hoe ver is het fietsen naar de wasmachine?quote:Op zondag 28 september 2025 10:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Kijken of de wasmachine al klaar is.
oh wat vervelend zegquote:Op zondag 28 september 2025 10:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Naar huis gestuurd met pijnstillers en 2 dokters afspraken verder weten ze nog steeds niet wat het is. Dus volgende week weer verder.
Ben wel even onderweg in slot Budastein.quote:Op zondag 28 september 2025 10:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoe ver is het fietsen naar de wasmachine?
Dat is een hele goede vraag, niemand lijkt het te wetenquote:Op zondag 28 september 2025 10:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Oei. Wat was er aan de hand dan
vervelend dat je niet kan horen of hij wel of niet klaar is dan.quote:Op zondag 28 september 2025 10:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben wel even onderweg in slot Budastein.
Ik zie nu voor me hoe je op zo'n 3 wieler door de gangen fietst.quote:Op zondag 28 september 2025 10:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben wel even onderweg in slot Budastein.
Ik zie dit nu ook voor me.quote:Op zondag 28 september 2025 10:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zie nu voor me hoe je op zo'n 3 wieler door de gangen fietst.
ja das wel zo maar mocht recce gaan is het toch mooi mee genomenquote:Op zondag 28 september 2025 10:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar we zijn gisteren al dubbel geweest. Dus hoeven we vandaag niet.
Samequote:Op zondag 28 september 2025 10:42 schreef Budapestenaar het volgende:
was dat niet staatsloterij of lotto? onderweg naar de wc op de driewieler ofzo?quote:Op zondag 28 september 2025 10:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Knieën steeds tegen de kin aan.quote:Op zondag 28 september 2025 10:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In KSC zit jarenlange ervaring Dr. House, Grey's Anatomy en E.R.quote:Op zondag 28 september 2025 10:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is een hele goede vraag, niemand lijkt het te wetenMaar bij gergi hè, niet bij mij.
The Pittquote:Op zondag 28 september 2025 10:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In KSC zit jarenlange ervaring Dr. House, Grey's Anatomy en E.R.
quote:Op zondag 28 september 2025 10:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Knieën steeds tegen de kin aan.
vandaagquote:
quote:Op zondag 28 september 2025 10:42 schreef Budapestenaar het volgende:
pfft, kijken? ik krijg gewoon een berichtje dattie klaar isquote:
op je telefoon? ik een deuntjequote:Op zondag 28 september 2025 11:05 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
pfft, kijken? ik krijg gewoon een berichtje dattie klaar is
Tutututututuuuuutu Tutututudududutuuuuu...quote:
dat is te veel tu voor Maxquote:Op zondag 28 september 2025 11:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tutututututuuuuutu Tutututudududutuuuuu...
ik zit in de zonquote:
ook even je filters legenquote:Op zondag 28 september 2025 11:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
Gisteren begon mijn droger opeens te piepen, terwijl ik hem 10 minuten daarvoor had aangezet.
Zat het waterreservoir ofzo vol
Was ik dus vergeten dat dat soms moet. .![]()
![]()
![]()
![]()
Bij de drogers die ik de afgelopen 4 jaar heb mogen gebruiken was dat niet en ging die afvoer automatisch.
Pluizenfilters doe ik altijd na iedere droogbeurt. Dat moest op de vorige plek ook.quote:
Straks praat alles in en rond huis tegen je,quote:
Sterktequote:Op zondag 28 september 2025 11:55 schreef Recce het volgende:
Mijn zus komt mijn kat Luna zo ophalen. Ze is oud en ziek en ik heb steeds geen vervoer om naar de dierenarts te gaan. Dag lieve Luna.
Aaaawquote:Op zondag 28 september 2025 11:55 schreef Recce het volgende:
Mijn zus komt mijn kat Luna zo ophalen. Ze is oud en ziek en ik heb steeds geen vervoer om naar de dierenarts te gaan. Dag lieve Luna.
Arme Lunaquote:Op zondag 28 september 2025 11:55 schreef Recce het volgende:
quote:Op zondag 28 september 2025 11:55 schreef Recce het volgende:
ah kijkquote:Op zondag 28 september 2025 11:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend al 9000 stapjes gedaan. Straks meer.
awwwww , ga je mee? Wat naar reccequote:Op zondag 28 september 2025 11:55 schreef Recce het volgende:
herkenbaarquote:Op zondag 28 september 2025 11:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
Gisteren begon mijn droger opeens te piepen, terwijl ik hem 10 minuten daarvoor had aangezet.
Zat het waterreservoir ofzo vol
Was ik dus vergeten dat dat soms moet. .![]()
![]()
![]()
![]()
Bij de drogers die ik de afgelopen 4 jaar heb mogen gebruiken was dat niet en ging die afvoer automatisch.
ja, is belangrijkquote:Op zondag 28 september 2025 11:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Pluizenfilters doe ik altijd na iedere droogbeurt. Dat moest op de vorige plek ook.
wat ontzettend verdrietigquote:Op zondag 28 september 2025 11:55 schreef Recce het volgende:
Achgos ...quote:Op zondag 28 september 2025 11:55 schreef Recce het volgende:
dat kan vollerquote:Op zondag 28 september 2025 12:56 schreef Ama het volgende:
Jeej kast is weer gefikst.
[ link | afbeelding ]
het is maar goed dat we geen hele goede vrienden zijn in dit specifieke gevalquote:Op zondag 28 september 2025 13:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Kloptmaar het is wel fijn dat er nog ruimte is.
Haha hoezo?quote:Op zondag 28 september 2025 13:31 schreef mschol het volgende:
[..]
het is maar goed dat we geen hele goede vrienden zijn in dit specifieke geval
ik wil alleen maar de veel te dure dingenquote:Op zondag 28 september 2025 13:31 schreef Ama het volgende:
Bol.com heeft nu ook best wel goede aanbiedingen ook met dingen die eruit gaan in december.
Oh zoveel zal ik wel nooit hebben liggen op voorraad.quote:Op zondag 28 september 2025 13:32 schreef mschol het volgende:
[..]
dan was dat kastje niet genoeg geweest
Ja herkenbaar maar gelukkig zijn er ook best veel betaalbare setjes die eruit gaan.quote:Op zondag 28 september 2025 13:32 schreef mschol het volgende:
[..]
ik wil alleen maar de veel te dure dingen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |