SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
ik zat een beetje rechts van het CDAquote:Op maandag 29 september 2025 11:43 schreef Recce het volgende:
Ik ben nog linkser dan het linksradicale GL/PvdA.
[ afbeelding ]
10 en 8 hierquote:Op maandag 29 september 2025 11:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
In 1961 was mijn vader 5, en mijn moeder 3
You damn commiequote:Op maandag 29 september 2025 11:43 schreef Recce het volgende:
Ik ben nog linkser dan het linksradicale GL/PvdA.
[ afbeelding ]
Ik hoop dat ik geen ban krijg nu! En antifa is verboden terwijl er niet is gedefinieerd wie of wat antifa is, dus ik kan elk moment gearresteerd worden nu.quote:Op maandag 29 september 2025 11:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Woah
Een extreem linkser in ons midden!
Heb je een beetje kunnen slapen?quote:Op maandag 29 september 2025 11:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik geen ban krijg nu! En antifa is verboden terwijl er niet is gedefinieerd wie of wat antifa is, dus ik kan elk moment gearresteerd worden nu.
@kwiwi is onderwegquote:Op maandag 29 september 2025 11:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik geen ban krijg nu! En antifa is verboden terwijl er niet is gedefinieerd wie of wat antifa is, dus ik kan elk moment gearresteerd worden nu.
Zou meteen baan opzeggen en leven op kosten van vieze kapitalisten die wel werken.quote:Op maandag 29 september 2025 11:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Wel goed, alleen beetje moe door weinig slaap en wederom een drukke week qua werkquote:
RIPquote:Op maandag 29 september 2025 11:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn moeder woonde toen in Australiëquote:Op maandag 29 september 2025 11:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zat een beetje rechts van het CDA
[..]
10 en 8 hier
Wel redelijk. Ik ben soms heel verdrietig, maar ik voel ook wel dat het goed was zo en ik merk ook een soort rust omdat het beestje al een tijd kwakkelde en veel aandacht vroeg. Ik probeerde haar nog aan te laten komen met adviezen van de dierenarts, maar dat lukte niet echt en dan voel je je steeds naar als ze haar bakje niet leegeet.quote:Op maandag 29 september 2025 11:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je een beetje kunnen slapen?
Waarom heb je weinig geslapen?quote:Op maandag 29 september 2025 11:47 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Wel goed, alleen beetje moe door weinig slaap en wederom een drukke week qua werk
quote:Op maandag 29 september 2025 11:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Wel redelijk. Ik ben soms heel verdrietig, maar ik voel ook wel dat het goed was zo en ik merk ook een soort rust omdat het beestje al een tijd kwakkelde en veel aandacht vroeg. Ik probeerde haar nog aan te laten komen met adviezen van de dierenarts, maar dat lukte niet echt en dan voel je je steeds naar als ze haar bakje niet leegeet.
Precies! En dan de belastingen even flink omhoog. Dat zal ze leren.quote:Op maandag 29 september 2025 11:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou meteen baan opzeggen en leven op kosten van vieze kapitalisten die wel werken.
quote:Op maandag 29 september 2025 11:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, kieskompas. https://kieskompas.steffie.nl/nl/
Zo herkenbaar, heel veel sterkte.quote:Op maandag 29 september 2025 11:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Wel redelijk. Ik ben soms heel verdrietig, maar ik voel ook wel dat het goed was zo en ik merk ook een soort rust omdat het beestje al een tijd kwakkelde en veel aandacht vroeg. Ik probeerde haar nog aan te laten komen met adviezen van de dierenarts, maar dat lukte niet echt en dan voel je je steeds naar als ze haar bakje niet leegeet.
quote:Op maandag 29 september 2025 11:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Die partij vind ik erg bij jou passen.quote:Op maandag 29 september 2025 11:52 schreef UitStraling het volgende:
Ik kom erg duidelijk op de SGP uit.
quote:Op maandag 29 september 2025 11:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Christelijke trien die af en toe een wat studentikoos wereldbeeld heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |