Gelukkigquote:Op maandag 29 september 2025 13:33 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ik vind best wel meevallen eigenlijk...
oke nattekatquote:
even buiten wandelenquote:
Dat heb ik daarvoor al gedaan. Het was heerlijk buiten.quote:
Partij voor de Ambarsquote:
Ja, volgens mij was Stemwijzer sowieso altijd wat beter.quote:Op maandag 29 september 2025 13:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Kwaliteit van de vragen van Kieskompas is echt bedroevend.
Ik vind paars een mooie kleur. Wel lullig dat ik kleurenblind ben en juist paars en roze niet goed kan onderscheiden...quote:Op maandag 29 september 2025 13:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar jij hebt een rozepaarse UI, dus jij zit ook in die hoek.
Klopt wel. PvdD vindt ik op sommige punten te extreem en GL te soft. En dan krijg je ditquote:
Ook zwakbegaafden hebben stemrecht.quote:Op maandag 29 september 2025 13:41 schreef Budapestenaar het volgende:
gl en pvda zijn toch 1 pot nat?quote:Op maandag 29 september 2025 13:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt wel. PvdD vindt ik op sommige punten te extreem en GL te soft. En dan krijg je dit
Ik hoop hetquote:Op maandag 29 september 2025 13:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, volgens mij was Stemwijzer sowieso altijd wat beter.
Ja precies, waar ligt de grensquote:Op maandag 29 september 2025 13:42 schreef Budapestenaar het volgende:
“De belasting op grote vermogens moet omhoog”
Ja, wat bedoelen jullie met ‘grote vermogens’ dan?
Heb je checkjestem al geprobeerd?quote:Op maandag 29 september 2025 13:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Klassiek linkse struikroversvraag uiteraard, anders had er wel gestaan, "Moeten de half miljoen Nederlandse werkelozen verplicht in de tuinbouw, bij defensie of in de zorg ingezet worden?"quote:Op maandag 29 september 2025 13:42 schreef Budapestenaar het volgende:
“De belasting op grote vermogens moet omhoog”
Ja, wat bedoelen jullie met ‘grote vermogens’ dan?
Bij Baarle Nassauquote:Op maandag 29 september 2025 13:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja precies, waar ligt de grens
Ik zei PvdDquote:Op maandag 29 september 2025 13:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gl en pvda zijn toch 1 pot nat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |