SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
heb een duitse YT er op gezet.. in de reacties zijn er een paar duitsers pissed dat er steeds engels getypt wordt...quote:
lol.quote:Op zaterdag 27 september 2025 12:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb een duitse YT er op gezet.. in de reacties zijn er een paar duitsers pissed dat er steeds engels getypt wordt...
tuupiesquote:Op zaterdag 27 september 2025 12:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
lol.
Ik heb ook een Duitse stream opstaan.
Snap ik wel. Er is ook een Engelse stream stomme dagjesmensen.quote:Op zaterdag 27 september 2025 12:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb een duitse YT er op gezet.. in de reacties zijn er een paar duitsers pissed dat er steeds engels getypt wordt...
Niet waar. Zilvervisjes kunnen prima leven zonder vochtig te zijn.quote:Op zaterdag 27 september 2025 11:56 schreef Nizno het volgende:
nou das maar goed ook die TT, niet vochtige visjes zijn dood
dat zijn insecten met een persoonlijkheidsstoornis in de naamquote:
verstandig welquote:Op zaterdag 27 september 2025 12:27 schreef mschol het volgende:
hmmm.. loop net iemand van kpn over balkon, en heeft alleen de beschermkap van de goot erop gedaan, ik denk dat ik even naar de bus toe loop zo
quote:Op zaterdag 27 september 2025 12:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Kibbeling was lekker
Vanavond spareribs
Visjes zijn visjes.quote:Op zaterdag 27 september 2025 12:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat zijn insecten met een persoonlijkheidsstoornis in de naam
quote:Op zaterdag 27 september 2025 12:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Visjes zijn visjes.
Net als dat pindakaas een type kaas is
quote:Op zaterdag 27 september 2025 12:46 schreef mschol het volgende:
[..]te dicht bij een molen gekomen?
jij hebt ook die tekst van de haribo reclame bedacht zeker?quote:Op zaterdag 27 september 2025 12:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Visjes zijn visjes.
Net als dat pindakaas een type kaas is
Ik heb pastaquote:Op zaterdag 27 september 2025 12:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Kibbeling was lekker
Vanavond spareribs
We maken allemaal wel eens een fout.quote:
Windmolens zorgen dat walvissen gek worden en vogels massaal dood gaan!quote:Op zaterdag 27 september 2025 12:46 schreef mschol het volgende:
[..]te dicht bij een molen gekomen?
Perfecte powerfood voor waterpolo.quote:Op zaterdag 27 september 2025 12:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
We maken allemaal wel eens een fout.
ja dat heb ik ook besloten te gaan eten. gewoon omdat het lekker is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
mogelijk omdat je er bij na moet denkenquote:Op zaterdag 27 september 2025 12:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
Eerste vleugel is af![]()
Nu nog de tweede vleugel (zakje 5)
en de kop (zakje 6)
Ik snap eigenlijk niet helemaal de 18+
Zeker niet omdat kitten @:moeraskat deze ook heeft gemaakt..
quote:Op zaterdag 27 september 2025 12:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij hebt ook die tekst van de haribo reclame bedacht zeker?
kersen zijn kersen maar gelukkig zitten er geen pitjes in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |