SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
100.000 katjes
Fuck the EBU!
hier ookquote:Op zaterdag 27 september 2025 23:16 schreef kwiwi het volgende:
Heb vandaag m'n herfstdeco neergezet/opgehangen
Is St. Maarten dat feest op 11 november?quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:19 schreef Koen66 het volgende:
in NL heb je ook nog Sint Maarten, ik haal dat altijd door de war met Halloween
Keltisch meer.quote:
Aftrap voor het Carnavals seizoen ookquote:Op zaterdag 27 september 2025 23:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is St. Maarten dat feest op 11 november?
geloof het welquote:Op zaterdag 27 september 2025 23:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is St. Maarten dat feest op 11 november?
Net zoals kerst dus.quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Keltisch meer.
Maar de manier zoals het gevierd wordt komt absoluut uit Amerika.
Thanksgiving vind ik op zich wel een leuk feest. Met z'n allen hele dag in pyjama beetje in de keuken staan, snaaien, american football kijken, even stilstaan bij waar je dankbaar voor bent, en om 19u in foodcoma liggen.quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:20 schreef CherryLips het volgende:
Thanksgiving is misschien Amerikaanse zooi. Maar al die christelijke feesten komen natuurlijk gewoon uit Europa.
Dat kan elke zondag vind ik.quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Thanksgiving vind ik op zich wel een leuk feest. Met z'n allen hele dag in pyjama beetje in de keuken staan, snaaien, american football kijken, even stilstaan bij waar je dankbaar voor bent, en om 19u in foodcoma liggen.
Nee, kerst is zo'n belangrijke feestdag dat we gewoon onze eigen tradities hebben en ook vasthouden. De Amerikaanse manier van kerst vieren komt bijna helemaal uit Europa. Halloween bestond niet eens buiten Schotland en Ierland.quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Net zoals kerst dus.
En keltisch is dus Europees.
Sowieso, pyjamadagenquote:Op zaterdag 27 september 2025 23:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat kan elke zondag vind ik.
Ik moet morgen helaas nog eten inslaan, anders had ik meegedaanquote:Op zaterdag 27 september 2025 23:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Sowieso, pyjamadagenDat is het eerste dat ik ingevoerd heb toen ik uit huis ging, want mocht vroeger niet een hele dag in pyjama lopen
Dus je kotst er alleen op omdat het uit Amerika komt?quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, kerst is zo'n belangrijke feestdag dat we gewoon onze eigen tradities hebben en ook vasthouden. De Amerikaanse manier van kerst vieren komt bijna helemaal uit Europa. Halloween bestond niet eens buiten Schotland en Ierland.
Vroeger deden we het ook niet, en ik doe het nog steeds nietquote:Op zaterdag 27 september 2025 23:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Sowieso, pyjamadagenDat is het eerste dat ik ingevoerd heb toen ik uit huis ging, want mocht vroeger niet een hele dag in pyjama lopen
Daar zijn die zondagen dus voor Gerquote:Op zaterdag 27 september 2025 23:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vroeger deden we het ook niet, en ik doe het nog steeds niet
Kerst is gedeeltelijk een Amerikaanse uitvinding juist, een geėmigreerde Hollander miste Sinterklaas in New York maar die dacht dat zwarte slaven niet aan zouden slaan na de Amerikaanse Burgeroorlog, en Sinterklaas uit Turkije sloeg ook al nergens op, dus verzon hij een dikke variant afkomstig van de Noorpool met een ander hoedje op en rendieren en kabouters in plaats van negers en een schimmel als hulpjes.quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, kerst is zo'n belangrijke feestdag dat we gewoon onze eigen tradities hebben en ook vasthouden. De Amerikaanse manier van kerst vieren komt bijna helemaal uit Europa. Halloween bestond niet eens buiten Schotland en Ierland.
quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dus je kotst er alleen op omdat het uit Amerika komt?
volgens mij heb ik deze uitleg eerder gezien inderdaadquote:Op zaterdag 27 september 2025 23:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kerst is gedeeltelijk een Amerikaanse uitvinding juist, een geėmigreerde Hollander miste Sinterklaas in New York maar die dacht dat zwarte slaven niet aan zouden slaan na de Amerikaanse Burgeroorlog, en Sinterklaas uit Turkije sloeg ook al nergens op, dus verzon hij een dikke variant afkomstig van de Noorpool met een ander hoedje op en rendieren en kabouters in plaats van negers en een schimmel als hulpjes.
zal ook wel een keer gecancelt wordenquote:Op zaterdag 27 september 2025 23:30 schreef Nattekat het volgende:
Ik vind carnaval ook raar, maar dat is nou eenmaal traditie hier, en daar kan ik respect voor opbrengen.
Ja stond ooit in de Quest.quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij heb ik deze uitleg eerder gezien inderdaad
Vrolijk Suikerfeest.quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zal ook wel een keer gecancelt worden
Dus als iets uit Europa komt is het ok, maar als het uit de VS komt niet?quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:30 schreef Nattekat het volgende:
Ik vind carnaval ook raar, maar dat is nou eenmaal traditie hier, en daar kan ik respect voor opbrengen.
Nee want het is stoer om de VS te bashen.quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dus als iets uit Europa komt is het ok, maar als het uit de VS komt niet?
Er zit een verschil tussen een feest dat hier al eeuwen gevierd wordt en commerciėle meuk dat gewoon overgenomen wordt omdat het kan.quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dus als iets uit Europa komt is het ok, maar als het uit de VS komt niet?
Hebben wij geen suikerfeest voor nodig.quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Reden om lekker te vreten, altijd leuk.
Omdat mensen het leuk vindenquote:Op zaterdag 27 september 2025 23:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen een feest dat hier al eeuwen gevierd wordt en commerciėle meuk dat gewoon overgenomen wordt omdat het kan.
Ik vind Halloween dus 'cringe'. Het voelt zo gedwongen in Nederland.quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee want het is stoer om de VS te bashen.
het is ook geen verplichting gelukkig om het leuk te vindenquote:Op zaterdag 27 september 2025 23:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind Halloween dus 'cringe'. Het voelt zo gedwongen in Nederland.
Oh gelukkig, valt nu wel een last van m'n schoudersquote:Op zaterdag 27 september 2025 23:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het is ook geen verplichting gelukkig om het leuk te vinden
het is niet zoiets als LGBTQ ofzo, als je als publiek figuur daarvan aangeeft het niet zo te zien zitten wordt je gecanceltquote:Op zaterdag 27 september 2025 23:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oh gelukkig, valt nu wel een last van m'n schouders
Mannen hebben een piel en vrouwen een slootje.quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het is niet zoiets als LGBTQ ofzo, als je als publiek figuur daarvan aangeeft het niet zo te zien zitten wordt je gecancelt
da's leukquote:Op zaterdag 27 september 2025 23:42 schreef CherryLips het volgende:
Het was leuk geweest als m'n kookwekker af was gegaan.
maar goed dat jij geen publiek figuur bentquote:Op zaterdag 27 september 2025 23:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mannen hebben een piel en vrouwen een slootje.
Ja ik dacht even dat ik morgenochtend wakker zou worden in de rivier.quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het is niet zoiets als LGBTQ ofzo, als je als publiek figuur daarvan aangeeft het niet zo te zien zitten wordt je gecancelt
ja vandaag red ik het nietquote:Op zaterdag 27 september 2025 23:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
Morgen is de grote dag dus
Ik bewaak het fort wel.quote:
quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of deze onzin volgen,
https://globalsumudflotilla.org/tracker/
Ik heb net een boterham met smeerleverworst gekirby'dquote:
El Katto Nattoquote:
nounounou, gaat misschien beetje verquote:Op zaterdag 27 september 2025 23:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik bewaak het fort wel.
De persoon die 21:30 een mooi tijdstip voor een wedstrijd vond mogen ze afschieten.
ik heb druivenquote:Op zaterdag 27 september 2025 23:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb net een boterham met smeerleverworst gekirby'd
Zo voelde het iig, want die was echt binnen 5 seconden op.
Ohquote:Op zaterdag 27 september 2025 23:57 schreef mschol het volgende:
[..]
nounounou, gaat misschien beetje ver
weet je dat niet van tevoren?quote:Op zondag 28 september 2025 00:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oh
Wat als ik dit seizoen nog 3 wedstrijden op dit waardeloze tijdstip heb?
quote:Op zondag 28 september 2025 00:33 schreef Koen66 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Yeeahhhhh Post 300000 is finally here
![]()
![]()
Al die andere dingen die ik ook had kunnen doen, snif
just kidding
209.567quote:Op zondag 28 september 2025 00:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ff doorposten om bij de 100k club te horen
Ik wel al 15 jaar op FOK! zie ik. De laatste tijd weer wat minder aan het posten dus die 100k club duurt nog wel even.quote:Op zondag 28 september 2025 00:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ff doorposten om bij de 100k club te horen
die krans is echt een schot in de roosquote:Op zondag 28 september 2025 00:48 schreef Ama het volgende:
Mijn LEGO verjaardagscadeautjes.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
En volgende week krijg ik deze nog omdat het niet eerder verzonden kan worden:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
En denk dat van een vriendin ook nog.
Ja hij wist ook dat ik die vet graag wou hebben.quote:Op zondag 28 september 2025 00:51 schreef maily het volgende:
[..]
die krans is echt een schot in de roos
toch knap hoe je altijd mooie foto's maakt met je telefoonquote:Op zondag 28 september 2025 04:36 schreef LTVDK het volgende:
Weer terug in Texas, niet zo heel zonnig vandaag (wel warm)
[ afbeelding ]
dan wees je een vent en speel je zonder mokkenquote:Op zondag 28 september 2025 00:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oh
Wat als ik dit seizoen nog 3 wedstrijden op dit waardeloze tijdstip heb?
quote:Op zondag 28 september 2025 00:48 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Die plantenquote:Op zondag 28 september 2025 00:48 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 28 september 2025 00:33 schreef Koen66 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Yeeahhhhh Post 300000 is finally here
![]()
![]()
Al die andere dingen die ik ook had kunnen doen, snif
just kidding
Oban is mooiquote:Op zondag 28 september 2025 09:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Het weer is een heel stuk beter vandaagop naar Oban!
quote:Op zondag 28 september 2025 09:34 schreef mschol het volgende:
ik lees het al, allemaal luie mensen hier
hoe was het afgelopen op de eerste hulp?quote:Op zondag 28 september 2025 10:14 schreef kwiwi het volgende:
Heerlie de peerlie zondagRustig ontbijten met koffie, croissantjes, eitje, verse jus, broodjes. En ondertussen uitzicht op wat schaapjes, en bomen waarvan de bladeren verkleuren
Naar huis gestuurd met pijnstillers en 2 dokters afspraken verder weten ze nog steeds niet wat het is. Dus volgende week weer verder.quote:Op zondag 28 september 2025 10:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
hoe was het afgelopen op de eerste hulp?
quote:Op zondag 28 september 2025 10:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Naar huis gestuurd met pijnstillers en 2 dokters afspraken verder weten ze nog steeds niet wat het is. Dus volgende week weer verder.
quote:Op zondag 28 september 2025 10:14 schreef kwiwi het volgende:
Heerlie de peerlie zondagRustig ontbijten met koffie, croissantjes, eitje, verse jus, broodjes. En ondertussen uitzicht op wat schaapjes, en bomen waarvan de bladeren verkleuren
Maar we zijn gisteren al dubbel geweest. Dus hoeven we vandaag niet.quote:
Ja, echt heerlie de weerliequote:Op zondag 28 september 2025 10:14 schreef kwiwi het volgende:
gelukkigquote:
hoe ver is het fietsen naar de wasmachine?quote:Op zondag 28 september 2025 10:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Kijken of de wasmachine al klaar is.
oh wat vervelend zegquote:Op zondag 28 september 2025 10:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Naar huis gestuurd met pijnstillers en 2 dokters afspraken verder weten ze nog steeds niet wat het is. Dus volgende week weer verder.
Ben wel even onderweg in slot Budastein.quote:Op zondag 28 september 2025 10:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoe ver is het fietsen naar de wasmachine?
Dat is een hele goede vraag, niemand lijkt het te wetenquote:Op zondag 28 september 2025 10:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Oei. Wat was er aan de hand dan
vervelend dat je niet kan horen of hij wel of niet klaar is dan.quote:Op zondag 28 september 2025 10:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben wel even onderweg in slot Budastein.
Ik zie nu voor me hoe je op zo'n 3 wieler door de gangen fietst.quote:Op zondag 28 september 2025 10:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben wel even onderweg in slot Budastein.
Ik zie dit nu ook voor me.quote:Op zondag 28 september 2025 10:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zie nu voor me hoe je op zo'n 3 wieler door de gangen fietst.
ja das wel zo maar mocht recce gaan is het toch mooi mee genomenquote:Op zondag 28 september 2025 10:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar we zijn gisteren al dubbel geweest. Dus hoeven we vandaag niet.
Samequote:Op zondag 28 september 2025 10:42 schreef Budapestenaar het volgende:
was dat niet staatsloterij of lotto? onderweg naar de wc op de driewieler ofzo?quote:Op zondag 28 september 2025 10:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Knieėn steeds tegen de kin aan.quote:Op zondag 28 september 2025 10:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In KSC zit jarenlange ervaring Dr. House, Grey's Anatomy en E.R.quote:Op zondag 28 september 2025 10:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is een hele goede vraag, niemand lijkt het te wetenMaar bij gergi hč, niet bij mij.
The Pittquote:Op zondag 28 september 2025 10:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In KSC zit jarenlange ervaring Dr. House, Grey's Anatomy en E.R.
quote:Op zondag 28 september 2025 10:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Knieėn steeds tegen de kin aan.
vandaagquote:
quote:Op zondag 28 september 2025 10:42 schreef Budapestenaar het volgende:
pfft, kijken? ik krijg gewoon een berichtje dattie klaar isquote:
op je telefoon? ik een deuntjequote:Op zondag 28 september 2025 11:05 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
pfft, kijken? ik krijg gewoon een berichtje dattie klaar is
Tutututututuuuuutu Tutututudududutuuuuu...quote:
dat is te veel tu voor Maxquote:Op zondag 28 september 2025 11:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tutututututuuuuutu Tutututudududutuuuuu...
ik zit in de zonquote:
ook even je filters legenquote:Op zondag 28 september 2025 11:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
Gisteren begon mijn droger opeens te piepen, terwijl ik hem 10 minuten daarvoor had aangezet.
Zat het waterreservoir ofzo vol
Was ik dus vergeten dat dat soms moet. .![]()
![]()
![]()
![]()
Bij de drogers die ik de afgelopen 4 jaar heb mogen gebruiken was dat niet en ging die afvoer automatisch.
Pluizenfilters doe ik altijd na iedere droogbeurt. Dat moest op de vorige plek ook.quote:
Straks praat alles in en rond huis tegen je,quote:
Sterktequote:Op zondag 28 september 2025 11:55 schreef Recce het volgende:
Mijn zus komt mijn kat Luna zo ophalen. Ze is oud en ziek en ik heb steeds geen vervoer om naar de dierenarts te gaan. Dag lieve Luna.
Aaaawquote:Op zondag 28 september 2025 11:55 schreef Recce het volgende:
Mijn zus komt mijn kat Luna zo ophalen. Ze is oud en ziek en ik heb steeds geen vervoer om naar de dierenarts te gaan. Dag lieve Luna.
Arme Lunaquote:Op zondag 28 september 2025 11:55 schreef Recce het volgende:
quote:Op zondag 28 september 2025 11:55 schreef Recce het volgende:
ah kijkquote:Op zondag 28 september 2025 11:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend al 9000 stapjes gedaan. Straks meer.
awwwww , ga je mee? Wat naar reccequote:Op zondag 28 september 2025 11:55 schreef Recce het volgende:
herkenbaarquote:Op zondag 28 september 2025 11:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
Gisteren begon mijn droger opeens te piepen, terwijl ik hem 10 minuten daarvoor had aangezet.
Zat het waterreservoir ofzo vol
Was ik dus vergeten dat dat soms moet. .![]()
![]()
![]()
![]()
Bij de drogers die ik de afgelopen 4 jaar heb mogen gebruiken was dat niet en ging die afvoer automatisch.
ja, is belangrijkquote:Op zondag 28 september 2025 11:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Pluizenfilters doe ik altijd na iedere droogbeurt. Dat moest op de vorige plek ook.
wat ontzettend verdrietigquote:Op zondag 28 september 2025 11:55 schreef Recce het volgende:
Achgos ...quote:Op zondag 28 september 2025 11:55 schreef Recce het volgende:
dat kan vollerquote:Op zondag 28 september 2025 12:56 schreef Ama het volgende:
Jeej kast is weer gefikst.
[ link | afbeelding ]
het is maar goed dat we geen hele goede vrienden zijn in dit specifieke gevalquote:Op zondag 28 september 2025 13:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Kloptmaar het is wel fijn dat er nog ruimte is.
Haha hoezo?quote:Op zondag 28 september 2025 13:31 schreef mschol het volgende:
[..]
het is maar goed dat we geen hele goede vrienden zijn in dit specifieke geval
ik wil alleen maar de veel te dure dingenquote:Op zondag 28 september 2025 13:31 schreef Ama het volgende:
Bol.com heeft nu ook best wel goede aanbiedingen ook met dingen die eruit gaan in december.
Oh zoveel zal ik wel nooit hebben liggen op voorraad.quote:Op zondag 28 september 2025 13:32 schreef mschol het volgende:
[..]
dan was dat kastje niet genoeg geweest
Ja herkenbaar maar gelukkig zijn er ook best veel betaalbare setjes die eruit gaan.quote:Op zondag 28 september 2025 13:32 schreef mschol het volgende:
[..]
ik wil alleen maar de veel te dure dingen![]()
ik zag de ambulance op bol.. misschien dat ik er daar een paar van aanschaf.. ziekenhuis/ambulance is vrij zeldzaam in legoquote:Op zondag 28 september 2025 13:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja herkenbaar maar gelukkig zijn er ook best veel betaalbare setjes die eruit gaan.
Ik zie soms bij Kruidvat ook leuke setjes staan. Die bloemen een paar weken geleden nog. Geen idee wat ze kostten ....quote:Op zondag 28 september 2025 13:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja herkenbaar maar gelukkig zijn er ook best veel betaalbare setjes die eruit gaan.
die had ik vroegah, met heliplatform op het dak van het ziekenhuis en de ambu met blauwe dopjes als zwaailichten.quote:Op zondag 28 september 2025 13:46 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zag de ambulance op bol.. misschien dat ik er daar een paar van aanschaf.. ziekenhuis/ambulance is vrij zeldzaam in lego
zondagsrijderquote:Op zondag 28 september 2025 14:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Motorrit was lekker
Misschien de laatste dit jaar
Hoop van niet
quote:
Tijd voor een helm met kindertekeningen er opquote:
Klopt maar onze Kruidvat heeft nooit de dingen die ik wil en online zijn de setjes die ik wil ook heel snel uitverkocht.quote:Op zondag 28 september 2025 13:48 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zie soms bij Kruidvat ook leuke setjes staan. Die bloemen een paar weken geleden nog. Geen idee wat ze kostten ....
Lol een paar ook echt.quote:Op zondag 28 september 2025 13:46 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zag de ambulance op bol.. misschien dat ik er daar een paar van aanschaf.. ziekenhuis/ambulance is vrij zeldzaam in lego
ja dat klopt idd, die heb ik ook nog liggen, ik zit nu alleen heel erg te twijfelen om geen baseplates meer te gebruiken als basisquote:Op zondag 28 september 2025 13:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
die had ik vroegah, met heliplatform op het dak van het ziekenhuis en de ambu met blauwe dopjes als zwaailichten.
en de pliezie en de brandweer...
en die bouwde je dan op een groene plaat en de grijze platen kon je een heel wegennet van maken...
dat waren tijden
Nou nee.quote:Op zondag 28 september 2025 14:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
Tijd voor een helm met kindertekeningen er op
Arme vogelquote:Op zondag 28 september 2025 14:52 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb het echt nog nooit eerder meegemaakt, maar heb nu al voor de tweede keer deze week een vogel die tegen m'n raam aan vliegt
Gelukkig niet zo'n klap als eerder, toen schrok ik me echt de pleuris.
Domme vogel vooral. Tis nou niet zo dat ik niets voor het raam heb hangen ofzo.quote:
maar als hij kapot waait is zn leven toch voorbij, dan heb je toch geen garantie meer?quote:Op zondag 28 september 2025 14:54 schreef Ama het volgende:
Morgen heb ik eindelijk weer een paraplu. Zit ook levenslange garantie op wanneer hij wel kapot waait enz.
[ link | afbeelding ]
Ik vind deze wel tof.
Uhmquote:Op zondag 28 september 2025 15:14 schreef mschol het volgende:
[..]
maar als hij kapot waait is zn leven toch voorbij, dan heb je toch geen garantie meer?
Sneuquote:Op zondag 28 september 2025 15:52 schreef Moeraskat het volgende:
Acrobate maakt fatale val in Duits circus
In Duitsland is gistermiddag een acrobate om het leven gekomen tijdens een trapeze-act.
Voor de ogen van zo'n 80 tot 100 toeschouwers verloor ze op een hoogte van 5 meter haar evenwicht en viel uit de trapeze. Ze kwam in de piste terecht waar ze bewegingloos bleef liggen.
Het publiek, met daarin veel gezinnen met kinderen, reageerde ontzet en sommige toeschouwers vluchtten in paniek de circustent uit. Reddingsdiensten waren snel ter plaatse, maar de hulp kwam te laat voor de jonge circusartieste.
quote:Op zondag 28 september 2025 15:52 schreef Moeraskat het volgende:
Acrobate maakt fatale val in Duits circus
In Duitsland is gistermiddag een acrobate om het leven gekomen tijdens een trapeze-act.
Voor de ogen van zo'n 80 tot 100 toeschouwers verloor ze op een hoogte van 5 meter haar evenwicht en viel uit de trapeze. Ze kwam in de piste terecht waar ze bewegingloos bleef liggen.
Het publiek, met daarin veel gezinnen met kinderen, reageerde ontzet en sommige toeschouwers vluchtten in paniek de circustent uit. Reddingsdiensten waren snel ter plaatse, maar de hulp kwam te laat voor de jonge circusartieste.
oordopjes in gedaan?quote:
Ik hoef al die smart apparaten nietquote:Op zondag 28 september 2025 11:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Straks praat alles in en rond huis tegen je,
De oven "joehoe ik ben vies"
De vaatwasmachine "ja uitladen maar anders ben je een vies mens"
De pretpaal "heb je een vriendje of zo?"
De koelkast "ik zie allemaal ongezonde dingen in me, vetpoemel"
De auto "misschien moet je je rijbewijs een keer opnieuw halen"
De sproei-installatie "ja dorst, dorst, dorst"
De Cv-ketel "ben je Afrikaans of zo?"
De stofzuiger "ik sta hier stof te happen"
De verlichting "niet te fel anders ben je lelijk"
De magnetron "kun je me ook eens een dagje met rust laten"
Ik houd het bij smartlappenquote:Op zondag 28 september 2025 16:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoef al die smart apparaten niet
Struisvogel?quote:Op zondag 28 september 2025 14:52 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb het echt nog nooit eerder meegemaakt, maar heb nu al voor de tweede keer deze week een vogel die tegen m'n raam aan vliegt
Gelukkig niet zo'n klap als eerder, toen schrok ik me echt de pleuris.
Gecondoleerdquote:Op zondag 28 september 2025 17:13 schreef Recce het volgende:
Dank iedereen. We zijn maar direct naar de dierenarts gegaan met Luna. Ze was gewoon op. Rust in vrede Luuntje!
quote:Op zondag 28 september 2025 17:13 schreef Recce het volgende:
Dank iedereen. We zijn maar direct naar de dierenarts gegaan met Luna. Ze was gewoon op. Rust in vrede Luuntje!
Gecondoleerd!quote:Op zondag 28 september 2025 17:13 schreef Recce het volgende:
quote:Op zondag 28 september 2025 18:18 schreef Crack_ het volgende:
Ahwww @:reccewat sneu, maarja ooit houdt het op. Knuff, je hebt der een mooi leventje gegeven
![]()
Hele mooie leeftijdquote:Op zondag 28 september 2025 18:29 schreef Recce het volgende:
[..]Ze heeft het bij mij heel erg naar haar zin gehad, denk ik. 17 is een mooie leeftijd. Ik ga haar begroetingsritueel voor als ik thuiskom enorm missen.
Slaap zacht Lunaquote:Op zondag 28 september 2025 17:13 schreef Recce het volgende:
Ze kreeg duur dieetnatvoer wat ze eigenlijk niet te eten vond.quote:Op zondag 28 september 2025 18:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hele mooie leeftijddenk dat je haar wel wat meer natvoer had mogen geven (
![]()
)
ja, zal even flink wennen zijn zeg
Als ik bij m'n ouders ben kijk ik nog steeds achterom wanneer ik opsta van tafel.quote:Op zondag 28 september 2025 18:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze kreeg duur dieetnatvoer wat ze eigenlijk niet te eten vond.
Ja, van vorige katten weet ik nog dat je dan steeds bij elk geluid denkt dat het de kat is. Ik heb ook al een paar keer gekeken waar de kat zit.
quote:Op zondag 28 september 2025 18:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik bij m'n ouders ben kijk ik nog steeds achterom wanneer ik opsta van tafel.
De hond is al 16 jaar dood
zijn die kleine dingen waar je geen eens heel bewust van was denk ik die het moeilijkst zijnquote:Op zondag 28 september 2025 18:45 schreef Recce het volgende:
Ik ging altijd even bij Luna zitten als ik niet kon slapen 's nachts.
Ja, ik pakte net een vlabakje waar ik 's ochtends havermout uit eet en daarna liet ik Luna dat altijd uitlikken. Dat doet wel even pijn. Vanochtend heeft ze dat nog gedaan.quote:Op zondag 28 september 2025 18:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zijn die kleine dingen waar je geen eens heel bewust van was denk ik die het moeilijkst zijn
*knuffelt extra met eigen katten
* kwiwi geeft knuffelkat aan Recciequote:Op zondag 28 september 2025 18:45 schreef Recce het volgende:
Ik ging altijd even bij Luna zitten als ik niet kon slapen 's nachts.
Geen overhaaste beslissingen nemen in elk geval. Het is dat die cavia's niet alleen kunnen zitten dus dan word ik wel gedwongen snel een nieuwe te halen. Dat vind ik vaak wel lastig.quote:Op zondag 28 september 2025 18:44 schreef Recce het volgende:
[..]![]()
Mijn zus had binnen twee weken een nieuwe kat toen haar vorige dood was. Ik ben benieuwd hoelang ik er over ga doen.
Het ging ineens wel supersnel allemaal vandaagquote:Op zondag 28 september 2025 18:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, ik pakte net een vlabakje waar ik 's ochtends havermout uit eet en daarna liet ik Luna dat altijd uitlikken. Dat doet wel even pijn. Vanochtend heeft ze dat nog gedaan.
Awquote:Op zondag 28 september 2025 18:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, ik pakte net een vlabakje waar ik 's ochtends havermout uit eet en daarna liet ik Luna dat altijd uitlikken. Dat doet wel even pijn. Vanochtend heeft ze dat nog gedaan.
Nee, ik denk wel goed na over dit soort dingen. Je moet ook wel even rouwen om het beestje, denk ik.quote:Op zondag 28 september 2025 18:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen overhaaste beslissingen nemen in elk geval. Het is dat die cavia's niet alleen kunnen zitten dus dan word ik wel gedwongen snel een nieuwe te halen. Dat vind ik vaak wel lastig.
Klinkt alsof ze een heel fijn leven bij je heeft gehadquote:Op zondag 28 september 2025 18:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Dit jaquote:Op zondag 28 september 2025 18:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt alsof ze een heel fijn leven bij je heeft gehad
Vanaf vrijdag ergens ging het hard achteruit. Ze was echt heel veel aan het drinken en ging in de badkamer bij de kraan bivakkeren. Bij de dierenarts had ze ook een hele snelle hartslag. Wat het precies was, heeft de dierenarts niet meer uitgezocht omdat het beestje gewoon te oud was om weer op te knappen, wat het ook was.quote:Op zondag 28 september 2025 18:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het ging ineens wel supersnel allemaal vandaag
Ik mis de kat uit m'n jeugd ook nog wel eens. Die werd 22! Dat was echt een taai beestje.quote:Op zondag 28 september 2025 18:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Onze kat is ook al 19 jaar dood.
Dan is het goed zo.quote:Op zondag 28 september 2025 18:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Vanaf vrijdag ergens ging het hard achteruit. Ze was echt heel veel aan het drinken en ging in de badkamer bij de kraan bivakkeren. Bij de dierenarts had ze ook een hele snelle hartslag. Wat het precies was, heeft de dierenarts niet meer uitgezocht omdat het beestje gewoon te oud was om weer op te knappen, wat het ook was.
Ja, het was goed zo. Ook fijn dat mijn zus erbij was. Thanks!quote:Op zondag 28 september 2025 19:03 schreef maily het volgende:
[..]
Dan is het goed zo.
Ondanks het gemis .....
Nogmaals sterkte
Mag je nog bladblazen straks?quote:Op zondag 28 september 2025 20:20 schreef kwiwi het volgende:
Tuin gedaan, schoon huis, schone lakens, kop kamille thee.. hdp
Was gedaan, hond geknuffeld, hond geborsteld, kop oolong thee.quote:Op zondag 28 september 2025 20:20 schreef kwiwi het volgende:
Tuin gedaan, schoon huis, schone lakens, kop kamille thee.. hdp
Hoezo staat dit in de rubriek opmerkelijk, is serious businessquote:Op zondag 28 september 2025 20:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mag je nog bladblazen straks?
https://www.nu.nl/opmerke(...)rfst-toegestaan.html
Heb jij echte theeblaadjes of zakjes?quote:Op zondag 28 september 2025 20:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Was gedaan, hond geknuffeld, hond geborsteld, kop oolong thee.
bezoek, voor 3 dagen koken; bezoek; rondje lopen; op de bank ploffenquote:Op zondag 28 september 2025 20:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Was gedaan, hond geknuffeld, hond geborsteld, kop oolong thee.
Zakjes. Maar wel goede thee uit de bergen van Taiwan.quote:Op zondag 28 september 2025 20:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb jij echte theeblaadjes of zakjes?
Bezoek al weg?quote:Op zondag 28 september 2025 20:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
bezoek, voor 3 dagen koken; bezoek; rondje lopen; op de bank ploffen
Gelukkig mag je morgen weer opladen op kantoor.quote:Op zondag 28 september 2025 20:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja. Sociale batterij is even leeg weer.
Korte week deze weekquote:Op zondag 28 september 2025 20:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gelukkig mag je morgen weer opladen op kantoor.
Je wat?quote:Op zondag 28 september 2025 20:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn verjaardag vieren met mijn vrienden
Ook zakjes, moet weer verse kopen, is opquote:Op zondag 28 september 2025 20:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zakjes. Maar wel goede thee uit de bergen van Taiwan.
En jij?
Allerlei citrusvruchten.quote:Op zondag 28 september 2025 20:41 schreef CherryLips het volgende:
https://www.jumbo.com/pro(...)ugar-1,5-l-500588STK
Wat is agrumes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |