niet perse wat mis mee toch?quote:Op zaterdag 27 september 2025 16:58 schreef Ama het volgende:
[..]
We zitten om de salontafel heen. Ja lekker burgerlijk maar goed moet wel. Ik claim mooi mijn bureaustoel als plek vanavond haha.
Er zijn mensen die iets heel anders lezen en 39-45 keer goed moeten kijkenquote:Op zaterdag 27 september 2025 17:00 schreef Ama het volgende:
Moet er telkens aan denken dat ik niet Hipster typ.
Gewoon geen verjaardag vierenquote:Op zaterdag 27 september 2025 17:04 schreef Moeraskat het volgende:
Niks mis met een kringverjaardag. Hoe wil men het dan doen?
De hele dag aan een statafel vind ik echt verschrikkelijk.
En uiteindelijk zijn dat dezelfde gesprekken die je voert, of je nou krampachtig van de ene voet op de ander hinkelt op een hip tuinfeest of gewoon op de bank hangt in de woonkamer.
Scheelt ook gebibber van de kou en muggengezeik
quote:Op zaterdag 27 september 2025 15:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hier heb je meer van die dunne knakworstjes
Beste verjaardag iddquote:
quote:Op zaterdag 27 september 2025 17:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Spliterwtjes zijn bijna gaar. Zo de groentjes erin.
Gewoon zitten met een plakje leverworst.quote:Op zaterdag 27 september 2025 17:04 schreef Moeraskat het volgende:
Niks mis met een kringverjaardag. Hoe wil men het dan doen?
De hele dag aan een statafel vind ik echt verschrikkelijk.
En uiteindelijk zijn dat dezelfde gesprekken die je voert, of je nou krampachtig van de ene voet op de ander hinkelt op een hip tuinfeest of gewoon op de bank hangt in de woonkamer.
Scheelt ook gebibber van de kou en muggengezeik
en een blokje kaasquote:Op zaterdag 27 september 2025 17:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon zitten met een plakje leverworst.
een torentje kaas, zilveruitje, droge worst met een cocktailprikkertje er in. En als je heel luxe bent doe je een vlaggetjequote:
quote:Op zaterdag 27 september 2025 17:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja hoor, het is hier mooi. Maar ik ben een beetje uitgemooid en nou het ook nog regent wil ik alleen nog maar naar huis. Ik hoef hier nooit meer heen.
dat klinkt wel heel luxe allemaalquote:Op zaterdag 27 september 2025 17:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
een torentje kaas, zilveruitje, droge worst met een cocktailprikkertje er in. En als je heel luxe bent doe je een vlaggetje
quote:Op zaterdag 27 september 2025 17:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja hoor, het is hier mooi. Maar ik ben een beetje uitgemooid en nou het ook nog regent wil ik alleen nog maar naar huis. Ik hoef hier nooit meer heen.
klinkt als een klote treinreis.quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Net over dat klote harry Potter viaduct gereden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |