quote:Op zondag 28 september 2025 17:13 schreef Recce het volgende:
Dank iedereen. We zijn maar direct naar de dierenarts gegaan met Luna. Ze was gewoon op. Rust in vrede Luuntje!
Dank iedereen. We zijn maar direct naar de dierenarts gegaan met Luna. Ze was gewoon op. Rust in vrede Luuntje!
quote:Op zondag 28 september 2025 18:18 schreef Crack_ het volgende:
Ahwww @:reccewat sneu, maarja ooit houdt het op. Knuff, je hebt der een mooi leventje gegeven
![]()
Hele mooie leeftijdquote:Op zondag 28 september 2025 18:29 schreef Recce het volgende:
[..]Ze heeft het bij mij heel erg naar haar zin gehad, denk ik. 17 is een mooie leeftijd. Ik ga haar begroetingsritueel voor als ik thuiskom enorm missen.
Slaap zacht Lunaquote:Op zondag 28 september 2025 17:13 schreef Recce het volgende:
Ze kreeg duur dieetnatvoer wat ze eigenlijk niet te eten vond.quote:Op zondag 28 september 2025 18:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hele mooie leeftijddenk dat je haar wel wat meer natvoer had mogen geven (
![]()
)
ja, zal even flink wennen zijn zeg
Als ik bij m'n ouders ben kijk ik nog steeds achterom wanneer ik opsta van tafel.quote:Op zondag 28 september 2025 18:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze kreeg duur dieetnatvoer wat ze eigenlijk niet te eten vond.
Ja, van vorige katten weet ik nog dat je dan steeds bij elk geluid denkt dat het de kat is. Ik heb ook al een paar keer gekeken waar de kat zit.
quote:Op zondag 28 september 2025 18:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik bij m'n ouders ben kijk ik nog steeds achterom wanneer ik opsta van tafel.
De hond is al 16 jaar dood
zijn die kleine dingen waar je geen eens heel bewust van was denk ik die het moeilijkst zijnquote:Op zondag 28 september 2025 18:45 schreef Recce het volgende:
Ik ging altijd even bij Luna zitten als ik niet kon slapen 's nachts.
Ja, ik pakte net een vlabakje waar ik 's ochtends havermout uit eet en daarna liet ik Luna dat altijd uitlikken. Dat doet wel even pijn. Vanochtend heeft ze dat nog gedaan.quote:Op zondag 28 september 2025 18:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zijn die kleine dingen waar je geen eens heel bewust van was denk ik die het moeilijkst zijn
*knuffelt extra met eigen katten
* kwiwi geeft knuffelkat aan Recciequote:Op zondag 28 september 2025 18:45 schreef Recce het volgende:
Ik ging altijd even bij Luna zitten als ik niet kon slapen 's nachts.
Geen overhaaste beslissingen nemen in elk geval. Het is dat die cavia's niet alleen kunnen zitten dus dan word ik wel gedwongen snel een nieuwe te halen. Dat vind ik vaak wel lastig.quote:Op zondag 28 september 2025 18:44 schreef Recce het volgende:
[..]![]()
Mijn zus had binnen twee weken een nieuwe kat toen haar vorige dood was. Ik ben benieuwd hoelang ik er over ga doen.
Het ging ineens wel supersnel allemaal vandaagquote:Op zondag 28 september 2025 18:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, ik pakte net een vlabakje waar ik 's ochtends havermout uit eet en daarna liet ik Luna dat altijd uitlikken. Dat doet wel even pijn. Vanochtend heeft ze dat nog gedaan.
Awquote:Op zondag 28 september 2025 18:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, ik pakte net een vlabakje waar ik 's ochtends havermout uit eet en daarna liet ik Luna dat altijd uitlikken. Dat doet wel even pijn. Vanochtend heeft ze dat nog gedaan.
Nee, ik denk wel goed na over dit soort dingen. Je moet ook wel even rouwen om het beestje, denk ik.quote:Op zondag 28 september 2025 18:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen overhaaste beslissingen nemen in elk geval. Het is dat die cavia's niet alleen kunnen zitten dus dan word ik wel gedwongen snel een nieuwe te halen. Dat vind ik vaak wel lastig.
Klinkt alsof ze een heel fijn leven bij je heeft gehadquote:Op zondag 28 september 2025 18:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Dit jaquote:Op zondag 28 september 2025 18:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt alsof ze een heel fijn leven bij je heeft gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |