en heeft hij het ook overleefd?quote:
Uiteraardquote:Op maandag 29 september 2025 10:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je hield gewoon je helm dicht?
Wordt hier vergoed (deels).quote:Op maandag 29 september 2025 10:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dacht ik ook. Wacht maar tot je de rekening krijgt.
Hoop het wel voor hem.quote:Op maandag 29 september 2025 10:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en heeft hij het ook overleefd?
Hier is volgens mij niets vergoed, ga ik ook nog even achteraan.quote:Op maandag 29 september 2025 10:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Wordt hier vergoed (deels).
ik ben geweestquote:Op maandag 29 september 2025 10:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je hield gewoon je helm dicht?
Ik vind het allemaal ergquote:Op maandag 29 september 2025 10:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Doodzieke kinderen heb je overal.
Maar ik ben ook zo'n geval die de kwestie Palestina helemaal niet zo belangrijk vindt. Het is niet erger dan een aantal andere conflicten die ook gaande zijn op deze steen en ik weet zeker dat jij de situatie in Soedan net zo boeiend vindt als ik. En dat is ook precies hoe boeiend ik Palestina vind.
Hier wordt 75% vergoed. Tot een maximum dacht ik.quote:Op maandag 29 september 2025 10:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier is volgens mij niets vergoed, ga ik ook nog even achteraan.
FTFY.quote:
Is het ook. Maar dan is het cirkeltje wel weer rond naar het 'je kan niet iedereen helpen'.quote:
Dit dus. Genoeg landen in die regio die dat prima zouden kunnen faciliterenquote:Op maandag 29 september 2025 09:56 schreef Nattekat het volgende:
Ik zal nooit begrijpen waarom we per se voor de hele wereld moeten zorgen. We kunnen amper voor onze eigen lage klasse zorgen.
Misschien was die dat ook welquote:Op maandag 29 september 2025 10:15 schreef bitterbal het volgende:
Zat net een mug achter mij aan, leek wel alsof die hondsdol was
de tijgermug
"Stop met janken, help eens een blanke"quote:Op maandag 29 september 2025 10:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dit dus. Genoeg landen in die regio die dat prima zouden kunnen faciliteren
Ik ook. Maar iedereen dan maar in ons kleine volle landje opnemen. Euhhh what about NOquote:
Nee, volgens diezelfde groepen zijn blanke mannen de schuld van alle ellendequote:Op maandag 29 september 2025 10:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Stop met janken, help eens een blanke"
O oké, laat ze dan maar creperen.quote:Op maandag 29 september 2025 10:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is het ook. Maar dan is het cirkeltje wel weer rond naar het 'je kan niet iedereen helpen'.
Zonder blanken waren we nog niet verder gekomen dan langs de medicijnman gaan als je benen gebroken zijn.quote:Op maandag 29 september 2025 10:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee, volgens diezelfde groepen zijn blanke mannen de schuld van alle ellende
Wat is JOUW suggestie wat er gedaan kan worden?quote:Op maandag 29 september 2025 10:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O oké, laat ze dan maar creperen.
We laten ze niet creperen, maar we kunnen niets voor ze betekenen. En ja, dat is echt bikkelhard, maar het alternatief is dom 'wir schaffen das' roepen en daar uiteindelijk de hele nare gevolgen van ondervinden.quote:Op maandag 29 september 2025 10:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O oké, laat ze dan maar creperen.
Ik zou zeggen, laat onze werkelozen alle zieke kindertjes maar opvangen, die hebben er de tijd voor en dan hebben ze wat nuttigs te doen.quote:Op maandag 29 september 2025 10:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wat is JOUW suggestie wat er gedaan kan worden?
* TheStigsDutchCousin konijnenplaatjes zoektquote:Op maandag 29 september 2025 10:20 schreef bitterbal het volgende:
Hebben we vandaag na het puntmutsenuurtje het schattige beestjes uurtje?
quote:Op maandag 29 september 2025 10:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin konijnenplaatjes zoekt
Als dit puntmutsen is, vind ik het wel heel erg tamquote:Op maandag 29 september 2025 10:20 schreef bitterbal het volgende:
Hebben we vandaag na het puntmutsenuurtje het schattige beestjes uurtje?
Ik heb het over die kinderenquote:Op maandag 29 september 2025 10:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wat is JOUW suggestie wat er gedaan kan worden?
Dt is puntmutsen voor beginnersquote:Op maandag 29 september 2025 10:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als dit puntmutsen is, vind ik het wel heel erg tam
die moeder komt ook mee gerquote:Op maandag 29 september 2025 10:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het over die kinderenMensen uit landen waar een oorlog woedt zijn hier van mij welkom, kinderen met ziektes uit oorlogsgebieden mogen van mij hier behandeld worden. Dat wil niet zeggen dat ik wil dat iedereen en zijn moeder hier maar binnen moet komen.
Nou, impliciet welquote:Op maandag 29 september 2025 10:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het over die kinderenMensen uit landen waar een oorlog woedt zijn hier van mij welkom, kinderen met ziektes uit oorlogsgebieden mogen van mij hier behandeld worden. Dat wil niet zeggen dat ik wil dat iedereen en zijn moeder hier maar binnen moet komen.
Heel Nederland dadelijk AIDS, ebola, waterpokken, malaria, hondsdolheid en de builenpest.quote:Op maandag 29 september 2025 10:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Links-conservatief heeft er nog éénquote:Op maandag 29 september 2025 09:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ben jij dan links conservatief of rechts progressief?
Die scheld ik gewoon uit voor centrum hoor.quote:Op maandag 29 september 2025 10:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Links-conservatief heeft er nog één
Lekker boeiend, moet je je blagen maar vaccineren. Niet mijn probleem.quote:Op maandag 29 september 2025 10:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heel Nederland dadelijk AIDS, ebola, waterpokken, malaria, hondsdolheid en de builenpest.
Och. Paar daarvan ga je vooral snel dood aan. Het was hier toch te vol?quote:Op maandag 29 september 2025 10:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heel Nederland dadelijk AIDS, ebola, waterpokken, malaria, hondsdolheid en de builenpest.
Ja maar de goeikes hoeven niet dood te gaan.quote:Op maandag 29 september 2025 10:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och. Paar daarvan ga je vooral snel dood aan. Het was hier toch te vol?
Mweh, een beetje willekeur is wel beter op zich.quote:Op maandag 29 september 2025 10:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar de goeikes hoeven niet dood te gaan.
Van mij zijn ze welkom onder voorwaarden dat ze linea recta terug gaan als ze weer beter zijn.quote:Op maandag 29 september 2025 10:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lol, alsof die financiële steun dan bij kinderen terecht zou komen.quote:Op maandag 29 september 2025 10:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Van mij zijn ze welkom onder voorwaarden dat ze linea recta terug gaan als ze weer beter zijn.
Maar we weten allemaal dat dat niet reëel is en we weer extra woningzoekenden en uitkeringtrekkers erbij hebben.
Beter zou Nederland financiële steun zou geven om die kinderen te behandelen in cultureel gelijke landen als Egypte en Libanon. Echter sluiten die landen keihard alle deuren voor Palestijnen.
Dat ook iddquote:Op maandag 29 september 2025 10:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lol, alsof die financiële steun dan bij kinderen terecht zou komen.
Egypte is doodsbang om een vrolijke terroristenclub binnen te halen, en Jordanië en Libanon hebben wel erg slechte ervaringen met Palestijnen.quote:Op maandag 29 september 2025 10:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Van mij zijn ze welkom onder voorwaarden dat ze linea recta terug gaan als ze weer beter zijn.
Maar we weten allemaal dat dat niet reëel is en we weer extra woningzoekenden en uitkeringtrekkers erbij hebben.
Beter zou Nederland financiële steun zou geven om die kinderen te behandelen in cultureel gelijke landen als Egypte en Libanon. Echter sluiten die landen keihard alle deuren voor Palestijnen.
Ok Jordanië, da's wel een baken van rust in die regioquote:
Maar ons is tijdens covid verteld door de autoriteiten dat het alleen helpt als iedereen gevaccineerd is.quote:Op maandag 29 september 2025 10:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekker boeiend, moet je je blagen maar vaccineren. Niet mijn probleem.
Abdoellah II is helemaal gek van de Westerse cultuur.quote:Op maandag 29 september 2025 10:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ok Jordanië, da's wel een baken van rust in die regio
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 september 2025 10:55 schreef bitterbal het volgende:
"Niemand ziet me, niemand ziet me..."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
gnagnagnaquote:Op maandag 29 september 2025 10:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Niemand ziet me, niemand ziet me..."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 september 2025 10:59 schreef bitterbal het volgende:
"Synchroon Sjaak, synchroon!"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Niet dat ik een voorstander ben van Palestijnen (laat staan ze voor behandeling naar NL te komenquote:Op maandag 29 september 2025 10:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 september 2025 10:59 schreef bitterbal het volgende:
Vieze ratten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ze mij tegen een memmetje aanhouden ben ik ook schattigquote:Op maandag 29 september 2025 11:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijk nou![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Je bent zelf een vieze rat![]()
![]()
uhmquote:Op maandag 29 september 2025 11:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ze mij tegen een memmetje aanhouden ben ik ook schattig
quote:
STINGquote:
quote:Op maandag 29 september 2025 10:55 schreef bitterbal het volgende:
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
quote:
Hquote:
Hoe is het hierquote:
"wat je wel wil horen.."quote:
quote:
Goed, tandarts overleefdquote:
Val?quote:Op maandag 29 september 2025 11:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ego?
Persoonlijkheidsstoornis?
Touché.quote:Op maandag 29 september 2025 11:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat was meer een hoge val
Piemel.quote:Op maandag 29 september 2025 11:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ego?
Persoonlijkheidsstoornis?
Vroeger hadden de buren zo'n mega konijn.quote:
Jij hebt daar persoonlijk ervading mee?quote:
Zo'n grote loebas is leuk jaquote:Op maandag 29 september 2025 11:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vroeger hadden de buren zo'n mega konijn.
Wilma
En die vond knuffelen superchill
Die huppelde dan ergens bij de buren in de tuin en als je dan in het gras ging zitten dan kwam ze bij je op schoot
en daarna kun je hem opeten.quote:Op maandag 29 september 2025 11:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo'n grote loebas is leuk ja
Die eten alleen zoveel. Zou een goede zijn voor hier in KSC, KonijnSC.
Het was Kerstochtend, 1961..quote:
Ik zag allemaal lekker drinken op de website van Jumboquote:Op maandag 29 september 2025 11:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Kom maar, heb toch veel te veel nog over.
dat is lang geleden.quote:
Voor testen of voor andere mensjes?quote:
In 1961 was mijn vader 5, en mijn moeder 3quote:Op maandag 29 september 2025 11:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is lang geleden.
toen was ik -22
Woahquote:Op maandag 29 september 2025 11:43 schreef Recce het volgende:
Ik ben nog linkser dan het linksradicale GL/PvdA.
[ afbeelding ]
is dit van de stemwijzer?quote:Op maandag 29 september 2025 11:43 schreef Recce het volgende:
Ik ben nog linkser dan het linksradicale GL/PvdA.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |