Mensen die het minst verdienen bij full time werken, werken anders het hardst.quote:
Ik ken een recent gepensioneerd iemand die bezit o.a. vier Porsches, twaalf huizen en die krijgt gewoon AOW, die hij vervolgens weggeeft aan iemand anders uiteraard, zoiets mag best beter landelijk geregeld worden lijkt me.quote:Op maandag 29 september 2025 14:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vanaf welk bedrag hoor je bij de rich?
Werk slimmer, niet harder.quote:Op maandag 29 september 2025 14:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik bedoel ik verdien nu mee dan 8 jaar geleden toen ik begon, maar werkte toen veel harder en een hoger stressniveau.
Hier heeft het stressniveau ook wel te maken met de verantwoordelijkheden.quote:Op maandag 29 september 2025 14:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik bedoel ik verdien nu mee dan 8 jaar geleden toen ik begon, maar werkte toen veel harder en een hoger stressniveau.
Moslimvrouwgezocht.nlquote:Op maandag 29 september 2025 14:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan persoonlijk ook niet wachten totdat ik een burka mag dragen. Nooit meer na hoeven te denken over je outfit of haar.
maar speeksel uitwisselen met andere mensen vinden de meeste dan wel weer leukquote:
Iehl bahquote:Op maandag 29 september 2025 14:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar speeksel uitwisselen met andere mensen vinden de meeste dan wel weer leuk
Niet alleen speeksel.quote:Op maandag 29 september 2025 14:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar speeksel uitwisselen met andere mensen vinden de meeste dan wel weer leuk
Camera uit, microfoon uit. En gaan happen.quote:Op maandag 29 september 2025 14:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik staar al een uur naar mijn broodje![]()
Stomme Teamsvergaderingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |