Ben 2 jaar terug ook al eens langsgegaan, toen was vitamine d iets te laag, maar het voelde gewoon niet goed.quote:Op maandag 29 september 2025 12:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm
Hopelijk komt er iets uit dat makkelijk te verhelpen is
Je hebt ook redelijk kans dat het gewoon stress is, lijkt me? Van baan veranderen met allerlei onzekerheden is gewoon vermoeiend.quote:Op maandag 29 september 2025 12:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben 2 jaar terug ook al eens langsgegaan, toen was vitamine d iets te laag, maar het voelde gewoon niet goed.
In andere landen houden ze hogere minimale waarden aan dan hier. Ik denk dat die minimale waarden voor sommige mensen gewoon echt te laag is. Dus kan bestquote:Op maandag 29 september 2025 12:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben 2 jaar terug ook al eens langsgegaan, toen was vitamine d iets te laag, maar het voelde gewoon niet goed.
Dat ookquote:Op maandag 29 september 2025 12:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Je hebt ook redelijk kans dat het gewoon stress is, lijkt me? Van baan veranderen met allerlei onzekerheden is gewoon vermoeiend.
slecht voor je tanden, denk ikquote:
minder klagen meer knagenquote:Op maandag 29 september 2025 12:39 schreef Recce het volgende:
Straks krijgt-ie te horen dat-ie niet zo moet klagen.
Eerst ff langs de tandarts danquote:
Ik heb niet naar boven gescrold maar dit gaat vast over nattekat.quote:Op maandag 29 september 2025 12:39 schreef Recce het volgende:
Op een tegeltje zettenquote:Op maandag 29 september 2025 12:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is een mooie wijsheid voor de SC.
Als ie een vrouw was was het vast anxiety en moet ie het rustig aandoen.quote:Op maandag 29 september 2025 12:39 schreef Recce het volgende:
Ik heb het al langer dan vandaag. Een beetje werkstress is doorgaans juist wat me nog een beetje door de dag helpt.quote:Op maandag 29 september 2025 12:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Je hebt ook redelijk kans dat het gewoon stress is, lijkt me? Van baan veranderen met allerlei onzekerheden is gewoon vermoeiend.
Kun je gerust doen hoor, daar heb ik geen last van. Lief dat je daar aan dacht.quote:Op maandag 29 september 2025 12:44 schreef Ama het volgende:
@:Recce ik wou bijna iets posten over Hedwig maar toen dacht ik misschien vind je dat niet zo leuk nu om te lezen.
Dacht check het toch even eerst.quote:Op maandag 29 september 2025 12:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Kun je gerust doen hoor, daar heb ik geen last van. Lief dat je daar aan dacht.
Misschien ben je een beetje uitgedroogd. Dat is voor een Nattekat niet zo gunstig.quote:Op maandag 29 september 2025 12:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb het al langer dan vandaag. Een beetje werkstress is doorgaans juist wat me nog een beetje door de dag helpt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |