"Doe alsof dit een gezellige bar is. Dingen te serieus nemen resulteert in een permaban."quote:
Nee, is voor mijn tijd.quote:Op zaterdag 27 september 2025 14:52 schreef Nattekat het volgende:
@:TheStigsDutchCousin jij hebt die tijd toch ook nog meegemaakt, F1 in SPT?
*shotgun pakt*quote:
quote:Op zaterdag 27 september 2025 14:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, er gaat een goede rookworst inNiet zo’n playdoh ding van Unix.
Huehue.quote:Op zaterdag 27 september 2025 15:00 schreef bitterbal het volgende:
ik hou van dikke sappige stevige worsten
quote:
Nou ja, was tijdens jouw tijd, je account is oud genoegquote:Op zaterdag 27 september 2025 14:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, is voor mijn tijd.
oh, ja dus..quote:Op zaterdag 27 september 2025 15:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hier heb je meer van die dunne knakworstjes
Eens.quote:Op zaterdag 27 september 2025 15:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou ja, was tijdens jouw tijd, je account is oud genoeg
Echte mannen wonen hier!quote:Op zaterdag 27 september 2025 15:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hier heb je meer van die dunne knakworstjes
Ja, zekers. Heerlijk.quote:Op zaterdag 27 september 2025 15:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
Het is wel weer heerlie de weerlie vandaag zeg.
zweep meenemenquote:Op zaterdag 27 september 2025 15:39 schreef Nattekat het volgende:
Moet straks de heren in de kelderklasse fluiten.
Kan niet zeggen dat ik daar heel veel zin in heb
Zeker met mijn ervaring (af en toe een jeugdwestrijd).
Het erge nog is dat daar heel veel oude teamgenoten in zitten
Kelderklasse...quote:Op zaterdag 27 september 2025 15:39 schreef Nattekat het volgende:
Moet straks de heren in de kelderklasse fluiten.
Kan niet zeggen dat ik daar heel veel zin in heb
Zeker met mijn ervaring (af en toe een jeugdwestrijd).
Het erge nog is dat daar heel veel oude teamgenoten in zitten
KSC birthdayparty bij jou toch?quote:Op zaterdag 27 september 2025 15:40 schreef Ama het volgende:
Ondertussen maar even beetje voorbereiden voor vanavond.
Ik heb er ook nog 1275quote:Op zaterdag 27 september 2025 15:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
we hebben vandaag 698 cal. gedaan
Misschien luisteren ze dan wel!quote:
Gewoon GEEL! of ROOD! gaan roepen.quote:Op zaterdag 27 september 2025 15:43 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb niet eens geel/rode kaarten omdat ik niet gedacht had ooit een wedstrijd te moeten fluiten waar dat zomaar nodig zou kunnen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |