SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Is dat weekendje weg met vrienden deze week?quote:Op zondag 28 september 2025 20:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn verjaardag vieren met mijn vrienden
Gezelligquote:Op zondag 28 september 2025 20:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn verjaardag vieren met mijn vrienden
Valt meestal samen met mijn verjaardag.quote:Op zondag 28 september 2025 20:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is dat weekendje weg met vrienden deze week?
Mooi woordquote:Op zondag 28 september 2025 20:47 schreef Nizno het volgende:
"Agrumes" is een Frans woord dat in het Nederlands citrusvruchten betekent, zoals sinaasappels, pompelmoezen, citroenen en mandarijnen.
Wat ga je kopen?quote:Op zondag 28 september 2025 20:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ook zakjes, moet weer verse kopen, is op
google laat mooie woorden zienquote:
Nee weet ik uit m'n hoofdquote:Op zondag 28 september 2025 20:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Sta ik ook in je kalender?
gezelligquote:Op zondag 28 september 2025 20:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Google laat me dit zien bij "pompelmoezen".
[ afbeelding ]
Ze heeft best mooie pompelmoezen.quote:Op zondag 28 september 2025 20:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moet ik hoog of laag kijken om de pompelmoezen te zien?quote:Op zondag 28 september 2025 20:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wanneer begint de herfst nou eens?quote:Op zondag 28 september 2025 20:50 schreef Haags het volgende:
Blij dat het weekend er weer op zit @:wereldgozer
21 juniquote:Op zondag 28 september 2025 20:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wanneer begint de herfst nou eens?
Ja dat weet ik dus ook nietquote:Op zondag 28 september 2025 20:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet ik hoog of laag kijken om de pompelmoezen te zien?
Is al begonnen, heb namelijk m'n herfstvlaggetje opgehangen in de tuin.quote:Op zondag 28 september 2025 20:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wanneer begint de herfst nou eens?
Het was lekker weerquote:Op zondag 28 september 2025 20:55 schreef CherryLips het volgende:
Ideaal weertje vandaagOok laatste ijsje van het seizoen op.
O jaquote:Op zondag 28 september 2025 20:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is al begonnen, heb namelijk m'n herfstvlaggetje opgehangen in de tuin.
Don't jinx itquote:Op zondag 28 september 2025 20:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja![]()
Ik verlang een beetje naar een zware herfststorm.
WOEI!quote:Op zondag 28 september 2025 21:02 schreef maily het volgende:
[..]
Don't jinx it
https://www.bndestem.nl/b(...)eer-waaien~aa07b7a8/
Ik nietquote:Op zondag 28 september 2025 20:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja![]()
Ik verlang een beetje naar een zware herfststorm.
wat kijk je?quote:Op zondag 28 september 2025 21:07 schreef kwiwi het volgende:
De laatste tijd zitten er veel vaker ineens katten op de vensterbanken als we een raam open zetten. Dacht net, wat zie ik toch in de tv? Zit de buurkat gezellig mee tv te kijken door het open raam
quote:Op zondag 28 september 2025 21:02 schreef maily het volgende:
[..]
Don't jinx it
https://www.bndestem.nl/b(...)eer-waaien~aa07b7a8/
Oh ja, dinsdag even terugkijken.quote:Op zondag 28 september 2025 21:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
Net dat programma met Carrie Ten Napel in de Alpen gezien
Nu Denkend aan Holland (ik haat eigenlijk het woord Holland ). Met Andre, Janny en voor en van de laatste keren Nhaan![]()
Het verschil is Seoul vs Hiroshima begrijp ik?quote:Op zondag 28 september 2025 21:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Oké, ik speel nu met twee ideeën:
-AMS naar Seoul
-Ferry naar Osaka
-Osaka naar Kyosan
-Koyasan naar Tokio
-Tokio naar AMS
Of:
-AMS naar Osaka
-Osaka naar Hiroshima (inclusief Miyajima)
-Hiroshima naar Kyosan
-Koyasan naar Tokio
-Tokio naar Osaka
-Osaka naar AMS
De tweede. Hiroshima en Miyajima zijn beiden de moeite waard. Koyasan ook trouwens. Wel inclusief overnachting bij de monniken natuurlijk.quote:Op zondag 28 september 2025 21:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Oké, ik speel nu met twee ideeën:
-AMS naar Seoul
-Ferry naar Osaka
-Osaka naar Kyosan
-Koyasan naar Tokio
-Tokio naar AMS
Of:
-AMS naar Osaka
-Osaka naar Hiroshima (inclusief Miyajima)
-Hiroshima naar Kyosan
-Koyasan naar Tokio
-Tokio naar Osaka
-Osaka naar AMS
Ja, min of meerquote:Op zondag 28 september 2025 21:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het verschil is Seoul vs Hiroshima begrijp ik?
Ik neig naar de tweede optie.quote:Op zondag 28 september 2025 21:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De tweede. Hiroshima en Miyajima zijn beiden de moeite waard. Koyasan ook trouwens. Wel inclusief overnachting bij de monniken natuurlijk.
Ja, inclusief overnachting. Prachtige begraafplaats. Heel, heel groot.quote:Op zondag 28 september 2025 21:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik neig naar de tweede optie.Maar ik moet nog even nadenken over de beste route. Nu flipper ik de hele reis van en naar Osaka.
Ben jij in Koyasan geweest?
Heb je nog andere hidden gems die ik niet mag missen?quote:Op zondag 28 september 2025 21:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, inclusief overnachting. Prachtige begraafplaats. Heel, heel groot.
Ik hoor er meer mensen over die naar Japan gaan of zijn geweest.quote:
Ja ik ook, de laatste jaren steeds meer. Maar las ook dat Japanners het vele toerisme een beetje zat zijn.quote:Op zondag 28 september 2025 21:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik hoor er meer mensen over die naar Japan gaan of zijn geweest.
Graag gedaan.quote:Op zondag 28 september 2025 21:48 schreef CherryLips het volgende:
Maar het kwam wel door Air en @:Q. dat ik toen ben gegaan.
Echt goddelijk.quote:Op zondag 28 september 2025 21:49 schreef CherryLips het volgende:
Hiroshima had lekkerdere okonomiyaki
Eindelijk een einde aan je beproeving!quote:Op zondag 28 september 2025 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga morgen naar ENgeland. Nou ja bijna. We slapen morgenavond nog in Coldstream. Dinsdag nog even in Northumberland wandelen en dan smijten we de kar op de boot en gaan we weer naar huis
Ik heb nog een stuk van de zijderoute gelopen en in een aantal van die dorpjes overnacht. Dat vond ik een mooie afwisseling van de grote steden.quote:Op zondag 28 september 2025 21:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je nog andere hidden gems die ik niet mag missen?
Ben tot nu toe in Osaka, Beppu, Kyoto, Takayama en Tokio geweest.
Met name in Kyoto.quote:Op zondag 28 september 2025 21:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik ook, de laatste jaren steeds meer. Maar las ook dat Japanners het vele toerisme een beetje zat zijn.
Je eten of je ijsje mag ook.quote:Op zondag 28 september 2025 21:51 schreef CherryLips het volgende:
Is 'een kledingstuk verliezen aan een hert' ook verplicht als toerist?
Daar was het tofste Oktoberfest ooit. Met de A-bomb dome op de achtergrond. Wat een land, wat een land.quote:
Ja toeristen mogen op steeds meer plekken alleen nog maar geld komen brengen en verder opdonderen. Ondankbaar kutvolk. Ik vind er dingen vanquote:Op zondag 28 september 2025 21:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik ook, de laatste jaren steeds meer. Maar las ook dat Japanners het vele toerisme een beetje zat zijn.
Gaat het weer over Amsterdam?quote:Op zondag 28 september 2025 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja toeristen mogen op steeds meer plekken alleen nog maar geld komen brengen en verder opdonderen. Ondankbaar kutvolk. Ik vind er dingen van
Wat vind je van Halloween?quote:Op zondag 28 september 2025 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja toeristen mogen op steeds meer plekken alleen nog maar geld komen brengen en verder opdonderen. Ondankbaar kutvolk. Ik vind er dingen van
Nou ik denk dat het probleem vooral is dat toeristen lokale gebruiken en regels vaak aan hun laars lappen. Dat zie ik hier ook, en die mensen ben je liever kwijt dan rijk natuurlijk.quote:Op zondag 28 september 2025 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ise zoek ik even op. Ik vind het Shintoisme wel interessant en met name hoe Japanners zowel Shintoisme als Buddhisme een rol geven in hun leven.quote:Op zondag 28 september 2025 21:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb nog een stuk van de zijderoute gelopen en in een aantal van die dorpjes overnacht. Dat vond ik een mooie afwisseling van de grote steden.
En ik ben in Ise geweest. Ik vond het de moeite waard vanuit de geschiedenis en de waarde die het heeft in het Shintoisme. Als dat je niet zo boeit dan kun je dat skippen.
En ik mis Nara nog in je lijstje.
Zal idd meer dat zijn. Japanners zijn nogal gehecht aan hun tradities en rituelen en als je die respecteert zijn het zonder uitzondering hartelijke mensen. Met stip het vakantieland waar ik het meest gastvrij ben ontvangen.quote:Op zondag 28 september 2025 21:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ik denk dat het probleem vooral is dat toeristen lokale gebruiken en regels vaak aan hun laars lappen. Dat zie ik hier ook, en die mensen ben je liever kwijt dan rijk natuurlijk.
EN barcelona, Venetië, nou ook weer Japan.quote:
Nee man.quote:Op zondag 28 september 2025 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja. En dat het er gewoon te veel zijn is ook wel een punt op sommige plekken. Als je ergens een cruiseboot met 3000 toeristen leegstort om een klein dorpje te overspoelen en ze gaan 's avonds weer weg zonder bijvoorbeeld een overnachting te boeken dan schiet het niet op, dat snap ik ook wel.quote:Op zondag 28 september 2025 21:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ik denk dat het probleem vooral is dat toeristen lokale gebruiken en regels vaak aan hun laars lappen. Dat zie ik hier ook, en die mensen ben je liever kwijt dan rijk natuurlijk.
Inderdaad. Ik heb eigenlijk alleen maar vriendelijke, behulpzame Japanners ontmoet.quote:Op zondag 28 september 2025 21:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zal idd meer dat zijn. Japanners zijn nogal gehecht aan hun tradities en rituelen en als je die respecteert zijn het zonder uitzondering hartelijke mensen. Met stip het vakantieland waar ik het meest gastvrij ben ontvangen.
Nara heeft wel het grootste houten bouwwerk ter wereld, dat uiteraard een tempel is, met de grootste bronzen Boeddha van Japan. Met jouw username moet je daar geweest zijn natuurlijk.quote:Op zondag 28 september 2025 21:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ise zoek ik even op. Ik vind het Shintoisme wel interessant en met name hoe Japanners zowel Shintoisme als Buddhisme een rol geven in hun leven.
Nara ken ik met name van de hertjes en tempels. Maar we hadden Kyoto al op onze route en dat leek me voldoende tempels etc.
Ja. Ik heb laatst een hele docu zitten kijken over de restauratiewerkzaamhedenquote:Op zondag 28 september 2025 22:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nara heeft wel het grootste houten bouwwerk ter wereld, dat uiteraard een tempel is, met de grootste bronzen Boeddha van Japan. Met jouw username moet je daar geweest zijn natuurlijk.
Wie is kree en waarom is het speciaal dat hij op vakantie gaat?quote:Op zondag 28 september 2025 22:03 schreef Budapestenaar het volgende:
TRV / Reisverslag Balkan landen, op reis met kree
Kree op de Balkan.
TVP
Ken je Kree niet?quote:Op zondag 28 september 2025 22:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wie is kree en waarom is het speciaal dat hij op vakantie gaat?
Nog twee dagen vrijquote:Op zondag 28 september 2025 22:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weekend weer voorbij.![]()
Tijd voor bed.![]()
![]()
Hoor je de wekker al tikken?quote:Op zondag 28 september 2025 23:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nog twee dagen vrij
En dan doemt een hele vroege wekker voor mijn doen.
ik wil een zwaar zomerdekbed..quote:
quote:Op zondag 28 september 2025 17:13 schreef Recce het volgende:
Dank iedereen. We zijn maar direct naar de dierenarts gegaan met Luna. Ze was gewoon op. Rust in vrede Luuntje!
Gecondoleerd Recce met het verlies van Lunaquote:Op zondag 28 september 2025 23:14 schreef Recce het volgende:
@:flory- is alles goed? De smileys liggen eruit.
quote:Op zondag 28 september 2025 17:13 schreef Recce het volgende:
Dank iedereen. We zijn maar direct naar de dierenarts gegaan met Luna. Ze was gewoon op. Rust in vrede Luuntje!
zal vast wel ergens een beer verstopt zitten , wachtendquote:Op maandag 29 september 2025 04:47 schreef LTVDK het volgende:
Ik had vandaag zo naar Mexico kunnen zwemmen
[ afbeelding ]
maar je hoeft nog niet direct geld over te maken?quote:Op maandag 29 september 2025 07:29 schreef CherryLips het volgende:
O m'n "kind" heeft zijn/haar telefoon laten vallen en heeft nu een nieuw nummer. Maar toch moet ik hem/haar appen op weer een ander nummer.
Ik vermoed zomaar dat er weer wat gegevens gelekt zijn.
Je bent op het lijstje 'proberen te scammen' belandquote:Op maandag 29 september 2025 07:29 schreef CherryLips het volgende:
O m'n "kind" heeft zijn/haar telefoon laten vallen en heeft nu een nieuw nummer. Maar toch moet ik hem/haar appen op weer een ander nummer.
feestquote:Op maandag 29 september 2025 07:29 schreef CherryLips het volgende:
Zover is ons gesprek niet gekomen. Wel apart dat ze me sms'en en niet meteen appen.quote:Op maandag 29 september 2025 07:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar je hoeft nog niet direct geld over te maken?
Die kreeg ik gisteren ook. "Hoi pap"quote:Op maandag 29 september 2025 07:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n ouders ook al gewaarschuwd dat ik ze nooit zo zou aanspreken.quote:Op maandag 29 september 2025 08:05 schreef kwiwi het volgende:
Mijn stiefvader was onlangs verrassend oplettend vond ik met zo'n bericht. Ik appte hem vanaf een ander nummer omdat ik m'n telefoon thuis vergeten was, en hij vroeg direct: "om even te controleren, wat is mama's geboortedatum?".
quote:Lichaam hangt urenlang achter verkeersbord op snelweg
Zondagmiddag is op de Brusselse ring ter hoogte van Anderlecht het levenloze lichaam van een man aangetroffen. De vondst werd gedaan nabij het Westland Shopping Center, op de grens van Dilbeek en Anderlecht. Wat de zaak extra opmerkelijk maakt: het lichaam hing aan de achterkant van een oranje verkeersbord en was met een touw of kabel vastgemaakt.
Volgens bronnen van onder meer Sudinfo en Het Laatste Nieuws werd het lichaam pas laat in de middag opgemerkt, hoewel het vermoedelijk al urenlang zichtbaar was. “Sommige voorbijgangers dachten dat het om een Halloweenversiering ging”, zegt een bron dicht bij het onderzoek.
De federale gerechtelijke politie onderzoekt de zaak. Het eerste onderzoek werd gedaan door de wegpolitie, die de zaak vervolgens overdroeg. De doodsoorzaak is nog niet vastgesteld, maar de omstandigheden worden als verdacht beschouwd. Een misdrijf wordt niet uitgesloten, al behoort ook zelfdoding tot de scenario’s waar rekening mee wordt gehouden.
Opvallend is dat bronnen bij de politie de situatie vergelijken met praktijken van Mexicaanse drugskartels. “Het lijkt haast een scène uit een ‘Narcos’-serie”, aldus een betrokkene.
Het Openbaar Ministerie heeft een onderzoek geopend om de precieze omstandigheden rond het overlijden vast te stellen. De identiteit van het slachtoffer is vooralsnog niet vrijgegeven.
https://112vdg.nl/2025/09(...)6Cpt0sEeICqiiPmew2lg
Mja, dat is inderdaad wel zo raar in europa dat ik ook even zou twijfelen, maar zou toch de politie bellen.quote:
Je moet ze tegenwoordig voor alles waarschuwen, want zelfs je stem kan inmiddels nagemaakt wordenquote:Op maandag 29 september 2025 08:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb m'n ouders ook al gewaarschuwd dat ik ze nooit zo zou aanspreken.
Geboortedatum als controlevraag is ook niet veilig.quote:Op maandag 29 september 2025 08:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je moet ze tegenwoordig voor alles waarschuwen, want zelfs je stem kan inmiddels nagemaakt worden
Waar is de muur?! Straks zitten er nog Mexicaanse beren achter je aan!quote:Op maandag 29 september 2025 04:47 schreef LTVDK het volgende:
Ik had vandaag zo naar Mexico kunnen zwemmen
[ afbeelding ]
Straks worden de vragen zo moeilijk dat je er niet meer doorheen komt. Dan blokkeert iedereen elkaar.quote:Op maandag 29 september 2025 08:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geboortedatum als controlevraag is ook niet veilig.
Nee is het ook niet, maar vond het al heel wat dat hij erover nadacht om iets te vragen dat niet over zichzelf ging dat ik zou weten.quote:Op maandag 29 september 2025 08:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geboortedatum als controlevraag is ook niet veilig.
"Wat aten we als nagerecht op kerstavond 1993?"quote:Op maandag 29 september 2025 08:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Straks worden de vragen zo moeilijk dat je er niet meer doorheen komt. Dan blokkeert iedereen elkaar.
sowieso een viennetta boomstammetjequote:Op maandag 29 september 2025 08:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Wat aten we als nagerecht op kerstavond 1993?"
Uh..
BLOCK!quote:Op maandag 29 september 2025 08:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Wat aten we als nagerecht op kerstavond 1993?"
Uh..
Codewoord afspreken.quote:Op maandag 29 september 2025 08:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Straks worden de vragen zo moeilijk dat je er niet meer doorheen komt. Dan blokkeert iedereen elkaar.
Ja, die krijg ik ook regelmatig.quote:Op maandag 29 september 2025 08:09 schreef gianni61 het volgende:
ik krijg allen van die telefoontjes met een computerstem: "Hallo, ik wil met je praten via whatsapp"
verder dan dat heb ik nog nooit gehoord want dan heb ik al opgelegd en geblokkeerd
Een beetjequote:Op maandag 29 september 2025 08:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat is wel zo.Heb je niet liggen zweten?
Lekker rustigquote:Op maandag 29 september 2025 08:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Bij ons was het altijd flensjes met ijsquote:Op maandag 29 september 2025 08:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sowieso een viennetta boomstammetje
mijn vader maakte ook wel vaak citroen bavarois, maar ik denk dat er zeker wel elke kerst een boomstammetje was.quote:Op maandag 29 september 2025 08:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bij ons was het altijd flensjes met ijs
quote:Op maandag 29 september 2025 08:52 schreef Recce het volgende:
Arghh, de overbuurman krijgt z'n scooter weer niet aan.
Wilt u meer of minder belasting betalen?quote:Op maandag 29 september 2025 09:15 schreef Nattekat het volgende:
De staat van Nederlandse politiek is prachtig samengevat in het kieskompas.
Wat een enorm slechte vragen
Wilt u 130km/u rijden of meer koopkracht?quote:Op maandag 29 september 2025 09:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wilt u meer of minder belasting betalen?
Meer koopkracht.quote:Op maandag 29 september 2025 09:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wilt u 130km/u rijden of meer koopkracht?
Beiden.quote:Op maandag 29 september 2025 09:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wilt u 130km/u rijden of meer koopkracht?
Jullie zijn upperclass, dat is wel duidelijkquote:Op maandag 29 september 2025 08:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bij ons was het altijd flensjes met ijs
Dat is sowieso niet mogelijk. Want als je 130 gaat rijden. Verbruikt je auto meer en dus moet je vaker tanken.quote:
Rip koopkracht.quote:Op maandag 29 september 2025 09:21 schreef Nattekat het volgende:
AAAAAAAAAAAAAA
Dure tandartsrekening
Kom je op d66 uit?quote:Op maandag 29 september 2025 09:15 schreef Nattekat het volgende:
De staat van Nederlandse politiek is prachtig samengevat in het kieskompas.
Wat een enorm slechte vragen
Waarom op religieuze partijen stemmen als je dat niet bent?quote:
Waarom lees ik dit als mannenliefdequote:Op maandag 29 september 2025 09:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zie Nattekat wel bij de mannenbroeders van de SGP uitkomen
Ik moet eerlijk bekennen dat ik serieus het CDA heb overwogen, maar die hebben zich door die 1984 motie uitgesloten.quote:Op maandag 29 september 2025 09:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Waarom op religieuze partijen stemmen als je dat niet bent?
Dan blijven weinig partijen over vrees ik.quote:Op maandag 29 september 2025 09:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik serieus het CDA heb overwogen, maar die hebben zich door die 1984 motie uitgesloten.
Same.quote:Op maandag 29 september 2025 09:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik val weer tussen PvdA/GL en D66 in
quote:Op maandag 29 september 2025 09:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan blijven weinig partijen over vrees ik.
Ummmmm wat doet die motie?quote:Op maandag 29 september 2025 09:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik serieus het CDA heb overwogen, maar die hebben zich door die 1984 motie uitgesloten.
kieskompas. Stemwijzer komt overmorgen pas uit.quote:
Ben jij dan links conservatief of rechts progressief?quote:Op maandag 29 september 2025 09:40 schreef Dven het volgende:
Paar keer gemaakt. Continu in het kwartier zonder partij
Die is gelukkig iets nuttiger doorgaans.quote:Op maandag 29 september 2025 09:41 schreef Dven het volgende:
[..]
kieskompas. Stemwijzer komt overmorgen pas uit.
Een motie van de SP werd bij een hoofdelijke stemming nipt verworpen. 75 Kamerleden stemden tegen, 74 Kamerleden stemden voor. De SP-motie werd medeondertekend door D66, Partij voor de Dieren, VOLT, DENK, GL-PvdA, ChristenUnie, CDA en NSC, maar die partijen hebben net geen meerderheidquote:Op maandag 29 september 2025 09:47 schreef CherryLips het volgende:
Welke partijen waren tegen het opnemen van zieke Palestijnse kinderen?
De hele wereld = doodzieke kinderen.quote:Op maandag 29 september 2025 09:56 schreef Nattekat het volgende:
Ik zal nooit begrijpen waarom we per se voor de hele wereld moeten zorgen. We kunnen amper voor onze eigen lage klasse zorgen.
Zo te zien is dat Denk of Volt dus.quote:Op maandag 29 september 2025 09:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik val weer tussen PvdA/GL en D66 in
Ik wil best een roedel hoogopgeleide Chinezen ruilen tegen onze tokkies.quote:Op maandag 29 september 2025 09:56 schreef Nattekat het volgende:
Ik zal nooit begrijpen waarom we per se voor de hele wereld moeten zorgen. We kunnen amper voor onze eigen lage klasse zorgen.
Doodzieke kinderen heb je overal.quote:Op maandag 29 september 2025 09:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De hele wereld = doodzieke kinderen.
en heeft hij het ook overleefd?quote:
Uiteraardquote:Op maandag 29 september 2025 10:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je hield gewoon je helm dicht?
Wordt hier vergoed (deels).quote:Op maandag 29 september 2025 10:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dacht ik ook. Wacht maar tot je de rekening krijgt.
Hoop het wel voor hem.quote:Op maandag 29 september 2025 10:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en heeft hij het ook overleefd?
Hier is volgens mij niets vergoed, ga ik ook nog even achteraan.quote:Op maandag 29 september 2025 10:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Wordt hier vergoed (deels).
ik ben geweestquote:Op maandag 29 september 2025 10:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je hield gewoon je helm dicht?
Ik vind het allemaal ergquote:Op maandag 29 september 2025 10:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Doodzieke kinderen heb je overal.
Maar ik ben ook zo'n geval die de kwestie Palestina helemaal niet zo belangrijk vindt. Het is niet erger dan een aantal andere conflicten die ook gaande zijn op deze steen en ik weet zeker dat jij de situatie in Soedan net zo boeiend vindt als ik. En dat is ook precies hoe boeiend ik Palestina vind.
Hier wordt 75% vergoed. Tot een maximum dacht ik.quote:Op maandag 29 september 2025 10:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier is volgens mij niets vergoed, ga ik ook nog even achteraan.
FTFY.quote:
Is het ook. Maar dan is het cirkeltje wel weer rond naar het 'je kan niet iedereen helpen'.quote:
Dit dus. Genoeg landen in die regio die dat prima zouden kunnen faciliterenquote:Op maandag 29 september 2025 09:56 schreef Nattekat het volgende:
Misschien was die dat ook welquote:Op maandag 29 september 2025 10:15 schreef bitterbal het volgende:
Zat net een mug achter mij aan, leek wel alsof die hondsdol was
de tijgermug
"Stop met janken, help eens een blanke"quote:Op maandag 29 september 2025 10:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dit dus. Genoeg landen in die regio die dat prima zouden kunnen faciliteren
Ik ook. Maar iedereen dan maar in ons kleine volle landje opnemen. Euhhh what about NOquote:
Nee, volgens diezelfde groepen zijn blanke mannen de schuld van alle ellendequote:Op maandag 29 september 2025 10:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Stop met janken, help eens een blanke"
O oké, laat ze dan maar creperen.quote:Op maandag 29 september 2025 10:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is het ook. Maar dan is het cirkeltje wel weer rond naar het 'je kan niet iedereen helpen'.
Zonder blanken waren we nog niet verder gekomen dan langs de medicijnman gaan als je benen gebroken zijn.quote:Op maandag 29 september 2025 10:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee, volgens diezelfde groepen zijn blanke mannen de schuld van alle ellende
Wat is JOUW suggestie wat er gedaan kan worden?quote:Op maandag 29 september 2025 10:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O oké, laat ze dan maar creperen.
We laten ze niet creperen, maar we kunnen niets voor ze betekenen. En ja, dat is echt bikkelhard, maar het alternatief is dom 'wir schaffen das' roepen en daar uiteindelijk de hele nare gevolgen van ondervinden.quote:Op maandag 29 september 2025 10:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O oké, laat ze dan maar creperen.
Ik zou zeggen, laat onze werkelozen alle zieke kindertjes maar opvangen, die hebben er de tijd voor en dan hebben ze wat nuttigs te doen.quote:Op maandag 29 september 2025 10:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wat is JOUW suggestie wat er gedaan kan worden?
* TheStigsDutchCousin konijnenplaatjes zoektquote:Op maandag 29 september 2025 10:20 schreef bitterbal het volgende:
Hebben we vandaag na het puntmutsenuurtje het schattige beestjes uurtje?
quote:Op maandag 29 september 2025 10:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin konijnenplaatjes zoekt
Als dit puntmutsen is, vind ik het wel heel erg tamquote:Op maandag 29 september 2025 10:20 schreef bitterbal het volgende:
Hebben we vandaag na het puntmutsenuurtje het schattige beestjes uurtje?
Ik heb het over die kinderenquote:Op maandag 29 september 2025 10:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wat is JOUW suggestie wat er gedaan kan worden?
Dt is puntmutsen voor beginnersquote:Op maandag 29 september 2025 10:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als dit puntmutsen is, vind ik het wel heel erg tam
die moeder komt ook mee gerquote:Op maandag 29 september 2025 10:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het over die kinderenMensen uit landen waar een oorlog woedt zijn hier van mij welkom, kinderen met ziektes uit oorlogsgebieden mogen van mij hier behandeld worden. Dat wil niet zeggen dat ik wil dat iedereen en zijn moeder hier maar binnen moet komen.
Nou, impliciet welquote:Op maandag 29 september 2025 10:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het over die kinderenMensen uit landen waar een oorlog woedt zijn hier van mij welkom, kinderen met ziektes uit oorlogsgebieden mogen van mij hier behandeld worden. Dat wil niet zeggen dat ik wil dat iedereen en zijn moeder hier maar binnen moet komen.
Heel Nederland dadelijk AIDS, ebola, waterpokken, malaria, hondsdolheid en de builenpest.quote:Op maandag 29 september 2025 10:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Links-conservatief heeft er nog éénquote:Op maandag 29 september 2025 09:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ben jij dan links conservatief of rechts progressief?
Die scheld ik gewoon uit voor centrum hoor.quote:Op maandag 29 september 2025 10:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Links-conservatief heeft er nog één
Lekker boeiend, moet je je blagen maar vaccineren. Niet mijn probleem.quote:Op maandag 29 september 2025 10:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heel Nederland dadelijk AIDS, ebola, waterpokken, malaria, hondsdolheid en de builenpest.
Och. Paar daarvan ga je vooral snel dood aan. Het was hier toch te vol?quote:Op maandag 29 september 2025 10:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heel Nederland dadelijk AIDS, ebola, waterpokken, malaria, hondsdolheid en de builenpest.
Ja maar de goeikes hoeven niet dood te gaan.quote:Op maandag 29 september 2025 10:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och. Paar daarvan ga je vooral snel dood aan. Het was hier toch te vol?
Mweh, een beetje willekeur is wel beter op zich.quote:Op maandag 29 september 2025 10:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar de goeikes hoeven niet dood te gaan.
Van mij zijn ze welkom onder voorwaarden dat ze linea recta terug gaan als ze weer beter zijn.quote:Op maandag 29 september 2025 10:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lol, alsof die financiële steun dan bij kinderen terecht zou komen.quote:Op maandag 29 september 2025 10:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Van mij zijn ze welkom onder voorwaarden dat ze linea recta terug gaan als ze weer beter zijn.
Maar we weten allemaal dat dat niet reëel is en we weer extra woningzoekenden en uitkeringtrekkers erbij hebben.
Beter zou Nederland financiële steun zou geven om die kinderen te behandelen in cultureel gelijke landen als Egypte en Libanon. Echter sluiten die landen keihard alle deuren voor Palestijnen.
Dat ook iddquote:Op maandag 29 september 2025 10:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lol, alsof die financiële steun dan bij kinderen terecht zou komen.
Egypte is doodsbang om een vrolijke terroristenclub binnen te halen, en Jordanië en Libanon hebben wel erg slechte ervaringen met Palestijnen.quote:Op maandag 29 september 2025 10:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Van mij zijn ze welkom onder voorwaarden dat ze linea recta terug gaan als ze weer beter zijn.
Maar we weten allemaal dat dat niet reëel is en we weer extra woningzoekenden en uitkeringtrekkers erbij hebben.
Beter zou Nederland financiële steun zou geven om die kinderen te behandelen in cultureel gelijke landen als Egypte en Libanon. Echter sluiten die landen keihard alle deuren voor Palestijnen.
Ok Jordanië, da's wel een baken van rust in die regioquote:
Maar ons is tijdens covid verteld door de autoriteiten dat het alleen helpt als iedereen gevaccineerd is.quote:Op maandag 29 september 2025 10:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekker boeiend, moet je je blagen maar vaccineren. Niet mijn probleem.
Abdoellah II is helemaal gek van de Westerse cultuur.quote:Op maandag 29 september 2025 10:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ok Jordanië, da's wel een baken van rust in die regio
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 september 2025 10:55 schreef bitterbal het volgende:
"Niemand ziet me, niemand ziet me..."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
gnagnagnaquote:Op maandag 29 september 2025 10:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Niemand ziet me, niemand ziet me..."
quote:Op maandag 29 september 2025 10:59 schreef bitterbal het volgende:
"Synchroon Sjaak, synchroon!"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Niet dat ik een voorstander ben van Palestijnen (laat staan ze voor behandeling naar NL te komenquote:Op maandag 29 september 2025 10:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 september 2025 10:59 schreef bitterbal het volgende:
Vieze ratten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ze mij tegen een memmetje aanhouden ben ik ook schattigquote:Op maandag 29 september 2025 11:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijk nou![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Je bent zelf een vieze rat![]()
![]()
uhmquote:Op maandag 29 september 2025 11:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ze mij tegen een memmetje aanhouden ben ik ook schattig
quote:
STINGquote:
quote:Op maandag 29 september 2025 10:55 schreef bitterbal het volgende:
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
quote:
Hquote:
Hoe is het hierquote:
"wat je wel wil horen.."quote:
quote:
Goed, tandarts overleefdquote:
Val?quote:Op maandag 29 september 2025 11:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ego?
Persoonlijkheidsstoornis?
Touché.quote:Op maandag 29 september 2025 11:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat was meer een hoge val
Piemel.quote:Op maandag 29 september 2025 11:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ego?
Persoonlijkheidsstoornis?
Vroeger hadden de buren zo'n mega konijn.quote:
Jij hebt daar persoonlijk ervading mee?quote:
Zo'n grote loebas is leuk jaquote:Op maandag 29 september 2025 11:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vroeger hadden de buren zo'n mega konijn.
Wilma
En die vond knuffelen superchill
Die huppelde dan ergens bij de buren in de tuin en als je dan in het gras ging zitten dan kwam ze bij je op schoot
en daarna kun je hem opeten.quote:Op maandag 29 september 2025 11:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo'n grote loebas is leuk ja
Die eten alleen zoveel. Zou een goede zijn voor hier in KSC, KonijnSC.
Het was Kerstochtend, 1961..quote:
Ik zag allemaal lekker drinken op de website van Jumboquote:Op maandag 29 september 2025 11:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Kom maar, heb toch veel te veel nog over.
dat is lang geleden.quote:
Voor testen of voor andere mensjes?quote:
In 1961 was mijn vader 5, en mijn moeder 3quote:Op maandag 29 september 2025 11:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is lang geleden.
toen was ik -22
Woahquote:Op maandag 29 september 2025 11:43 schreef Recce het volgende:
Ik ben nog linkser dan het linksradicale GL/PvdA.
[ afbeelding ]
is dit van de stemwijzer?quote:Op maandag 29 september 2025 11:43 schreef Recce het volgende:
Ik ben nog linkser dan het linksradicale GL/PvdA.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |