was dat niet staatsloterij of lotto? onderweg naar de wc op de driewieler ofzo?quote:Op zondag 28 september 2025 10:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zie nu voor me hoe je op zo'n 3 wieler door de gangen fietst.
Knieën steeds tegen de kin aan.quote:Op zondag 28 september 2025 10:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zie nu voor me hoe je op zo'n 3 wieler door de gangen fietst.
In KSC zit jarenlange ervaring Dr. House, Grey's Anatomy en E.R.quote:Op zondag 28 september 2025 10:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is een hele goede vraag, niemand lijkt het te wetenMaar bij gergi hè, niet bij mij.
The Pittquote:Op zondag 28 september 2025 10:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In KSC zit jarenlange ervaring Dr. House, Grey's Anatomy en E.R.
quote:Op zondag 28 september 2025 10:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Knieën steeds tegen de kin aan.
vandaagquote:
quote:Op zondag 28 september 2025 10:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Kijken of de wasmachine al klaar is.
pfft, kijken? ik krijg gewoon een berichtje dattie klaar isquote:
op je telefoon? ik een deuntjequote:Op zondag 28 september 2025 11:05 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
pfft, kijken? ik krijg gewoon een berichtje dattie klaar is
Tutututututuuuuutu Tutututudududutuuuuu...quote:
dat is te veel tu voor Maxquote:Op zondag 28 september 2025 11:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tutututututuuuuutu Tutututudududutuuuuu...
ik zit in de zonquote:
ook even je filters legenquote:Op zondag 28 september 2025 11:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
Gisteren begon mijn droger opeens te piepen, terwijl ik hem 10 minuten daarvoor had aangezet.
Zat het waterreservoir ofzo vol
Was ik dus vergeten dat dat soms moet. .![]()
![]()
![]()
![]()
Bij de drogers die ik de afgelopen 4 jaar heb mogen gebruiken was dat niet en ging die afvoer automatisch.
Pluizenfilters doe ik altijd na iedere droogbeurt. Dat moest op de vorige plek ook.quote:
Straks praat alles in en rond huis tegen je,quote:
Sterktequote:Op zondag 28 september 2025 11:55 schreef Recce het volgende:
Mijn zus komt mijn kat Luna zo ophalen. Ze is oud en ziek en ik heb steeds geen vervoer om naar de dierenarts te gaan. Dag lieve Luna.
Aaaawquote:Op zondag 28 september 2025 11:55 schreef Recce het volgende:
Mijn zus komt mijn kat Luna zo ophalen. Ze is oud en ziek en ik heb steeds geen vervoer om naar de dierenarts te gaan. Dag lieve Luna.
Arme Lunaquote:Op zondag 28 september 2025 11:55 schreef Recce het volgende:
quote:Op zondag 28 september 2025 11:55 schreef Recce het volgende:
ah kijkquote:Op zondag 28 september 2025 11:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend al 9000 stapjes gedaan. Straks meer.
awwwww , ga je mee? Wat naar reccequote:Op zondag 28 september 2025 11:55 schreef Recce het volgende:
herkenbaarquote:Op zondag 28 september 2025 11:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
Gisteren begon mijn droger opeens te piepen, terwijl ik hem 10 minuten daarvoor had aangezet.
Zat het waterreservoir ofzo vol
Was ik dus vergeten dat dat soms moet. .![]()
![]()
![]()
![]()
Bij de drogers die ik de afgelopen 4 jaar heb mogen gebruiken was dat niet en ging die afvoer automatisch.
ja, is belangrijkquote:Op zondag 28 september 2025 11:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Pluizenfilters doe ik altijd na iedere droogbeurt. Dat moest op de vorige plek ook.
wat ontzettend verdrietigquote:Op zondag 28 september 2025 11:55 schreef Recce het volgende:
Achgos ...quote:Op zondag 28 september 2025 11:55 schreef Recce het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |