hoeven te denken over je outfit of haar.
maar speeksel uitwisselen met andere mensen vinden de meeste dan wel weer leukquote:
Iehl bahquote:Op maandag 29 september 2025 14:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar speeksel uitwisselen met andere mensen vinden de meeste dan wel weer leuk
Niet alleen speeksel.quote:Op maandag 29 september 2025 14:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar speeksel uitwisselen met andere mensen vinden de meeste dan wel weer leuk
Camera uit, microfoon uit. En gaan happen.quote:Op maandag 29 september 2025 14:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik staar al een uur naar mijn broodje![]()
Stomme Teamsvergaderingen
Doe ik op dit moment ookquote:Op maandag 29 september 2025 14:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Camera uit, microfoon uit. En gaan happen.
Hallo Hedwigquote:Op maandag 29 september 2025 14:42 schreef Ama het volgende:
Ja hoor. Ik zet echt net de stofzuiger klaar.. 1x raden wie echt nu besluit om binnen te gaan chillen.
Willem-Alexander?quote:Op maandag 29 september 2025 14:42 schreef Ama het volgende:
Ja hoor. Ik zet echt net de stofzuiger klaar.. 1x raden wie echt nu besluit om binnen te gaan chillen.
Hehe.quote:Op maandag 29 september 2025 14:42 schreef Ama het volgende:
Gaat vanzelf toch, wanneer je de stofzuiger aanzwengelt?quote:
Oppakken in de nekvel en door de buitendeur gooien.quote:
Ik had het over onze Koningquote:Op maandag 29 september 2025 14:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat zou een bijzondere bijnaam zijn voor mijn kat.
Als het goed is krijg ik woensdag m'n pakket binnen.quote:Op maandag 29 september 2025 14:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Oef maar goed dat ik mijn jurk vorige week nog bestelde. Nu uitverkocht.
Welke stemwijzer is dat?quote:Op maandag 29 september 2025 14:43 schreef IJsdraakje het volgende:
GroenLinks-PvdA 87%
Partij voor de Dieren 80%
Volt 80%
D66 77%
Weinig nieuws.
Na ze is meteen gaan slapen, vind ik ook sneu.quote:Op maandag 29 september 2025 14:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gaat vanzelf toch, wanneer je de stofzuiger aanzwengelt?
Speeksel uitwisselen is juist om bacteriën en eventuele ziektekiemen over te brengen naar het vrouwtje zodat er alvast antistoffen voor de spoedig te maken baby aangemaakt kunnen worden.quote:
Nicequote:Op maandag 29 september 2025 14:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als het goed is krijg ik woensdag m'n pakket binnen.
Die Ess noemde, checkjestem.nlquote:
Checkjestem denk ikquote:
beetje wd40 er opquote:Op maandag 29 september 2025 14:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn spatiebalk piept als ik er op druk.
Ja, die custom ging een maand of 3 duren dacht ik.quote:Op maandag 29 september 2025 14:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nice
Ik wacht nog steeds op mijn speciaal gemaakte rok en mijn jurk moet volgens mij ook nog gemaakt worden.
Zit er een muis onder?quote:Op maandag 29 september 2025 14:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Na niet voor zoiets. Nekvel doen mensen alleen bij haar als ze haar flauw zijn omdat ze altijd in je arm gaat hangen.quote:Op maandag 29 september 2025 14:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oppakken in de nekvel en door de buitendeur gooien.
Ik kwam 20% overeen met FvDquote:Op maandag 29 september 2025 14:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die Ess noemde, checkjestem.nl
nou,daaristoevalligeenhelemakkelijkeoplossingvoorquote:Op maandag 29 september 2025 14:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
quote:Op maandag 29 september 2025 14:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Was dan vast die gratis tandartscontrole.quote:Op maandag 29 september 2025 14:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kwam 20% overeen met FvD
Veel te hoog, teleurgesteld in mezelf
Dat zou kunnen, heb het niet gecheckt bij FvSquote:Op maandag 29 september 2025 14:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Was dan vast die gratis tandartscontrole.
Ik ging naar aanleiding van je post kijken hoeveel overeenkomsten ik ermee had, want stond nog open.quote:Op maandag 29 september 2025 14:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, heb het niet gecheckt bij FvS
Troost je met de gedachte dat die site in mijn ogen nog slechter is dan het Kieskompas. Sterker nog, in mijn ogen zouden mensen die dat serieus nemen niet eens mogen stemmen. Moties zijn anno 2025 kansloze populistische gedrochten waar heel vaak nuances ver te zoeken zijn. GL kan tegen een motie stemmen die oproept tot meer groene stroom omdat het van de PVV komt bijvoorbeeld, dat soort dingen.quote:Op maandag 29 september 2025 14:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kwam 20% overeen met FvD
Veel te hoog, teleurgesteld in mezelf
Volt 97%quote:Op maandag 29 september 2025 14:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die Ess noemde, checkjestem.nl
Of lekker reacties uitlokken zodat je wat leuke quotes kunt posten op X.quote:Op maandag 29 september 2025 14:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Troost je met de gedachte dat die site in mijn ogen nog slechter is dan het Kieskompas. Sterker nog, in mijn ogen zouden mensen die dat serieus nemen niet eens mogen stemmen. Moties zijn anno 2025 kansloze populistische gedrochten waar heel vaak nuances ver te zoeken zijn. GL kan tegen een motie stemmen die oproept tot meer groene stroom omdat het van de PVV komt bijvoorbeeld, dat soort dingen.
Gelukkig is een stemwijzer gebaseerd op kansloze populistische gedrochten partijprogramma's en daaruit getrokken ongenuanceerde stellingen veel beter.quote:Op maandag 29 september 2025 14:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Troost je met de gedachte dat die site in mijn ogen nog slechter is dan het Kieskompas. Sterker nog, in mijn ogen zouden mensen die dat serieus nemen niet eens mogen stemmen. Moties zijn anno 2025 kansloze populistische gedrochten waar heel vaak nuances ver te zoeken zijn. GL kan tegen een motie stemmen die oproept tot meer groene stroom omdat het van de PVV komt bijvoorbeeld, dat soort dingen.
Ohja tandarts. Wat duurt het lang voordat ik die rekening eens krijg.quote:Op maandag 29 september 2025 14:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Was dan vast die gratis tandartscontrole.
ik kom altijd afwisselend bij cda of vvd uit. altijd makkelijk.quote:Op maandag 29 september 2025 14:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Hier vooral een bevestiging van wat ik al weet, ik zit nog steeds in de links-progressieve hoek.
Debatten zijn tegenwoordig echt niet meer om aan te zien. Die kun je beter niet meer kijken. Mijn vader die kijkt ze nog wel regelmatig en zelfs die begint af te haken.quote:Op maandag 29 september 2025 14:56 schreef essnhills het volgende:
Als je het echt goed wil doen dan zul je debatten over onderwerpen die jij relevant/belangrijk vindt moeten terugkijken, kijken wie er voor of tegen wat heeft gestemd, en met welke stemverklaringen.
En dan kijken of het verziekingsprogramma van de partijen overeen komen met wat ze afgelopen jaren in de kamer hebben laten zien.
Beter dan het absolute afvoerputje zegt natuurlijk ook zo weinig. Ik vind het kieskompas dit jaar ook echt heel erg slecht.quote:Op maandag 29 september 2025 14:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gelukkig is een stemwijzer gebaseerd op kansloze populistische gedrochten partijprogramma's en daaruit getrokken ongenuanceerde stellingen veel beter.
Ik betwijfel eerlijk gezegd dat ik daar de energie voor ga hebben, dus het zal wel weer een PvdD worden ofzo.quote:Op maandag 29 september 2025 14:56 schreef essnhills het volgende:
Als je het echt goed wil doen dan zul je debatten over onderwerpen die jij relevant/belangrijk vindt moeten terugkijken, kijken wie er voor of tegen wat heeft gestemd, en met welke stemverklaringen.
En dan kijken of het verziekingsprogramma van de partijen overeen komen met wat ze afgelopen jaren in de kamer hebben laten zien.
Partijen kunnen tegen stemmen omdat ze het te ver vinden gaan, omdat ze het niet ver genoeg vinden gaan, omdat de tekst te vaag is, omdat ze per definitie tegen "de kamer moet zich uitspreken tegen..."-moties stemmen, en zo door en zo door.quote:Op maandag 29 september 2025 14:56 schreef essnhills het volgende:
how dare you!quote:Op maandag 29 september 2025 14:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Die stelling over dat ziekenhuis in Heerlen heb ik overgeslagen.
Was makkelijk hoor.quote:
Ja, vandaar dat de stemverklaringen belangrijk zijn. Waarom stemt iemand voor/tegen en ben ik het daar mee eens of niet.quote:Op maandag 29 september 2025 14:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Partijen kunnen tegen stemmen omdat ze het te ver vinden gaan, omdat ze het niet ver genoeg vinden gaan, omdat de tekst te vaag is, omdat ze per definitie tegen "de kamer moet zich uitspreken tegen..."-moties stemmen, en zo door en zo door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |