Moeracekat!quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:13 schreef Moeraskat het volgende:
denk dat ik toch een racefiets ga kopen.
Wat was het alternatief?quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:13 schreef Moeraskat het volgende:
Rollator?quote:
Voelt knusquote:Op zaterdag 27 september 2025 19:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In de bergen. Het had al gesneeuwd in augustus, maar dit is het eerste dikke pak sneeuw. Veel passen zijn inmiddels ook dicht.
quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:13 schreef Moeraskat het volgende:
Ik heb het netjes bij mijn buren gemeld dat ik vanavond mijn verjaardag vier en dat er geluidsoverlast kan zijn, niemand heeft er problemen mee.quote:
dat was ze alquote:Op zaterdag 27 september 2025 19:23 schreef Ama het volgende:
Hedwig kan nu voor het eerst op mijn bureaustoel liggen en nu is dat beest helemaal gek.
have funquote:Op zaterdag 27 september 2025 19:29 schreef Ama het volgende:
Oke eerste visite kan er ieder moment zijn. Fijne avond allemaal.Hoewel ik misschien tussendoor even foto plaats als het cadeautje van mijn pa er is, verwacht ik ook ieder moment.
Edit: Oh bezorgtijd is verplaatst naar maandag.
zachter fietsen op m'n mountainbikequote:
helemaal klotsend.quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:47 schreef Nizno het volgende:
ik zit vol.... de vla moest op... tht gisteren... dus nu heb ik een liter vla gehad na mn pasta...
allang blij dat t geen water isquote:
een dagje extra overleeft het meestal ook wel volgens mijquote:Op zaterdag 27 september 2025 19:47 schreef Nizno het volgende:
ik zit vol.... de vla moest op... tht gisteren... dus nu heb ik een liter vla gehad na mn pasta...
ja, er staat dus ook, tht gisteren...quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:49 schreef mschol het volgende:
[..]
een dagje extra overleeft het meestal ook wel volgens mij
Dat gaan we meemaken.quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:49 schreef mschol het volgende:
[..]
een dagje extra overleeft het meestal ook wel volgens mij
het is ten minste ....quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja, er staat dus ook, tht gisteren...
een extra tweede dag vind ik te veel risico
nee dat klotst namelijk veel ergerquote:Op zaterdag 27 september 2025 19:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gelukkig kan water niet bederven.
dat kan, ik neem dat risico wel meestalquote:Op zaterdag 27 september 2025 19:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja, er staat dus ook, tht gisteren...
een extra tweede dag vind ik te veel risico
klopt. als er had gestaan te gebruiken tot was er een kleinere kans geweest dat t product vandaag nog goed wasquote:Op zaterdag 27 september 2025 19:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
het is ten minste ....
Eens.quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
klopt. als er had gestaan te gebruiken tot was er een kleinere kans geweest dat t product vandaag nog goed was
maar das pure suiker toch?quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik had woensdag nog een dextrootje ingenomen met op het potje een tht van 2017.
das bijna een suikerklont. dat gaat niet kapot.quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik had woensdag nog een dextrootje ingenomen met op het potje een tht van 2017.
Ja, eens, daarom durfde ik het ook wel aan.quote:
Of zout. Het ligt eeuwen buiten, geen probleem. We stoppen het in een potje, om nu gaat het bederven.quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:57 schreef Nizno het volgende:
net als boter.
altijd leuk die datum er op. gewoon negeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |