oh nicequote:Op zaterdag 27 september 2025 12:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben geweest. Heb aflevering 6 van Start2Run gedaan en buikspierkwartier.
Ik sta al bijna een jaar stil mbt hardlopenquote:Op zaterdag 27 september 2025 13:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat is iedereen hier ineens sportief geworden.
Jij hebt dan nog een actief beroep.quote:Op zaterdag 27 september 2025 13:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik sta al bijna een jaar stil mbt hardlopen
maar hardlopen is wat lastig als je steeds weer een brievenbus als obstakel hebtquote:Op zaterdag 27 september 2025 13:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij hebt dan nog een actief beroep.
Dat klopt. Conditioneel ben ik nog wel in orde.quote:Op zaterdag 27 september 2025 13:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij hebt dan nog een actief beroep.
19:30 dus mag ze wel beetje opschieten als ik dat to do lijstje wil afwerken.quote:Op zaterdag 27 september 2025 13:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hoe laat komt de visite??
wie is ze?quote:Op zaterdag 27 september 2025 13:22 schreef Ama het volgende:
[..]
19:30 dus mag ze wel beetje opschieten als ik dat to do lijstje wil afwerken.
sorry dat ik je niet snap dat als jij te laat wakker bent geworden je afhankelijk bent van iemand anders of je todolijstje afgewerkt kan worden en ik dan niet aan de kat denk.quote:
achjoh, kat negeren en lijstjes afwerkenquote:Op zaterdag 27 september 2025 13:22 schreef Ama het volgende:
[..]
19:30 dus mag ze wel beetje opschieten als ik dat to do lijstje wil afwerken.
Zij is buiten.quote:Op zaterdag 27 september 2025 13:44 schreef mschol het volgende:
[..]
achjoh, kat negeren en lijstjes afwerken
Gewoon briefje op de deur plakken: ben om xx:xxu weer terug.quote:Op zaterdag 27 september 2025 13:48 schreef mschol het volgende:
ik heb geen idee wanneer ze komen voor glasvezel, ze zijn druk met gootjes plaatsen als ik het goed gezien heb, maar dat betekent ook dat ik voor 17:00 niet weg kan omdat ze inprinciepe nog tot 17:00 de tijd hebben
zie geen mannetje en het meer informatie nummer is nu niet bereikbaar
goed geregeld
bladeren gehapt?quote:Op zaterdag 27 september 2025 13:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb nog een voorgerecht gehad tijdens het wandelen.
Goed bezigquote:Op zaterdag 27 september 2025 14:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ook weer eens schoongemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |