Ja maar moet door de regen er naar toequote:Op maandag 29 september 2025 13:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan zou ik ergens gaan eten waar je droog kan zitten
als echte hollander heb jij vast een parapluquote:Op maandag 29 september 2025 13:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar moet door de regen er naar toe
Ja maar moet op de scooter. Dan hou ik geen plu vast. Doen de thai wel maar goed ze komen hier ook bij bosjes om in het verkeerquote:Op maandag 29 september 2025 13:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als echte hollander heb jij vast een paraplu
fomo naar wat?quote:Op maandag 29 september 2025 13:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb altijd enorme FOMO in het najaar.
dan ga je lopen.quote:Op maandag 29 september 2025 13:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar moet op de scooter. Dan hou ik geen plu vast. Doen de thai wel maar goed ze komen hier ook bij bosjes om in het verkeer
en zelf koken?quote:Op maandag 29 september 2025 13:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar moet op de scooter. Dan hou ik geen plu vast. Doen de thai wel maar goed ze komen hier ook bij bosjes om in het verkeer
Het is hier niet echt altijd een goed idee om te lopenquote:Op maandag 29 september 2025 13:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan ga je lopen.
Is goed voor je.
Meer stapjes meer hapjes
je wil ook geen oplossingen, je wil gewoon klagen. Jij Nattebalquote:
oke ik ga wel koken dan met nietsquote:Op maandag 29 september 2025 13:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je wil ook geen oplossingen, je wil gewoon klagen. Jij Nattebal
Ze heeft een machinegeweer gescoord?quote:Op maandag 29 september 2025 11:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mooie leeftijd.
Denk dat ze nu ergens op een groene weide ekekekekeke doet naar vogeltjes
Nee katten doen dat naar vogeltjesquote:Op maandag 29 september 2025 13:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze heeft een machinegeweer gescoord?
quote:Op maandag 29 september 2025 13:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er worden allemaal leuke dingen georganiseerdIk wil zoveel doen.
Ik heb dit nog nooit gezienquote:Op maandag 29 september 2025 13:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee katten doen dat naar vogeltjes
Heb je een gele regenjas?quote:Op maandag 29 september 2025 13:13 schreef bitterbal het volgende:
vrees de regenjas aan en gaan met de banaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |