deze meenemen op een tablet:quote:Op zaterdag 27 september 2025 15:43 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb niet eens geel/rode kaarten omdat ik niet gedacht had ooit een wedstrijd te moeten fluiten waar dat zomaar nodig zou kunnen zijn.
Gaat je lukken, je kan het beter dan ikquote:Op zaterdag 27 september 2025 15:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik gewoon m'n best doe, heb ik dat al
quote:
Ik kreeg zelfs commentaar van de D-jeugd vorige weekquote:Op zaterdag 27 september 2025 15:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gaat je lukken, je kan het beter dan ik
quote:Op zaterdag 27 september 2025 15:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kreeg zelfs commentaar van de D-jeugd vorige week
Kinderen die ik training heb gegeven.
quote:Op zaterdag 27 september 2025 16:04 schreef mschol het volgende:
geen glasvezel vandaag; Maandag bellen..
bij 3 buren in de flat zijn ze ook niet komen opdagen (2 vandaag, 1 vorige week)
wat een kutbedrijf.. misschien hadden ze beter Odido kunnen laten komen voor de aanleg
Toch knap, in een nieuwe disciplinequote:Op zaterdag 27 september 2025 16:06 schreef Nattekat het volgende:
Verstappen wint in een Ferrari
Dat is een zin die ik niet verwacht had te schrijven dit jaar.
Ja, toen ze 9 was.quote:Op zaterdag 27 september 2025 12:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
Eerste vleugel is af![]()
Nu nog de tweede vleugel (zakje 5)
en de kop (zakje 6)
Ik snap eigenlijk niet helemaal de 18+
Zeker niet omdat kitten @:moeraskat deze ook heeft gemaakt..
quote:Op zaterdag 27 september 2025 16:06 schreef Nattekat het volgende:
Verstappen wint in een Ferrari
Dat is een zin die ik niet verwacht had te schrijven dit jaar.
Dan moeten jullie in de keuken zitten vrees ik.quote:
quote:Op zaterdag 27 september 2025 16:32 schreef Ama het volgende:
Ondertussen maar even beetje voorbereiden voor vanavond.
[..]
Dan moeten jullie in de keuken zitten vrees ik.
iedereen de polonaise langs de jarige, kan je iedereen sprekenquote:Op zaterdag 27 september 2025 16:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Woonkamer zit wel goed vol met negen mensen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
We zitten om de salontafel heen. Ja lekker burgerlijk maar goed moet wel. Ik claim mooi mijn bureaustoel als plek vanavond haha.quote:Op zaterdag 27 september 2025 16:48 schreef mschol het volgende:
[..]
iedereen de polonaise langs de jarige, kan je iedereen spreken
Kringverjaardagquote:Op zaterdag 27 september 2025 16:58 schreef Ama het volgende:
[..]
We zitten om de salontafel heen. Ja lekker burgerlijk maar goed moet wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |