die krans is echt een schot in de roosquote:Op zondag 28 september 2025 00:48 schreef Ama het volgende:
Mijn LEGO verjaardagscadeautjes.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
En volgende week krijg ik deze nog omdat het niet eerder verzonden kan worden:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
En denk dat van een vriendin ook nog.
Ja hij wist ook dat ik die vet graag wou hebben.quote:Op zondag 28 september 2025 00:51 schreef maily het volgende:
[..]
die krans is echt een schot in de roos
toch knap hoe je altijd mooie foto's maakt met je telefoonquote:Op zondag 28 september 2025 04:36 schreef LTVDK het volgende:
Weer terug in Texas, niet zo heel zonnig vandaag (wel warm)
[ afbeelding ]
dan wees je een vent en speel je zonder mokkenquote:Op zondag 28 september 2025 00:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oh
Wat als ik dit seizoen nog 3 wedstrijden op dit waardeloze tijdstip heb?
quote:Op zondag 28 september 2025 00:48 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Die plantenquote:Op zondag 28 september 2025 00:48 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 28 september 2025 00:33 schreef Koen66 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Yeeahhhhh Post 300000 is finally here
![]()
![]()
Al die andere dingen die ik ook had kunnen doen, snif
just kidding
Oban is mooiquote:Op zondag 28 september 2025 09:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Het weer is een heel stuk beter vandaagop naar Oban!
quote:Op zondag 28 september 2025 09:34 schreef mschol het volgende:
ik lees het al, allemaal luie mensen hier
hoe was het afgelopen op de eerste hulp?quote:Op zondag 28 september 2025 10:14 schreef kwiwi het volgende:
Heerlie de peerlie zondagRustig ontbijten met koffie, croissantjes, eitje, verse jus, broodjes. En ondertussen uitzicht op wat schaapjes, en bomen waarvan de bladeren verkleuren
Naar huis gestuurd met pijnstillers en 2 dokters afspraken verder weten ze nog steeds niet wat het is. Dus volgende week weer verder.quote:Op zondag 28 september 2025 10:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
hoe was het afgelopen op de eerste hulp?
quote:Op zondag 28 september 2025 10:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Naar huis gestuurd met pijnstillers en 2 dokters afspraken verder weten ze nog steeds niet wat het is. Dus volgende week weer verder.
quote:Op zondag 28 september 2025 10:14 schreef kwiwi het volgende:
Heerlie de peerlie zondagRustig ontbijten met koffie, croissantjes, eitje, verse jus, broodjes. En ondertussen uitzicht op wat schaapjes, en bomen waarvan de bladeren verkleuren
Maar we zijn gisteren al dubbel geweest. Dus hoeven we vandaag niet.quote:
Ja, echt heerlie de weerliequote:Op zondag 28 september 2025 10:14 schreef kwiwi het volgende:
gelukkigquote:
hoe ver is het fietsen naar de wasmachine?quote:Op zondag 28 september 2025 10:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Kijken of de wasmachine al klaar is.
oh wat vervelend zegquote:Op zondag 28 september 2025 10:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Naar huis gestuurd met pijnstillers en 2 dokters afspraken verder weten ze nog steeds niet wat het is. Dus volgende week weer verder.
Ben wel even onderweg in slot Budastein.quote:Op zondag 28 september 2025 10:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoe ver is het fietsen naar de wasmachine?
Dat is een hele goede vraag, niemand lijkt het te wetenquote:Op zondag 28 september 2025 10:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Oei. Wat was er aan de hand dan
vervelend dat je niet kan horen of hij wel of niet klaar is dan.quote:Op zondag 28 september 2025 10:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben wel even onderweg in slot Budastein.
Ik zie nu voor me hoe je op zo'n 3 wieler door de gangen fietst.quote:Op zondag 28 september 2025 10:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben wel even onderweg in slot Budastein.
Ik zie dit nu ook voor me.quote:Op zondag 28 september 2025 10:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zie nu voor me hoe je op zo'n 3 wieler door de gangen fietst.
ja das wel zo maar mocht recce gaan is het toch mooi mee genomenquote:Op zondag 28 september 2025 10:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar we zijn gisteren al dubbel geweest. Dus hoeven we vandaag niet.
Samequote:Op zondag 28 september 2025 10:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Kijken of de wasmachine al klaar is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |