Doe ik op dit moment ookquote:Op maandag 29 september 2025 14:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Camera uit, microfoon uit. En gaan happen.
Hallo Hedwigquote:Op maandag 29 september 2025 14:42 schreef Ama het volgende:
Ja hoor. Ik zet echt net de stofzuiger klaar.. 1x raden wie echt nu besluit om binnen te gaan chillen.
Willem-Alexander?quote:Op maandag 29 september 2025 14:42 schreef Ama het volgende:
Ja hoor. Ik zet echt net de stofzuiger klaar.. 1x raden wie echt nu besluit om binnen te gaan chillen.
Hehe.quote:Op maandag 29 september 2025 14:42 schreef Ama het volgende:
Gaat vanzelf toch, wanneer je de stofzuiger aanzwengelt?quote:
Oppakken in de nekvel en door de buitendeur gooien.quote:
Ik had het over onze Koningquote:Op maandag 29 september 2025 14:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat zou een bijzondere bijnaam zijn voor mijn kat.
Als het goed is krijg ik woensdag m'n pakket binnen.quote:Op maandag 29 september 2025 14:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Oef maar goed dat ik mijn jurk vorige week nog bestelde. Nu uitverkocht.
Welke stemwijzer is dat?quote:Op maandag 29 september 2025 14:43 schreef IJsdraakje het volgende:
GroenLinks-PvdA 87%
Partij voor de Dieren 80%
Volt 80%
D66 77%
Weinig nieuws.
Na ze is meteen gaan slapen, vind ik ook sneu.quote:Op maandag 29 september 2025 14:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gaat vanzelf toch, wanneer je de stofzuiger aanzwengelt?
Speeksel uitwisselen is juist om bacteriën en eventuele ziektekiemen over te brengen naar het vrouwtje zodat er alvast antistoffen voor de spoedig te maken baby aangemaakt kunnen worden.quote:
Nicequote:Op maandag 29 september 2025 14:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als het goed is krijg ik woensdag m'n pakket binnen.
Die Ess noemde, checkjestem.nlquote:
Checkjestem denk ikquote:
beetje wd40 er opquote:Op maandag 29 september 2025 14:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn spatiebalk piept als ik er op druk.
Ja, die custom ging een maand of 3 duren dacht ik.quote:Op maandag 29 september 2025 14:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nice
Ik wacht nog steeds op mijn speciaal gemaakte rok en mijn jurk moet volgens mij ook nog gemaakt worden.
Zit er een muis onder?quote:Op maandag 29 september 2025 14:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Na niet voor zoiets. Nekvel doen mensen alleen bij haar als ze haar flauw zijn omdat ze altijd in je arm gaat hangen.quote:Op maandag 29 september 2025 14:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oppakken in de nekvel en door de buitendeur gooien.
Ik kwam 20% overeen met FvDquote:Op maandag 29 september 2025 14:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die Ess noemde, checkjestem.nl
nou,daaristoevalligeenhelemakkelijkeoplossingvoorquote:Op maandag 29 september 2025 14:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |