Straks krijg je meer geld en ga je opeens D66 stemmen.quote:Op maandag 29 september 2025 13:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nog niet. Nog geen schriftelijke bevestiging
Ik oefen wel dagelijks een uurtje met een theedoek over mijn hoofd rondlopen en ik doe mijn best om vrouwen, honden en homo's als tweederangs levensvormen te zien.quote:
GroenLinks-PvdA 76%quote:Op maandag 29 september 2025 13:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je checkjestem al geprobeerd?
Die gaat uit van waar de partijen de afgelopen jaren voor hebben gestemd en welke moties ze hebben gesteund/ingediend etc ipv mooie praatjes in het partijprogramma
Tuurlijk niet.quote:Op maandag 29 september 2025 13:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Straks krijg je meer geld en ga je opeens D66 stemmen.
Dat zijn ook wel de minimale bezigheden om een beetje te integreren tegenwoordig. In een nieuwe regering gaan ze dit soort dingen verplichten.quote:Op maandag 29 september 2025 13:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik oefen wel dagelijks een uurtje met een theedoek over mijn hoofd rondlopen en ik doe mijn best om vrouwen, honden en homo's als tweederangs levensvormen te zien.
Ik wacht!quote:Op maandag 29 september 2025 14:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.
Wacht maar totdat ik een huis kan kopen
Minstens 10 jaar denk ik. Maar dan moet wel de markt ondertussen zijn ingestort.quote:
Mee eensquote:Op maandag 29 september 2025 14:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan persoonlijk ook niet wachten totdat ik een burka mag dragen. Nooit meer na hoeven te denken over je outfit of haar.
Op je fatbike te sjezen bedoel je toch?quote:Op maandag 29 september 2025 13:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vind het wel fijn om gewoon in mijn joggingbroek overal rond te lopen.
quote:Op maandag 29 september 2025 13:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik oefen wel dagelijks een uurtje met een theedoek over mijn hoofd rondlopen en ik doe mijn best om vrouwen, honden en homo's als tweederangs levensvormen te zien.
Schijnen vooral inheemse mensen op rond te fietsen volgens sommigen.quote:Op maandag 29 september 2025 14:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op je fatbike te sjezen bedoel je toch?
Vanaf welk bedrag hoor je bij de rich?quote:Op maandag 29 september 2025 13:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind communisme net iets te ver gaan, maar voor de rest. Eat the rich, fuck the rich
Is toch niet moeilijk?quote:Op maandag 29 september 2025 13:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
ja, Koen wilde niet moppen tappenquote:
Het probleem zit hem ook niet bij degenen die daadwerkelijk fietsen.quote:Op maandag 29 september 2025 14:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schijnen vooral inheemse mensen op rond te fietsen volgens sommigen.
Aardig paar keer modaal.quote:Op maandag 29 september 2025 14:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vanaf welk bedrag hoor je bij de rich?
Vermogen? Oh ja. Moet je ook wel aardig wat hebben. Als je een paar van je kinderen een ton kan meegeven zodat zij een huis kunnen kopen dan hoor je bij de rijkenquote:Op maandag 29 september 2025 14:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O het gaat over inkomen, niet over vermogen.
Ik blijf conservatief rechts zie ik.quote:
Mensen die het minst verdienen bij full time werken, werken anders het hardst.quote:
Ik ken een recent gepensioneerd iemand die bezit o.a. vier Porsches, twaalf huizen en die krijgt gewoon AOW, die hij vervolgens weggeeft aan iemand anders uiteraard, zoiets mag best beter landelijk geregeld worden lijkt me.quote:Op maandag 29 september 2025 14:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vanaf welk bedrag hoor je bij de rich?
Werk slimmer, niet harder.quote:Op maandag 29 september 2025 14:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik bedoel ik verdien nu mee dan 8 jaar geleden toen ik begon, maar werkte toen veel harder en een hoger stressniveau.
Hier heeft het stressniveau ook wel te maken met de verantwoordelijkheden.quote:Op maandag 29 september 2025 14:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik bedoel ik verdien nu mee dan 8 jaar geleden toen ik begon, maar werkte toen veel harder en een hoger stressniveau.
Moslimvrouwgezocht.nlquote:Op maandag 29 september 2025 14:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan persoonlijk ook niet wachten totdat ik een burka mag dragen. Nooit meer na hoeven te denken over je outfit of haar.
maar speeksel uitwisselen met andere mensen vinden de meeste dan wel weer leukquote:
Iehl bahquote:Op maandag 29 september 2025 14:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar speeksel uitwisselen met andere mensen vinden de meeste dan wel weer leuk
Niet alleen speeksel.quote:Op maandag 29 september 2025 14:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar speeksel uitwisselen met andere mensen vinden de meeste dan wel weer leuk
Camera uit, microfoon uit. En gaan happen.quote:Op maandag 29 september 2025 14:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik staar al een uur naar mijn broodje![]()
Stomme Teamsvergaderingen
Doe ik op dit moment ookquote:Op maandag 29 september 2025 14:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Camera uit, microfoon uit. En gaan happen.
Hallo Hedwigquote:Op maandag 29 september 2025 14:42 schreef Ama het volgende:
Ja hoor. Ik zet echt net de stofzuiger klaar.. 1x raden wie echt nu besluit om binnen te gaan chillen.
Willem-Alexander?quote:Op maandag 29 september 2025 14:42 schreef Ama het volgende:
Ja hoor. Ik zet echt net de stofzuiger klaar.. 1x raden wie echt nu besluit om binnen te gaan chillen.
Hehe.quote:Op maandag 29 september 2025 14:42 schreef Ama het volgende:
Gaat vanzelf toch, wanneer je de stofzuiger aanzwengelt?quote:
Oppakken in de nekvel en door de buitendeur gooien.quote:
Ik had het over onze Koningquote:Op maandag 29 september 2025 14:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat zou een bijzondere bijnaam zijn voor mijn kat.
Als het goed is krijg ik woensdag m'n pakket binnen.quote:Op maandag 29 september 2025 14:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Oef maar goed dat ik mijn jurk vorige week nog bestelde. Nu uitverkocht.
Welke stemwijzer is dat?quote:Op maandag 29 september 2025 14:43 schreef IJsdraakje het volgende:
GroenLinks-PvdA 87%
Partij voor de Dieren 80%
Volt 80%
D66 77%
Weinig nieuws.
Na ze is meteen gaan slapen, vind ik ook sneu.quote:Op maandag 29 september 2025 14:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gaat vanzelf toch, wanneer je de stofzuiger aanzwengelt?
Speeksel uitwisselen is juist om bacteriën en eventuele ziektekiemen over te brengen naar het vrouwtje zodat er alvast antistoffen voor de spoedig te maken baby aangemaakt kunnen worden.quote:
Nicequote:Op maandag 29 september 2025 14:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als het goed is krijg ik woensdag m'n pakket binnen.
Die Ess noemde, checkjestem.nlquote:
Checkjestem denk ikquote:
beetje wd40 er opquote:Op maandag 29 september 2025 14:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn spatiebalk piept als ik er op druk.
Ja, die custom ging een maand of 3 duren dacht ik.quote:Op maandag 29 september 2025 14:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nice
Ik wacht nog steeds op mijn speciaal gemaakte rok en mijn jurk moet volgens mij ook nog gemaakt worden.
Zit er een muis onder?quote:Op maandag 29 september 2025 14:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Na niet voor zoiets. Nekvel doen mensen alleen bij haar als ze haar flauw zijn omdat ze altijd in je arm gaat hangen.quote:Op maandag 29 september 2025 14:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oppakken in de nekvel en door de buitendeur gooien.
Ik kwam 20% overeen met FvDquote:Op maandag 29 september 2025 14:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die Ess noemde, checkjestem.nl
nou,daaristoevalligeenhelemakkelijkeoplossingvoorquote:Op maandag 29 september 2025 14:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
quote:Op maandag 29 september 2025 14:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Was dan vast die gratis tandartscontrole.quote:Op maandag 29 september 2025 14:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kwam 20% overeen met FvD
Veel te hoog, teleurgesteld in mezelf
Dat zou kunnen, heb het niet gecheckt bij FvSquote:Op maandag 29 september 2025 14:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Was dan vast die gratis tandartscontrole.
Ik ging naar aanleiding van je post kijken hoeveel overeenkomsten ik ermee had, want stond nog open.quote:Op maandag 29 september 2025 14:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, heb het niet gecheckt bij FvS
Troost je met de gedachte dat die site in mijn ogen nog slechter is dan het Kieskompas. Sterker nog, in mijn ogen zouden mensen die dat serieus nemen niet eens mogen stemmen. Moties zijn anno 2025 kansloze populistische gedrochten waar heel vaak nuances ver te zoeken zijn. GL kan tegen een motie stemmen die oproept tot meer groene stroom omdat het van de PVV komt bijvoorbeeld, dat soort dingen.quote:Op maandag 29 september 2025 14:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kwam 20% overeen met FvD
Veel te hoog, teleurgesteld in mezelf
Volt 97%quote:Op maandag 29 september 2025 14:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die Ess noemde, checkjestem.nl
Of lekker reacties uitlokken zodat je wat leuke quotes kunt posten op X.quote:Op maandag 29 september 2025 14:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Troost je met de gedachte dat die site in mijn ogen nog slechter is dan het Kieskompas. Sterker nog, in mijn ogen zouden mensen die dat serieus nemen niet eens mogen stemmen. Moties zijn anno 2025 kansloze populistische gedrochten waar heel vaak nuances ver te zoeken zijn. GL kan tegen een motie stemmen die oproept tot meer groene stroom omdat het van de PVV komt bijvoorbeeld, dat soort dingen.
Gelukkig is een stemwijzer gebaseerd op kansloze populistische gedrochten partijprogramma's en daaruit getrokken ongenuanceerde stellingen veel beter.quote:Op maandag 29 september 2025 14:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Troost je met de gedachte dat die site in mijn ogen nog slechter is dan het Kieskompas. Sterker nog, in mijn ogen zouden mensen die dat serieus nemen niet eens mogen stemmen. Moties zijn anno 2025 kansloze populistische gedrochten waar heel vaak nuances ver te zoeken zijn. GL kan tegen een motie stemmen die oproept tot meer groene stroom omdat het van de PVV komt bijvoorbeeld, dat soort dingen.
Ohja tandarts. Wat duurt het lang voordat ik die rekening eens krijg.quote:Op maandag 29 september 2025 14:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Was dan vast die gratis tandartscontrole.
ik kom altijd afwisselend bij cda of vvd uit. altijd makkelijk.quote:Op maandag 29 september 2025 14:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Hier vooral een bevestiging van wat ik al weet, ik zit nog steeds in de links-progressieve hoek.
Debatten zijn tegenwoordig echt niet meer om aan te zien. Die kun je beter niet meer kijken. Mijn vader die kijkt ze nog wel regelmatig en zelfs die begint af te haken.quote:Op maandag 29 september 2025 14:56 schreef essnhills het volgende:
Als je het echt goed wil doen dan zul je debatten over onderwerpen die jij relevant/belangrijk vindt moeten terugkijken, kijken wie er voor of tegen wat heeft gestemd, en met welke stemverklaringen.
En dan kijken of het verziekingsprogramma van de partijen overeen komen met wat ze afgelopen jaren in de kamer hebben laten zien.
Beter dan het absolute afvoerputje zegt natuurlijk ook zo weinig. Ik vind het kieskompas dit jaar ook echt heel erg slecht.quote:Op maandag 29 september 2025 14:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gelukkig is een stemwijzer gebaseerd op kansloze populistische gedrochten partijprogramma's en daaruit getrokken ongenuanceerde stellingen veel beter.
Ik betwijfel eerlijk gezegd dat ik daar de energie voor ga hebben, dus het zal wel weer een PvdD worden ofzo.quote:Op maandag 29 september 2025 14:56 schreef essnhills het volgende:
Als je het echt goed wil doen dan zul je debatten over onderwerpen die jij relevant/belangrijk vindt moeten terugkijken, kijken wie er voor of tegen wat heeft gestemd, en met welke stemverklaringen.
En dan kijken of het verziekingsprogramma van de partijen overeen komen met wat ze afgelopen jaren in de kamer hebben laten zien.
Partijen kunnen tegen stemmen omdat ze het te ver vinden gaan, omdat ze het niet ver genoeg vinden gaan, omdat de tekst te vaag is, omdat ze per definitie tegen "de kamer moet zich uitspreken tegen..."-moties stemmen, en zo door en zo door.quote:Op maandag 29 september 2025 14:56 schreef essnhills het volgende:
how dare you!quote:Op maandag 29 september 2025 14:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Die stelling over dat ziekenhuis in Heerlen heb ik overgeslagen.
Was makkelijk hoor.quote:
Ja, vandaar dat de stemverklaringen belangrijk zijn. Waarom stemt iemand voor/tegen en ben ik het daar mee eens of niet.quote:Op maandag 29 september 2025 14:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Partijen kunnen tegen stemmen omdat ze het te ver vinden gaan, omdat ze het niet ver genoeg vinden gaan, omdat de tekst te vaag is, omdat ze per definitie tegen "de kamer moet zich uitspreken tegen..."-moties stemmen, en zo door en zo door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |