Nee, ik denk wel goed na over dit soort dingen. Je moet ook wel even rouwen om het beestje, denk ik.quote:Op zondag 28 september 2025 18:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen overhaaste beslissingen nemen in elk geval. Het is dat die cavia's niet alleen kunnen zitten dus dan word ik wel gedwongen snel een nieuwe te halen. Dat vind ik vaak wel lastig.
Klinkt alsof ze een heel fijn leven bij je heeft gehadquote:Op zondag 28 september 2025 18:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, ik pakte net een vlabakje waar ik 's ochtends havermout uit eet en daarna liet ik Luna dat altijd uitlikken. Dat doet wel even pijn. Vanochtend heeft ze dat nog gedaan.
Dit jaquote:Op zondag 28 september 2025 18:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt alsof ze een heel fijn leven bij je heeft gehad
Vanaf vrijdag ergens ging het hard achteruit. Ze was echt heel veel aan het drinken en ging in de badkamer bij de kraan bivakkeren. Bij de dierenarts had ze ook een hele snelle hartslag. Wat het precies was, heeft de dierenarts niet meer uitgezocht omdat het beestje gewoon te oud was om weer op te knappen, wat het ook was.quote:Op zondag 28 september 2025 18:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het ging ineens wel supersnel allemaal vandaag
Ik mis de kat uit m'n jeugd ook nog wel eens. Die werd 22! Dat was echt een taai beestje.quote:Op zondag 28 september 2025 18:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Onze kat is ook al 19 jaar dood.
Dan is het goed zo.quote:Op zondag 28 september 2025 18:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Vanaf vrijdag ergens ging het hard achteruit. Ze was echt heel veel aan het drinken en ging in de badkamer bij de kraan bivakkeren. Bij de dierenarts had ze ook een hele snelle hartslag. Wat het precies was, heeft de dierenarts niet meer uitgezocht omdat het beestje gewoon te oud was om weer op te knappen, wat het ook was.
Ja, het was goed zo. Ook fijn dat mijn zus erbij was. Thanks!quote:Op zondag 28 september 2025 19:03 schreef maily het volgende:
[..]
Dan is het goed zo.
Ondanks het gemis .....
Nogmaals sterkte
Mag je nog bladblazen straks?quote:Op zondag 28 september 2025 20:20 schreef kwiwi het volgende:
Tuin gedaan, schoon huis, schone lakens, kop kamille thee.. hdp
Was gedaan, hond geknuffeld, hond geborsteld, kop oolong thee.quote:Op zondag 28 september 2025 20:20 schreef kwiwi het volgende:
Tuin gedaan, schoon huis, schone lakens, kop kamille thee.. hdp
Hoezo staat dit in de rubriek opmerkelijk, is serious businessquote:Op zondag 28 september 2025 20:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mag je nog bladblazen straks?
https://www.nu.nl/opmerke(...)rfst-toegestaan.html
Heb jij echte theeblaadjes of zakjes?quote:Op zondag 28 september 2025 20:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Was gedaan, hond geknuffeld, hond geborsteld, kop oolong thee.
bezoek, voor 3 dagen koken; bezoek; rondje lopen; op de bank ploffenquote:Op zondag 28 september 2025 20:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Was gedaan, hond geknuffeld, hond geborsteld, kop oolong thee.
Zakjes. Maar wel goede thee uit de bergen van Taiwan.quote:Op zondag 28 september 2025 20:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb jij echte theeblaadjes of zakjes?
Bezoek al weg?quote:Op zondag 28 september 2025 20:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
bezoek, voor 3 dagen koken; bezoek; rondje lopen; op de bank ploffen
Gelukkig mag je morgen weer opladen op kantoor.quote:Op zondag 28 september 2025 20:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja. Sociale batterij is even leeg weer.
Korte week deze weekquote:Op zondag 28 september 2025 20:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gelukkig mag je morgen weer opladen op kantoor.
Je wat?quote:Op zondag 28 september 2025 20:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn verjaardag vieren met mijn vrienden
Ook zakjes, moet weer verse kopen, is opquote:Op zondag 28 september 2025 20:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zakjes. Maar wel goede thee uit de bergen van Taiwan.
En jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |