grillworst in plakjes op het schaaltje bij de plakjes leverworst en kaasblokjes.quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:19 schreef mschol het volgende:
grillworst gehaald, pistoletjes gehaald voor braadworst en nog meer slechte meuk
Nou het is koud ja.quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
klinkt als een klote treinreis.
veel plezier
De meeste vakanties van jou klinken meer als beenamputaties dan als vakanties.quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Net over dat klote harry Potter viaduct gereden. Was geen ene tiefes te zien natuurlijk. Mooiste was nog de hele hordes voor het raam die elkaar verdrongen om een verpest filmpje vol met regendruppels te maken. Sukkels.
je reisgenoot is ditzelfde stuk met de auto onderweg?quote:
Dit is wel de mierikswortelkanaalbehandeling onder de beenamputaties ja.quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De meeste vakanties van jou klinken meer als beenamputaties dan als vakanties.
Jep. Die zie ik over een kwartiertje weer.quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
je reisgenoot is ditzelfde stuk met de auto onderweg?
ah dat scheelt voor hemquote:Op zaterdag 27 september 2025 18:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jep. Die zie ik over een kwartiertje weer.
Trekt hij het nog wel allemaal?quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 september 2025 17:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja hoor, het is hier mooi. Maar ik ben een beetje uitgemooid en nou het ook nog regent wil ik alleen nog maar naar huis. Ik hoef hier nooit meer heen.
Gewoon hem als boksbal gebruiken.quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze zijn totaal de weg kwijt.quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:12 schreef UitStraling het volgende:
"Frans Timmermans wil Nederlandse bescherming voor Gaza-vloot Greta Thunberg"
_!
Ik heb het ook een paar jaar vrijwel niet gevierd maar ik vond dit jaar wel een goede reden en ook met die ingreep voor de deur is het sowieso wel een goed excuus voor een keer een leuke avond.quote:
Lekker terroristen steunen, gaat gezellig worden als de IAF een Nederlands fregat tot zinken brengt.quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze zijn totaal de weg kwijt.
Nou ja, deze dribble krijgt nooit een meerderheid gelukkig.quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker terroristen steunen, gaat gezellig worden als de IAF een Nederlands fregat tot zinken brengt.
Timmerfrans is al net zo’n misselijk, respectloos varken als al die GroenLinksers die de vorige keer Job Cohen uitjouwdenquote:Hoewel zijn voorganger Job Cohen in De Telegraaf nog pleitte voor een steviger standpunt en discussie op het gebied van asielmigratie, is dat het onderwerp dat zaterdag in Ahoy juist zorgvuldig wordt vermeden. Wat Timmermans van de oproep van zijn voorganger vindt? „Joh, ik vond het een prachtige foto in De Telegraaf”.
Meer meer meer Nederlandersquote:Op zaterdag 27 september 2025 18:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Timmerfrans is al net zo’n misselijk, respectloos varken als al die GroenLinksers die de vorige keer Job Cohen uitjouwden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |