SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
heb een duitse YT er op gezet.. in de reacties zijn er een paar duitsers pissed dat er steeds engels getypt wordt...quote:
lol.quote:Op zaterdag 27 september 2025 12:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb een duitse YT er op gezet.. in de reacties zijn er een paar duitsers pissed dat er steeds engels getypt wordt...
tuupiesquote:Op zaterdag 27 september 2025 12:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
lol.
Ik heb ook een Duitse stream opstaan.
Snap ik wel. Er is ook een Engelse stream stomme dagjesmensen.quote:Op zaterdag 27 september 2025 12:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb een duitse YT er op gezet.. in de reacties zijn er een paar duitsers pissed dat er steeds engels getypt wordt...
Niet waar. Zilvervisjes kunnen prima leven zonder vochtig te zijn.quote:Op zaterdag 27 september 2025 11:56 schreef Nizno het volgende:
nou das maar goed ook die TT, niet vochtige visjes zijn dood
dat zijn insecten met een persoonlijkheidsstoornis in de naamquote:
verstandig welquote:Op zaterdag 27 september 2025 12:27 schreef mschol het volgende:
hmmm.. loop net iemand van kpn over balkon, en heeft alleen de beschermkap van de goot erop gedaan, ik denk dat ik even naar de bus toe loop zo
quote:Op zaterdag 27 september 2025 12:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Kibbeling was lekker
Vanavond spareribs
Visjes zijn visjes.quote:Op zaterdag 27 september 2025 12:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat zijn insecten met een persoonlijkheidsstoornis in de naam
quote:Op zaterdag 27 september 2025 12:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Visjes zijn visjes.
Net als dat pindakaas een type kaas is
quote:Op zaterdag 27 september 2025 12:46 schreef mschol het volgende:
[..]te dicht bij een molen gekomen?
jij hebt ook die tekst van de haribo reclame bedacht zeker?quote:Op zaterdag 27 september 2025 12:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Visjes zijn visjes.
Net als dat pindakaas een type kaas is
Ik heb pastaquote:Op zaterdag 27 september 2025 12:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Kibbeling was lekker
Vanavond spareribs
We maken allemaal wel eens een fout.quote:
Windmolens zorgen dat walvissen gek worden en vogels massaal dood gaan!quote:Op zaterdag 27 september 2025 12:46 schreef mschol het volgende:
[..]te dicht bij een molen gekomen?
Perfecte powerfood voor waterpolo.quote:Op zaterdag 27 september 2025 12:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
We maken allemaal wel eens een fout.
ja dat heb ik ook besloten te gaan eten. gewoon omdat het lekker is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
mogelijk omdat je er bij na moet denkenquote:Op zaterdag 27 september 2025 12:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
Eerste vleugel is af![]()
Nu nog de tweede vleugel (zakje 5)
en de kop (zakje 6)
Ik snap eigenlijk niet helemaal de 18+
Zeker niet omdat kitten @:moeraskat deze ook heeft gemaakt..
quote:Op zaterdag 27 september 2025 12:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij hebt ook die tekst van de haribo reclame bedacht zeker?
kersen zijn kersen maar gelukkig zitten er geen pitjes in
Ik ben geweest. Heb aflevering 6 van Start2Run gedaan en buikspierkwartier.quote:
oh nicequote:Op zaterdag 27 september 2025 12:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben geweest. Heb aflevering 6 van Start2Run gedaan en buikspierkwartier.
Ik sta al bijna een jaar stil mbt hardlopenquote:Op zaterdag 27 september 2025 13:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat is iedereen hier ineens sportief geworden.
Jij hebt dan nog een actief beroep.quote:Op zaterdag 27 september 2025 13:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik sta al bijna een jaar stil mbt hardlopen
maar hardlopen is wat lastig als je steeds weer een brievenbus als obstakel hebtquote:Op zaterdag 27 september 2025 13:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij hebt dan nog een actief beroep.
Dat klopt. Conditioneel ben ik nog wel in orde.quote:Op zaterdag 27 september 2025 13:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij hebt dan nog een actief beroep.
19:30 dus mag ze wel beetje opschieten als ik dat to do lijstje wil afwerken.quote:Op zaterdag 27 september 2025 13:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hoe laat komt de visite??
wie is ze?quote:Op zaterdag 27 september 2025 13:22 schreef Ama het volgende:
[..]
19:30 dus mag ze wel beetje opschieten als ik dat to do lijstje wil afwerken.
sorry dat ik je niet snap dat als jij te laat wakker bent geworden je afhankelijk bent van iemand anders of je todolijstje afgewerkt kan worden en ik dan niet aan de kat denk.quote:
achjoh, kat negeren en lijstjes afwerkenquote:Op zaterdag 27 september 2025 13:22 schreef Ama het volgende:
[..]
19:30 dus mag ze wel beetje opschieten als ik dat to do lijstje wil afwerken.
Zij is buiten.quote:Op zaterdag 27 september 2025 13:44 schreef mschol het volgende:
[..]
achjoh, kat negeren en lijstjes afwerken
Gewoon briefje op de deur plakken: ben om xx:xxu weer terug.quote:Op zaterdag 27 september 2025 13:48 schreef mschol het volgende:
ik heb geen idee wanneer ze komen voor glasvezel, ze zijn druk met gootjes plaatsen als ik het goed gezien heb, maar dat betekent ook dat ik voor 17:00 niet weg kan omdat ze inprinciepe nog tot 17:00 de tijd hebben
zie geen mannetje en het meer informatie nummer is nu niet bereikbaar
goed geregeld
bladeren gehapt?quote:Op zaterdag 27 september 2025 13:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb nog een voorgerecht gehad tijdens het wandelen.
Goed bezigquote:Op zaterdag 27 september 2025 14:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ook weer eens schoongemaakt.
En nu gamen. Alleen ik moet nog even bedenken wat...quote:
ik dacht ik gooi mn planning beetje om, is ook niet perse een probleem (niet dat ik een andere afspraak had, hooguit boodschappen maar dat kan na 1700 ook)quote:Op zaterdag 27 september 2025 13:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon briefje op de deur plakken: ben om xx:xxu weer terug.
hij was toch al strak?quote:Op zaterdag 27 september 2025 14:23 schreef Ama het volgende:
Hij is eindelijk klaar.
[ link | afbeelding ]
Dit ziet er weer strak uit of ik ben gek.
In het begin wel ja:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En toen besloot ik met de verkeerde lak om het een week later ofzo nog een keer te doen en toen zag het eruit alsof een kleuter het had gedaan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zaterdag 27 september 2025 12:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat heb ik ook besloten te gaan eten. gewoon omdat het lekker is.Meer voor jullie, meer vlees voor mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Er zit gewoon vlees in mijn macaroni hoor.quote:Op zaterdag 27 september 2025 14:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Meer voor jullie, meer vlees voor mij
Nou, doe er wat aan als mod van Sportquote:Op zaterdag 27 september 2025 14:44 schreef Nattekat het volgende:
Toch wel weer treurig hoe een altijd gezellig topic over autosport om zeep geholpen wordt door een bepaald soort personen omdat Verstappen een keer mee doet.
Niet zoveel als er aan mijn spareribs zitquote:Op zaterdag 27 september 2025 14:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er zit gewoon vlees in mijn macaroni hoor.
Hier doe je niks aan. Vele vaste gasten van F1 zijn ook allang verdrongen door dat volk, met een beetje mazzel komen ze hooguit nog voor grote andere races.quote:Op zaterdag 27 september 2025 14:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, doe er wat aan als mod van Sport
Belachelijk wel zo. Je kan niet eens normaal genieten.quote:Op zaterdag 27 september 2025 14:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier doe je niks aan. Vele vaste gasten van F1 zijn ook allang verdrongen door dat volk, met een beetje mazzel komen ze hooguit nog voor grote andere races.
banhamersquote:Op zaterdag 27 september 2025 14:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier doe je niks aan. Vele vaste gasten van F1 zijn ook allang verdrongen door dat volk, met een beetje mazzel komen ze hooguit nog voor grote andere races.
Lig je straks met je pootjes omhoogquote:Op zaterdag 27 september 2025 14:50 schreef bitterbal het volgende:
Zag net allemaal miertjes op het aanrecht toen ik thee wilde maken. Zijn ze helemaal vanaf de slaapkamer daarnaar toe gekomen. Dus ik grofgeschut ingezet maar nu zit ik die giflucht
quote:Op zaterdag 27 september 2025 14:54 schreef Budapestenaar het volgende:
Straks een grote pan snert maken
ja rip balquote:Op zaterdag 27 september 2025 14:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lig je straks met je pootjes omhoog
met ragout van bitterbalquote:Op zaterdag 27 september 2025 14:54 schreef Budapestenaar het volgende:
Met een lekkere dikke sappige worst?quote:Op zaterdag 27 september 2025 14:54 schreef Budapestenaar het volgende:
Ja, er gaat een goede rookworst inquote:Op zaterdag 27 september 2025 14:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Met een lekkere dikke sappige worst?
vast binnenkort normale prijzenquote:Op zaterdag 27 september 2025 14:19 schreef bitterbal het volgende:
ik heb dure chocolade gekochtbijna 7 euro
[ afbeelding ]
strakkere regels maken danquote:Op zaterdag 27 september 2025 14:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er worden geen regels verbroken, dat is het nu net.
"Doe alsof dit een gezellige bar is. Dingen te serieus nemen resulteert in een permaban."quote:
Nee, is voor mijn tijd.quote:Op zaterdag 27 september 2025 14:52 schreef Nattekat het volgende:
@:TheStigsDutchCousin jij hebt die tijd toch ook nog meegemaakt, F1 in SPT?
*shotgun pakt*quote:
quote:Op zaterdag 27 september 2025 14:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, er gaat een goede rookworst inNiet zo’n playdoh ding van Unix.
Huehue.quote:Op zaterdag 27 september 2025 15:00 schreef bitterbal het volgende:
ik hou van dikke sappige stevige worsten
quote:
Nou ja, was tijdens jouw tijd, je account is oud genoegquote:Op zaterdag 27 september 2025 14:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, is voor mijn tijd.
oh, ja dus..quote:Op zaterdag 27 september 2025 15:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hier heb je meer van die dunne knakworstjes
Eens.quote:Op zaterdag 27 september 2025 15:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou ja, was tijdens jouw tijd, je account is oud genoeg
Echte mannen wonen hier!quote:Op zaterdag 27 september 2025 15:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja, zekers. Heerlijk.quote:Op zaterdag 27 september 2025 15:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
Het is wel weer heerlie de weerlie vandaag zeg.
zweep meenemenquote:Op zaterdag 27 september 2025 15:39 schreef Nattekat het volgende:
Moet straks de heren in de kelderklasse fluiten.
Kan niet zeggen dat ik daar heel veel zin in heb
Zeker met mijn ervaring (af en toe een jeugdwestrijd).
Het erge nog is dat daar heel veel oude teamgenoten in zitten
Kelderklasse...quote:Op zaterdag 27 september 2025 15:39 schreef Nattekat het volgende:
Moet straks de heren in de kelderklasse fluiten.
Kan niet zeggen dat ik daar heel veel zin in heb
Zeker met mijn ervaring (af en toe een jeugdwestrijd).
Het erge nog is dat daar heel veel oude teamgenoten in zitten
KSC birthdayparty bij jou toch?quote:Op zaterdag 27 september 2025 15:40 schreef Ama het volgende:
Ondertussen maar even beetje voorbereiden voor vanavond.
Ik heb er ook nog 1275quote:Op zaterdag 27 september 2025 15:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
we hebben vandaag 698 cal. gedaan
Misschien luisteren ze dan wel!quote:
Gewoon GEEL! of ROOD! gaan roepen.quote:Op zaterdag 27 september 2025 15:43 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb niet eens geel/rode kaarten omdat ik niet gedacht had ooit een wedstrijd te moeten fluiten waar dat zomaar nodig zou kunnen zijn.
quote:Op zaterdag 27 september 2025 15:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gewoon GEEL! of ROOD! gaan roepen.
quote:Op zaterdag 27 september 2025 15:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog 1275
quote:Op zaterdag 27 september 2025 15:46 schreef Nattekat het volgende:
Hé, de persoon die heel slecht floot bij een oefenwedstrijd in augustus zit ook in dat team.
Revenge!
deze meenemen op een tablet:quote:Op zaterdag 27 september 2025 15:43 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb niet eens geel/rode kaarten omdat ik niet gedacht had ooit een wedstrijd te moeten fluiten waar dat zomaar nodig zou kunnen zijn.
Gaat je lukken, je kan het beter dan ikquote:Op zaterdag 27 september 2025 15:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik gewoon m'n best doe, heb ik dat al
quote:
Ik kreeg zelfs commentaar van de D-jeugd vorige weekquote:Op zaterdag 27 september 2025 15:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gaat je lukken, je kan het beter dan ik
quote:Op zaterdag 27 september 2025 15:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kreeg zelfs commentaar van de D-jeugd vorige week
Kinderen die ik training heb gegeven.
quote:Op zaterdag 27 september 2025 16:04 schreef mschol het volgende:
geen glasvezel vandaag; Maandag bellen..
bij 3 buren in de flat zijn ze ook niet komen opdagen (2 vandaag, 1 vorige week)
wat een kutbedrijf.. misschien hadden ze beter Odido kunnen laten komen voor de aanleg
Toch knap, in een nieuwe disciplinequote:Op zaterdag 27 september 2025 16:06 schreef Nattekat het volgende:
Verstappen wint in een Ferrari
Dat is een zin die ik niet verwacht had te schrijven dit jaar.
Ja, toen ze 9 was.quote:Op zaterdag 27 september 2025 12:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
Eerste vleugel is af![]()
Nu nog de tweede vleugel (zakje 5)
en de kop (zakje 6)
Ik snap eigenlijk niet helemaal de 18+
Zeker niet omdat kitten @:moeraskat deze ook heeft gemaakt..
quote:Op zaterdag 27 september 2025 16:06 schreef Nattekat het volgende:
Verstappen wint in een Ferrari
Dat is een zin die ik niet verwacht had te schrijven dit jaar.
Dan moeten jullie in de keuken zitten vrees ik.quote:
quote:Op zaterdag 27 september 2025 16:32 schreef Ama het volgende:
Ondertussen maar even beetje voorbereiden voor vanavond.
[..]
Dan moeten jullie in de keuken zitten vrees ik.
iedereen de polonaise langs de jarige, kan je iedereen sprekenquote:Op zaterdag 27 september 2025 16:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Woonkamer zit wel goed vol met negen mensen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
We zitten om de salontafel heen. Ja lekker burgerlijk maar goed moet wel. Ik claim mooi mijn bureaustoel als plek vanavond haha.quote:Op zaterdag 27 september 2025 16:48 schreef mschol het volgende:
[..]
iedereen de polonaise langs de jarige, kan je iedereen spreken
Kringverjaardagquote:Op zaterdag 27 september 2025 16:58 schreef Ama het volgende:
[..]
We zitten om de salontafel heen. Ja lekker burgerlijk maar goed moet wel.
niet perse wat mis mee toch?quote:Op zaterdag 27 september 2025 16:58 schreef Ama het volgende:
[..]
We zitten om de salontafel heen. Ja lekker burgerlijk maar goed moet wel. Ik claim mooi mijn bureaustoel als plek vanavond haha.
Er zijn mensen die iets heel anders lezen en 39-45 keer goed moeten kijkenquote:Op zaterdag 27 september 2025 17:00 schreef Ama het volgende:
Moet er telkens aan denken dat ik niet Hipster typ.
Gewoon geen verjaardag vierenquote:Op zaterdag 27 september 2025 17:04 schreef Moeraskat het volgende:
Niks mis met een kringverjaardag. Hoe wil men het dan doen?
De hele dag aan een statafel vind ik echt verschrikkelijk.
En uiteindelijk zijn dat dezelfde gesprekken die je voert, of je nou krampachtig van de ene voet op de ander hinkelt op een hip tuinfeest of gewoon op de bank hangt in de woonkamer.
Scheelt ook gebibber van de kou en muggengezeik
quote:Op zaterdag 27 september 2025 15:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Beste verjaardag iddquote:
quote:Op zaterdag 27 september 2025 17:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Spliterwtjes zijn bijna gaar. Zo de groentjes erin.
Gewoon zitten met een plakje leverworst.quote:Op zaterdag 27 september 2025 17:04 schreef Moeraskat het volgende:
Niks mis met een kringverjaardag. Hoe wil men het dan doen?
De hele dag aan een statafel vind ik echt verschrikkelijk.
En uiteindelijk zijn dat dezelfde gesprekken die je voert, of je nou krampachtig van de ene voet op de ander hinkelt op een hip tuinfeest of gewoon op de bank hangt in de woonkamer.
Scheelt ook gebibber van de kou en muggengezeik
en een blokje kaasquote:Op zaterdag 27 september 2025 17:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon zitten met een plakje leverworst.
een torentje kaas, zilveruitje, droge worst met een cocktailprikkertje er in. En als je heel luxe bent doe je een vlaggetjequote:
quote:Op zaterdag 27 september 2025 17:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja hoor, het is hier mooi. Maar ik ben een beetje uitgemooid en nou het ook nog regent wil ik alleen nog maar naar huis. Ik hoef hier nooit meer heen.
dat klinkt wel heel luxe allemaalquote:Op zaterdag 27 september 2025 17:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
een torentje kaas, zilveruitje, droge worst met een cocktailprikkertje er in. En als je heel luxe bent doe je een vlaggetje
Ja hoor, het is hier mooi. Maar ik ben een beetje uitgemooid en nou het ook nog regent wil ik alleen nog maar naar huis. Ik hoef hier nooit meer heen.
klinkt als een klote treinreis.quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Net over dat klote harry Potter viaduct gereden.
grillworst in plakjes op het schaaltje bij de plakjes leverworst en kaasblokjes.quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:19 schreef mschol het volgende:
grillworst gehaald, pistoletjes gehaald voor braadworst en nog meer slechte meuk
Nou het is koud ja.quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
klinkt als een klote treinreis.
veel plezier
De meeste vakanties van jou klinken meer als beenamputaties dan als vakanties.quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Net over dat klote harry Potter viaduct gereden. Was geen ene tiefes te zien natuurlijk. Mooiste was nog de hele hordes voor het raam die elkaar verdrongen om een verpest filmpje vol met regendruppels te maken. Sukkels.
je reisgenoot is ditzelfde stuk met de auto onderweg?quote:
Dit is wel de mierikswortelkanaalbehandeling onder de beenamputaties ja.quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De meeste vakanties van jou klinken meer als beenamputaties dan als vakanties.
Jep. Die zie ik over een kwartiertje weer.quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
je reisgenoot is ditzelfde stuk met de auto onderweg?
ah dat scheelt voor hemquote:Op zaterdag 27 september 2025 18:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jep. Die zie ik over een kwartiertje weer.
Trekt hij het nog wel allemaal?quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon hem als boksbal gebruiken.quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze zijn totaal de weg kwijt.quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:12 schreef UitStraling het volgende:
"Frans Timmermans wil Nederlandse bescherming voor Gaza-vloot Greta Thunberg"
_!
Ik heb het ook een paar jaar vrijwel niet gevierd maar ik vond dit jaar wel een goede reden en ook met die ingreep voor de deur is het sowieso wel een goed excuus voor een keer een leuke avond.quote:
Lekker terroristen steunen, gaat gezellig worden als de IAF een Nederlands fregat tot zinken brengt.quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze zijn totaal de weg kwijt.
Nou ja, deze dribble krijgt nooit een meerderheid gelukkig.quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker terroristen steunen, gaat gezellig worden als de IAF een Nederlands fregat tot zinken brengt.
Timmerfrans is al net zo’n misselijk, respectloos varken als al die GroenLinksers die de vorige keer Job Cohen uitjouwdenquote:Hoewel zijn voorganger Job Cohen in De Telegraaf nog pleitte voor een steviger standpunt en discussie op het gebied van asielmigratie, is dat het onderwerp dat zaterdag in Ahoy juist zorgvuldig wordt vermeden. Wat Timmermans van de oproep van zijn voorganger vindt? „Joh, ik vond het een prachtige foto in De Telegraaf”.
Meer meer meer Nederlandersquote:Op zaterdag 27 september 2025 18:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Timmerfrans is al net zo’n misselijk, respectloos varken als al die GroenLinksers die de vorige keer Job Cohen uitjouwden
Hij dikt nog wel wat in. Maar de volgende keer inderdaad wat meer spliterwten of minder waterquote:Op zaterdag 27 september 2025 18:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De snert met een rietje slurpen dan?
In de bergen. Het had al gesneeuwd in augustus, maar dit is het eerste dikke pak sneeuw. Veel passen zijn inmiddels ook dicht.quote:
Al je buren zijn verhuisd?quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:04 schreef Ama het volgende:
Oh ja ik kan zonder schuld gevoel de hele avond muziek knallen.Voelt toch wel gek.
De tering.quote:
Ja ook.quote:
Moeracekat!quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:13 schreef Moeraskat het volgende:
denk dat ik toch een racefiets ga kopen.
Wat was het alternatief?quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:13 schreef Moeraskat het volgende:
Rollator?quote:
Voelt knusquote:Op zaterdag 27 september 2025 19:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In de bergen. Het had al gesneeuwd in augustus, maar dit is het eerste dikke pak sneeuw. Veel passen zijn inmiddels ook dicht.
quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:13 schreef Moeraskat het volgende:
Ik heb het netjes bij mijn buren gemeld dat ik vanavond mijn verjaardag vier en dat er geluidsoverlast kan zijn, niemand heeft er problemen mee.quote:
dat was ze alquote:Op zaterdag 27 september 2025 19:23 schreef Ama het volgende:
Hedwig kan nu voor het eerst op mijn bureaustoel liggen en nu is dat beest helemaal gek.
have funquote:Op zaterdag 27 september 2025 19:29 schreef Ama het volgende:
Oke eerste visite kan er ieder moment zijn. Fijne avond allemaal.Hoewel ik misschien tussendoor even foto plaats als het cadeautje van mijn pa er is, verwacht ik ook ieder moment.
Edit: Oh bezorgtijd is verplaatst naar maandag.
zachter fietsen op m'n mountainbikequote:
helemaal klotsend.quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:47 schreef Nizno het volgende:
ik zit vol.... de vla moest op... tht gisteren... dus nu heb ik een liter vla gehad na mn pasta...
allang blij dat t geen water isquote:
een dagje extra overleeft het meestal ook wel volgens mijquote:Op zaterdag 27 september 2025 19:47 schreef Nizno het volgende:
ik zit vol.... de vla moest op... tht gisteren... dus nu heb ik een liter vla gehad na mn pasta...
ja, er staat dus ook, tht gisteren...quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:49 schreef mschol het volgende:
[..]
een dagje extra overleeft het meestal ook wel volgens mij
Dat gaan we meemaken.quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:49 schreef mschol het volgende:
[..]
een dagje extra overleeft het meestal ook wel volgens mij
het is ten minste ....quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja, er staat dus ook, tht gisteren...
een extra tweede dag vind ik te veel risico
nee dat klotst namelijk veel ergerquote:Op zaterdag 27 september 2025 19:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gelukkig kan water niet bederven.
dat kan, ik neem dat risico wel meestalquote:Op zaterdag 27 september 2025 19:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja, er staat dus ook, tht gisteren...
een extra tweede dag vind ik te veel risico
klopt. als er had gestaan te gebruiken tot was er een kleinere kans geweest dat t product vandaag nog goed wasquote:Op zaterdag 27 september 2025 19:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
het is ten minste ....
Eens.quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
klopt. als er had gestaan te gebruiken tot was er een kleinere kans geweest dat t product vandaag nog goed was
maar das pure suiker toch?quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik had woensdag nog een dextrootje ingenomen met op het potje een tht van 2017.
das bijna een suikerklont. dat gaat niet kapot.quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik had woensdag nog een dextrootje ingenomen met op het potje een tht van 2017.
Ja, eens, daarom durfde ik het ook wel aan.quote:
Of zout. Het ligt eeuwen buiten, geen probleem. We stoppen het in een potje, om nu gaat het bederven.quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:57 schreef Nizno het volgende:
net als boter.
altijd leuk die datum er op. gewoon negeren
Heb je al een kilt aangehad?quote:Op zaterdag 27 september 2025 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Gearriveerd. Op naar de Highland mushrooms met whisky cremesaus en steak pie. Smullen maar
Ik vind Fles wel echt een type voor een kilt.quote:Op zaterdag 27 september 2025 20:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Heb je al een kilt aangehad?
Oh ja, daar keek ik naar.quote:Op zaterdag 27 september 2025 20:24 schreef mschol het volgende:
[..]
beter kijk je naar je bibilotheek aan games
Nee. Heb in Inverness wel een winkel gezien voor zulke dingen. Een beetje sporran is 300 a 400 pond.quote:Op zaterdag 27 september 2025 20:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Heb je al een kilt aangehad?
Dat is wel erg duur jaquote:Op zaterdag 27 september 2025 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Heb in Inverness wel een winkel gezien voor zulke dingen. Een beetje sporran is 300 a 400 pond.
Goedkoop had ik niet verwacht maar zo veel...quote:Op zaterdag 27 september 2025 20:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is wel erg duur ja![]()
quote:
Wie komt er op bezoek?quote:Op zaterdag 27 september 2025 22:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb morgen hele dag bezoek dus moet nog maar even snel wat opruimen.
Of je laat het bezoek meehelpen met opruimen.quote:Op zaterdag 27 september 2025 22:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wel een goed ideequote:Op zaterdag 27 september 2025 22:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo maar eens richting bed dan.
Lig je nog niet eens onder de wol?quote:Op zaterdag 27 september 2025 22:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zeg dat wel. We zijn om 20:30 nog een film begonnen, na kwiwibedtijd
quote:Op zaterdag 27 september 2025 22:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zeg dat wel. We zijn om 20:30 nog een film begonnen, na kwiwibedtijd
De hele dag?quote:Op zaterdag 27 september 2025 22:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
Inmiddels wel. Heerlie de peerlie nu het weer koeler isquote:Op zaterdag 27 september 2025 22:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lig je nog niet eens onder de wol?
Oh, ja, het wordt weer kouder. Verstandig.quote:Op zaterdag 27 september 2025 22:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, ik laat een wintervachtje staan.
quote:Op zaterdag 27 september 2025 22:59 schreef CherryLips het volgende:
Oké, ik heb m'n herfstdekbed op bed gelegd. Zegt m'n moeder net dat ik het zomerdekbed moet laten luchten, dus ik zeg: lk hang hem morgen overdag wel even uit het raam, doe ik wel vaker.
Nu mag dat blijkbaar niet op zondag want misschien dat christelijke mensen dat vervelend vinden.
Hou op met me.
Lekker belangrijk wat zij vervelend vinden.quote:Op zaterdag 27 september 2025 22:59 schreef CherryLips het volgende:
Oké, ik heb m'n herfstdekbed op bed gelegd. Zegt m'n moeder net dat ik het zomerdekbed moet laten luchten, dus ik zeg: lk hang hem morgen overdag wel even uit het raam, doe ik wel vaker.
Nu mag dat blijkbaar niet op zondag want misschien dat christelijke mensen dat vervelend vinden.
Hou op met me.
quote:Op zaterdag 27 september 2025 22:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, ik laat een wintervachtje staan.
Ja zondag rustdag in de biblebelt hèquote:Op zaterdag 27 september 2025 22:59 schreef CherryLips het volgende:
Hou op met me.
Kunnen ze die klok dan ook eens stil zetten.quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja zondag rustdag in de biblebelt hè
Zo denk ik dus ook. Ik doe gewoon alles op zondag, dus waarom kan ik dan niet even m'n beddengoed laten luchten? "Dat vinden ze misschien vervelend." Ik stond m'n moeder echt met open mond aan te kijken. Zij doet dat ook niet op zondag, dat anderen kunnen zien dat zij wel gewoon aan de slag gaat op zondag. Dan kijken ze de andere kant op?quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Lekker belangrijk wat zij vervelend vinden.
Jammer dan.quote:Op zaterdag 27 september 2025 22:59 schreef CherryLips het volgende:
Hou op met me.
Ja maar ik heb dit nog nooit eerder gehoord van m'n eigen moeder. Weleens van een vriend in harskamp gehoord dat hij werd aangesproken toen hij op zondag z'n auto stond te wassen op de oprit, maar hier niet hoor.quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja zondag rustdag in de biblebelt hè
Aankomende nacht staat Hex aan je bed.quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo denk ik dus ook. Ik doe gewoon alles op zondag, dus waarom kan ik dan niet even m'n beddengoed laten luchten? "Dat vinden ze misschien vervelend." Ik stond m'n moeder echt met open mond aan te kijken. Zij doet dat ook niet op zondag, dat anderen kunnen zien dat zij wel gewoon aan de slag gaat op zondag. Dan kijken ze de andere kant op?
Bizar.
Ik slaap toch altijd alsof ik in coma lig.quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aankomende nacht staat Hex aan je bed.
gewoon satan in je tuinquote:Op zaterdag 27 september 2025 23:08 schreef CherryLips het volgende:
Mag ik nog wel m'n halloweenshit op de vensterbank zetten
Iets vervelend vinden, is een keuze.quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo denk ik dus ook. Ik doe gewoon alles op zondag, dus waarom kan ik dan niet even m'n beddengoed laten luchten? "Dat vinden ze misschien vervelend." Ik stond m'n moeder echt met open mond aan te kijken. Zij doet dat ook niet op zondag, dat anderen kunnen zien dat zij wel gewoon aan de slag gaat op zondag. Dan kijken ze de andere kant op?
Bizar.
Ik heb een mening over mensen die meedoen met Amerikaanse zooi.quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:08 schreef CherryLips het volgende:
Mag ik nog wel m'n halloweenshit op de vensterbank zetten
Kerst?quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een mening over mensen die meedoen met Amerikaanse zooi.
Maar doen je buren zulke dingen ook niet op zondag?quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar ik heb dit nog nooit eerder gehoord van m'n eigen moeder. Weleens van een vriend in harskamp gehoord dat hij werd aangesproken toen hij op zondag z'n auto stond te wassen op de oprit, maar hier niet hoor.
Ik weet niet wat m'n buren doen op zondag.quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar doen je buren zulke dingen ook niet op zondag?
Moet mijn hele weekend ook rond die zondagsrust plannen. Laatst moest ik het gras maaien, hele week regen behalve op zondag. Fffuuuu
Op dit soort momenten vind ik het jammer dat cringe geen Nederlandse evenknie heeft, want dat beschrijft echt perfect hoe ik erover denkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |