SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
ik zat een beetje rechts van het CDAquote:Op maandag 29 september 2025 11:43 schreef Recce het volgende:
Ik ben nog linkser dan het linksradicale GL/PvdA.
[ afbeelding ]
10 en 8 hierquote:Op maandag 29 september 2025 11:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
In 1961 was mijn vader 5, en mijn moeder 3
You damn commiequote:Op maandag 29 september 2025 11:43 schreef Recce het volgende:
Ik ben nog linkser dan het linksradicale GL/PvdA.
[ afbeelding ]
Ik hoop dat ik geen ban krijg nu! En antifa is verboden terwijl er niet is gedefinieerd wie of wat antifa is, dus ik kan elk moment gearresteerd worden nu.quote:Op maandag 29 september 2025 11:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Woah
Een extreem linkser in ons midden!
Heb je een beetje kunnen slapen?quote:Op maandag 29 september 2025 11:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik geen ban krijg nu! En antifa is verboden terwijl er niet is gedefinieerd wie of wat antifa is, dus ik kan elk moment gearresteerd worden nu.
@kwiwi is onderwegquote:Op maandag 29 september 2025 11:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik geen ban krijg nu! En antifa is verboden terwijl er niet is gedefinieerd wie of wat antifa is, dus ik kan elk moment gearresteerd worden nu.
Zou meteen baan opzeggen en leven op kosten van vieze kapitalisten die wel werken.quote:Op maandag 29 september 2025 11:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Wel goed, alleen beetje moe door weinig slaap en wederom een drukke week qua werkquote:
RIPquote:Op maandag 29 september 2025 11:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn moeder woonde toen in Australiëquote:Op maandag 29 september 2025 11:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zat een beetje rechts van het CDA
[..]
10 en 8 hier
Wel redelijk. Ik ben soms heel verdrietig, maar ik voel ook wel dat het goed was zo en ik merk ook een soort rust omdat het beestje al een tijd kwakkelde en veel aandacht vroeg. Ik probeerde haar nog aan te laten komen met adviezen van de dierenarts, maar dat lukte niet echt en dan voel je je steeds naar als ze haar bakje niet leegeet.quote:Op maandag 29 september 2025 11:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je een beetje kunnen slapen?
Waarom heb je weinig geslapen?quote:Op maandag 29 september 2025 11:47 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Wel goed, alleen beetje moe door weinig slaap en wederom een drukke week qua werk
quote:Op maandag 29 september 2025 11:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Wel redelijk. Ik ben soms heel verdrietig, maar ik voel ook wel dat het goed was zo en ik merk ook een soort rust omdat het beestje al een tijd kwakkelde en veel aandacht vroeg. Ik probeerde haar nog aan te laten komen met adviezen van de dierenarts, maar dat lukte niet echt en dan voel je je steeds naar als ze haar bakje niet leegeet.
Precies! En dan de belastingen even flink omhoog. Dat zal ze leren.quote:Op maandag 29 september 2025 11:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou meteen baan opzeggen en leven op kosten van vieze kapitalisten die wel werken.
quote:Op maandag 29 september 2025 11:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, kieskompas. https://kieskompas.steffie.nl/nl/
Zo herkenbaar, heel veel sterkte.quote:Op maandag 29 september 2025 11:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Wel redelijk. Ik ben soms heel verdrietig, maar ik voel ook wel dat het goed was zo en ik merk ook een soort rust omdat het beestje al een tijd kwakkelde en veel aandacht vroeg. Ik probeerde haar nog aan te laten komen met adviezen van de dierenarts, maar dat lukte niet echt en dan voel je je steeds naar als ze haar bakje niet leegeet.
[..]
Die partij vind ik erg bij jou passen.quote:Op maandag 29 september 2025 11:52 schreef UitStraling het volgende:
Ik kom erg duidelijk op de SGP uit.
quote:Op maandag 29 september 2025 11:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Christelijke trien die af en toe een wat studentikoos wereldbeeld heeft.
quote:Op maandag 29 september 2025 11:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Die partij vind ik erg bij jou passen.
quote:Op maandag 29 september 2025 11:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mooie leeftijd.
Denk dat ze nu ergens op een groene weide ekekekekeke doet naar vogeltjes
[..]
quote:Op maandag 29 september 2025 11:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mooie leeftijd.
Denk dat ze nu ergens op een groene weide ekekekekeke doet naar vogeltjes
Als ze alleen medische support krijgen en daarna pleite gaan maakt dat inderdaad niet uit dat zou ik dikke prima vinden.quote:Op maandag 29 september 2025 10:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet dat ik een voorstander ben van Palestijnen (laat staan ze voor behandeling naar NL te komen) maar waarom zou een medische behandeling in cultureel gelijke landen uitgevoerd moeten worden?
nee ga niet stemmenquote:Op maandag 29 september 2025 11:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Ga je wel stemmen? Misschien kun je NSC stemmen, anders zijn die zo zielig.
ja !!!quote:Op maandag 29 september 2025 11:56 schreef Recce het volgende:
[..]Met eindeloos veel plakjes kalkoenfilet en laserlampjes.
Ik denk dat als Jezus nu naar de SGP zou kijken, hij ook zou denken dat hij het zo niet bedoeld had.quote:Op maandag 29 september 2025 11:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Ik ben zowat de duivel zelve.
Moet er wel nog een plek zijn om ze naar terug te sturenquote:Op maandag 29 september 2025 11:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als ze alleen medische support krijgen en daarna pleite gaan maakt dat inderdaad niet uit dat zou ik dikke prima vinden.
Reactie was meer voorbarig als ze 'here to stay' zijn
Je was ok.quote:Op maandag 29 september 2025 11:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Testen. Als elke dag voelt alsof ik te laat naar bed ben gegaan ondanks een solide slaapritme, is er toch iets niet helemaal in orde.quote:Op maandag 29 september 2025 11:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Voor testen of voor andere mensjes?
Luna ging ook altijd helemaal uit haar dak van bewegende schaduwen en lichtreflecties, dus die moeten er daar ook veel zijn. Ze was op dat gebied een beetje mentaal beperkt.quote:
ach ik heb dat met ledlampjes dus ik oordeel nietquote:Op maandag 29 september 2025 11:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Luna ging ook altijd helemaal uit haar dak van bewegende schaduwen en lichtreflecties, dus die moeten er daar ook veel zijn. Ze was op dat gebied een beetje mentaal beperkt.
quote:Op maandag 29 september 2025 12:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ach ik heb dat met ledlampjes dus ik oordeel niet
quote:Op maandag 29 september 2025 12:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ach ik heb dat met ledlampjes dus ik oordeel niet
Nee?quote:Op maandag 29 september 2025 12:02 schreef Recce het volgende:
[..]![]()
Weet jij wat er met @:flory- is? Haar smileysite doet het niet meer.
Spookt veel door mijn hoofd en drukte op het werk helpt ook niet mee. Heb idee dat ik er alleen maar ben om te werken en de rest is verschoven naar de achtergrond.quote:Op maandag 29 september 2025 11:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waarom heb je weinig geslapen?
quote:Op maandag 29 september 2025 12:04 schreef Koen66 het volgende:
Deed het op foon dus lukte ff niet screenshots te posten maar ben toch minder rechts dan ik dacht.
Advies was CDA, SGP of NSC
Hmmquote:Op maandag 29 september 2025 11:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Testen. Als elke dag voelt alsof ik te laat naar bed ben gegaan ondanks een solide slaapritme, is er toch iets niet helemaal in orde.
quote:Op maandag 29 september 2025 12:03 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Spookt veel door mijn hoofd en drukte op het werk helpt ook niet mee. Heb idee dat ik er alleen maar ben om te werken en de rest is verschoven naar de achtergrond.
quote:Op maandag 29 september 2025 12:03 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Spookt veel door mijn hoofd en drukte op het werk helpt ook niet mee. Heb idee dat ik er alleen maar ben om te werken en de rest is verschoven naar de achtergrond.
Ben 2 jaar terug ook al eens langsgegaan, toen was vitamine d iets te laag, maar het voelde gewoon niet goed.quote:Op maandag 29 september 2025 12:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm
Hopelijk komt er iets uit dat makkelijk te verhelpen is
Je hebt ook redelijk kans dat het gewoon stress is, lijkt me? Van baan veranderen met allerlei onzekerheden is gewoon vermoeiend.quote:Op maandag 29 september 2025 12:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben 2 jaar terug ook al eens langsgegaan, toen was vitamine d iets te laag, maar het voelde gewoon niet goed.
In andere landen houden ze hogere minimale waarden aan dan hier. Ik denk dat die minimale waarden voor sommige mensen gewoon echt te laag is. Dus kan bestquote:Op maandag 29 september 2025 12:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben 2 jaar terug ook al eens langsgegaan, toen was vitamine d iets te laag, maar het voelde gewoon niet goed.
Dat ookquote:Op maandag 29 september 2025 12:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Je hebt ook redelijk kans dat het gewoon stress is, lijkt me? Van baan veranderen met allerlei onzekerheden is gewoon vermoeiend.
slecht voor je tanden, denk ikquote:
minder klagen meer knagenquote:Op maandag 29 september 2025 12:39 schreef Recce het volgende:
Straks krijgt-ie te horen dat-ie niet zo moet klagen.
Eerst ff langs de tandarts danquote:
Ik heb niet naar boven gescrold maar dit gaat vast over nattekat.quote:Op maandag 29 september 2025 12:39 schreef Recce het volgende:
Op een tegeltje zettenquote:Op maandag 29 september 2025 12:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is een mooie wijsheid voor de SC.
Als ie een vrouw was was het vast anxiety en moet ie het rustig aandoen.quote:Op maandag 29 september 2025 12:39 schreef Recce het volgende:
Ik heb het al langer dan vandaag. Een beetje werkstress is doorgaans juist wat me nog een beetje door de dag helpt.quote:Op maandag 29 september 2025 12:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Je hebt ook redelijk kans dat het gewoon stress is, lijkt me? Van baan veranderen met allerlei onzekerheden is gewoon vermoeiend.
Kun je gerust doen hoor, daar heb ik geen last van. Lief dat je daar aan dacht.quote:Op maandag 29 september 2025 12:44 schreef Ama het volgende:
@:Recce ik wou bijna iets posten over Hedwig maar toen dacht ik misschien vind je dat niet zo leuk nu om te lezen.
Dacht check het toch even eerst.quote:Op maandag 29 september 2025 12:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Kun je gerust doen hoor, daar heb ik geen last van. Lief dat je daar aan dacht.
Misschien ben je een beetje uitgedroogd. Dat is voor een Nattekat niet zo gunstig.quote:Op maandag 29 september 2025 12:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb het al langer dan vandaag. Een beetje werkstress is doorgaans juist wat me nog een beetje door de dag helpt.
*Pakt tuinslangquote:Op maandag 29 september 2025 12:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien ben je een beetje uitgedroogd. Dat is voor een Nattekat niet zo gunstig.
verzopenkatquote:
Ja, dat inderdaad. Misschien tijd om weer eens verlof op te gaan nemen, ben er wel aan toe...quote:
quote:
Die heb ikquote:Op maandag 29 september 2025 12:58 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Deze komt denk ik deze week ook. Had een cadeaubon voor ¤10 voor LEGO dus voor ¤5 euro wil ik deze wel erbij hebben.![]()
(Ligt er even aan hoe snel die vriend weer bij LEGO gaat bestellen maar hij denkt deze week)
Koen de Moppertapper uurtjequote:
dan bespaar je door je eten over te slaanquote:
Ja wel goed op jezelf passenquote:Op maandag 29 september 2025 13:02 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ja, dat inderdaad. Misschien tijd om weer eens verlof op te gaan nemen, ben er wel aan toe...
[..]
Oh nee heb trekquote:Op maandag 29 september 2025 13:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan bespaar je door je eten over te slaan
Berend Botje ging uit varenquote:
dan zou ik ergens gaan eten waar je droog kan zittenquote:
quote:Op maandag 29 september 2025 13:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er loopt buiten vast iets rond wat je kunt vangen en opeten.
smeer een boterham met pindakaasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |