quote:
Wie komt er op bezoek?quote:Op zaterdag 27 september 2025 22:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb morgen hele dag bezoek dus moet nog maar even snel wat opruimen.
Of je laat het bezoek meehelpen met opruimen.quote:Op zaterdag 27 september 2025 22:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wel een goed ideequote:Op zaterdag 27 september 2025 22:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo maar eens richting bed dan.
Lig je nog niet eens onder de wol?quote:Op zaterdag 27 september 2025 22:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zeg dat wel. We zijn om 20:30 nog een film begonnen, na kwiwibedtijd
quote:Op zaterdag 27 september 2025 22:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zeg dat wel. We zijn om 20:30 nog een film begonnen, na kwiwibedtijd
De hele dag?quote:Op zaterdag 27 september 2025 22:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
Inmiddels wel. Heerlie de peerlie nu het weer koeler isquote:Op zaterdag 27 september 2025 22:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lig je nog niet eens onder de wol?
Oh, ja, het wordt weer kouder. Verstandig.quote:Op zaterdag 27 september 2025 22:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, ik laat een wintervachtje staan.
quote:Op zaterdag 27 september 2025 22:59 schreef CherryLips het volgende:
Oké, ik heb m'n herfstdekbed op bed gelegd. Zegt m'n moeder net dat ik het zomerdekbed moet laten luchten, dus ik zeg: lk hang hem morgen overdag wel even uit het raam, doe ik wel vaker.
Nu mag dat blijkbaar niet op zondag want misschien dat christelijke mensen dat vervelend vinden.
Hou op met me.
Lekker belangrijk wat zij vervelend vinden.quote:Op zaterdag 27 september 2025 22:59 schreef CherryLips het volgende:
Oké, ik heb m'n herfstdekbed op bed gelegd. Zegt m'n moeder net dat ik het zomerdekbed moet laten luchten, dus ik zeg: lk hang hem morgen overdag wel even uit het raam, doe ik wel vaker.
Nu mag dat blijkbaar niet op zondag want misschien dat christelijke mensen dat vervelend vinden.
Hou op met me.
quote:Op zaterdag 27 september 2025 22:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, ik laat een wintervachtje staan.
Ja zondag rustdag in de biblebelt hèquote:Op zaterdag 27 september 2025 22:59 schreef CherryLips het volgende:
Hou op met me.
Kunnen ze die klok dan ook eens stil zetten.quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja zondag rustdag in de biblebelt hè
Zo denk ik dus ook. Ik doe gewoon alles op zondag, dus waarom kan ik dan niet even m'n beddengoed laten luchten? "Dat vinden ze misschien vervelend." Ik stond m'n moeder echt met open mond aan te kijken. Zij doet dat ook niet op zondag, dat anderen kunnen zien dat zij wel gewoon aan de slag gaat op zondag. Dan kijken ze de andere kant op?quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Lekker belangrijk wat zij vervelend vinden.
Jammer dan.quote:Op zaterdag 27 september 2025 22:59 schreef CherryLips het volgende:
Hou op met me.
Ja maar ik heb dit nog nooit eerder gehoord van m'n eigen moeder. Weleens van een vriend in harskamp gehoord dat hij werd aangesproken toen hij op zondag z'n auto stond te wassen op de oprit, maar hier niet hoor.quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja zondag rustdag in de biblebelt hè
Aankomende nacht staat Hex aan je bed.quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo denk ik dus ook. Ik doe gewoon alles op zondag, dus waarom kan ik dan niet even m'n beddengoed laten luchten? "Dat vinden ze misschien vervelend." Ik stond m'n moeder echt met open mond aan te kijken. Zij doet dat ook niet op zondag, dat anderen kunnen zien dat zij wel gewoon aan de slag gaat op zondag. Dan kijken ze de andere kant op?
Bizar.
Ik slaap toch altijd alsof ik in coma lig.quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aankomende nacht staat Hex aan je bed.
gewoon satan in je tuinquote:Op zaterdag 27 september 2025 23:08 schreef CherryLips het volgende:
Mag ik nog wel m'n halloweenshit op de vensterbank zetten
Iets vervelend vinden, is een keuze.quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo denk ik dus ook. Ik doe gewoon alles op zondag, dus waarom kan ik dan niet even m'n beddengoed laten luchten? "Dat vinden ze misschien vervelend." Ik stond m'n moeder echt met open mond aan te kijken. Zij doet dat ook niet op zondag, dat anderen kunnen zien dat zij wel gewoon aan de slag gaat op zondag. Dan kijken ze de andere kant op?
Bizar.
Ik heb een mening over mensen die meedoen met Amerikaanse zooi.quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:08 schreef CherryLips het volgende:
Mag ik nog wel m'n halloweenshit op de vensterbank zetten
Kerst?quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een mening over mensen die meedoen met Amerikaanse zooi.
Maar doen je buren zulke dingen ook niet op zondag?quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar ik heb dit nog nooit eerder gehoord van m'n eigen moeder. Weleens van een vriend in harskamp gehoord dat hij werd aangesproken toen hij op zondag z'n auto stond te wassen op de oprit, maar hier niet hoor.
Ik weet niet wat m'n buren doen op zondag.quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar doen je buren zulke dingen ook niet op zondag?
Moet mijn hele weekend ook rond die zondagsrust plannen. Laatst moest ik het gras maaien, hele week regen behalve op zondag. Fffuuuu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |