SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Is dat weekendje weg met vrienden deze week?quote:Op zondag 28 september 2025 20:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn verjaardag vieren met mijn vrienden
Gezelligquote:Op zondag 28 september 2025 20:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn verjaardag vieren met mijn vrienden
Valt meestal samen met mijn verjaardag.quote:Op zondag 28 september 2025 20:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is dat weekendje weg met vrienden deze week?
Mooi woordquote:Op zondag 28 september 2025 20:47 schreef Nizno het volgende:
"Agrumes" is een Frans woord dat in het Nederlands citrusvruchten betekent, zoals sinaasappels, pompelmoezen, citroenen en mandarijnen.
Wat ga je kopen?quote:Op zondag 28 september 2025 20:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ook zakjes, moet weer verse kopen, is op
google laat mooie woorden zienquote:
Nee weet ik uit m'n hoofdquote:Op zondag 28 september 2025 20:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Sta ik ook in je kalender?
gezelligquote:Op zondag 28 september 2025 20:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Google laat me dit zien bij "pompelmoezen".
[ afbeelding ]
Ze heeft best mooie pompelmoezen.quote:Op zondag 28 september 2025 20:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moet ik hoog of laag kijken om de pompelmoezen te zien?quote:Op zondag 28 september 2025 20:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wanneer begint de herfst nou eens?quote:Op zondag 28 september 2025 20:50 schreef Haags het volgende:
Blij dat het weekend er weer op zit @:wereldgozer
21 juniquote:Op zondag 28 september 2025 20:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wanneer begint de herfst nou eens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |