Nog twee dagen vrijquote:Op zondag 28 september 2025 22:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weekend weer voorbij.![]()
Tijd voor bed.![]()
![]()
Hoor je de wekker al tikken?quote:Op zondag 28 september 2025 23:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nog twee dagen vrij
En dan doemt een hele vroege wekker voor mijn doen.
ik wil een zwaar zomerdekbed..quote:
quote:Op zondag 28 september 2025 17:13 schreef Recce het volgende:
Dank iedereen. We zijn maar direct naar de dierenarts gegaan met Luna. Ze was gewoon op. Rust in vrede Luuntje!
Gecondoleerd Recce met het verlies van Lunaquote:Op zondag 28 september 2025 23:14 schreef Recce het volgende:
@:flory- is alles goed? De smileys liggen eruit.
quote:Op zondag 28 september 2025 17:13 schreef Recce het volgende:
Dank iedereen. We zijn maar direct naar de dierenarts gegaan met Luna. Ze was gewoon op. Rust in vrede Luuntje!
zal vast wel ergens een beer verstopt zitten , wachtendquote:Op maandag 29 september 2025 04:47 schreef LTVDK het volgende:
Ik had vandaag zo naar Mexico kunnen zwemmen
[ afbeelding ]
maar je hoeft nog niet direct geld over te maken?quote:Op maandag 29 september 2025 07:29 schreef CherryLips het volgende:
O m'n "kind" heeft zijn/haar telefoon laten vallen en heeft nu een nieuw nummer. Maar toch moet ik hem/haar appen op weer een ander nummer.
Ik vermoed zomaar dat er weer wat gegevens gelekt zijn.
Je bent op het lijstje 'proberen te scammen' belandquote:Op maandag 29 september 2025 07:29 schreef CherryLips het volgende:
O m'n "kind" heeft zijn/haar telefoon laten vallen en heeft nu een nieuw nummer. Maar toch moet ik hem/haar appen op weer een ander nummer.
feestquote:Op maandag 29 september 2025 07:29 schreef CherryLips het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |