Waarom op religieuze partijen stemmen als je dat niet bent?quote:
Waarom lees ik dit als mannenliefdequote:Op maandag 29 september 2025 09:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zie Nattekat wel bij de mannenbroeders van de SGP uitkomen
Ik moet eerlijk bekennen dat ik serieus het CDA heb overwogen, maar die hebben zich door die 1984 motie uitgesloten.quote:Op maandag 29 september 2025 09:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Waarom op religieuze partijen stemmen als je dat niet bent?
Dan blijven weinig partijen over vrees ik.quote:Op maandag 29 september 2025 09:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik serieus het CDA heb overwogen, maar die hebben zich door die 1984 motie uitgesloten.
Same.quote:Op maandag 29 september 2025 09:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik val weer tussen PvdA/GL en D66 in
quote:Op maandag 29 september 2025 09:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan blijven weinig partijen over vrees ik.
Ummmmm wat doet die motie?quote:Op maandag 29 september 2025 09:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik serieus het CDA heb overwogen, maar die hebben zich door die 1984 motie uitgesloten.
kieskompas. Stemwijzer komt overmorgen pas uit.quote:
Ben jij dan links conservatief of rechts progressief?quote:Op maandag 29 september 2025 09:40 schreef Dven het volgende:
Paar keer gemaakt. Continu in het kwartier zonder partij
Die is gelukkig iets nuttiger doorgaans.quote:Op maandag 29 september 2025 09:41 schreef Dven het volgende:
[..]
kieskompas. Stemwijzer komt overmorgen pas uit.
Een motie van de SP werd bij een hoofdelijke stemming nipt verworpen. 75 Kamerleden stemden tegen, 74 Kamerleden stemden voor. De SP-motie werd medeondertekend door D66, Partij voor de Dieren, VOLT, DENK, GL-PvdA, ChristenUnie, CDA en NSC, maar die partijen hebben net geen meerderheidquote:Op maandag 29 september 2025 09:47 schreef CherryLips het volgende:
Welke partijen waren tegen het opnemen van zieke Palestijnse kinderen?
De hele wereld = doodzieke kinderen.quote:Op maandag 29 september 2025 09:56 schreef Nattekat het volgende:
Ik zal nooit begrijpen waarom we per se voor de hele wereld moeten zorgen. We kunnen amper voor onze eigen lage klasse zorgen.
Zo te zien is dat Denk of Volt dus.quote:Op maandag 29 september 2025 09:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik val weer tussen PvdA/GL en D66 in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |