SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Netjes man!quote:Op dinsdag 23 september 2025 05:28 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, vandaag contract tekenen, per 1 oktober in dienst![]()
Zeker, gewoon ff winkel binnen lopen, zo simpel kan het zijn in de digitale wereld waarin we levenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
MorguhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
PrrrtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Killem
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Hey UNquote:
Hey Mario
moest ik dus voor het contract nieuwe ID aanvragen, mijne was verlopen. Aanvraag met spoed kost je gewoon ff 137 euroTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Had je hem laten verlopenquote:Op dinsdag 23 september 2025 06:00 schreef _UserName_ het volgende:
moest ik dus voor het contract nieuwe ID aanvragen, mijne was verlopen. Aanvraag met spoed kost je gewoon ff 137 euroWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja, want heb rijbewijs wat ook een identificatiemiddel is, maar niet voor zulke dingen dus. Was afgelopen mei verlopenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
O dat is dan balen. Ik heb vorige week een nieuwe aangevraagd 78 euroquote:Op dinsdag 23 september 2025 06:02 schreef _UserName_ het volgende:
ja, want heb rijbewijs wat ook een identificatiemiddel is, maar niet voor zulke dingen dus. Was afgelopen mei verlopenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
normaal wel idd maar spoed is 59 extra, kan m wel vandaag ophale dus dan gelijk door naar nieuwe werk om de boel af te rondenquote:Op dinsdag 23 september 2025 06:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is dan balen. Ik heb vorige week een nieuwe aangevraagd 78 euroTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik kon hem na 4 dagen al.ophalen. Ging lekker snelquote:Op dinsdag 23 september 2025 06:05 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
normaal wel idd maar spoed is 59 extra, kan m wel vandaag ophale dus dan gelijk door naar nieuwe werk om de boel af te rondenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja meestal is het wel na 5 werkdagen idd. Het is dat ik m vandaag al nodig had dus kon na een uur al terecht bij gemeentehuis, kort dagje vrijwilligerswerk vandaag dus, 13u richting nieuwe baanTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Dat is wel fijn, hier met je tegenwoordig een afspraak maken.quote:Op dinsdag 23 september 2025 06:08 schreef _UserName_ het volgende:
ja meestal is het wel na 5 werkdagen idd. Het is dat ik m vandaag al nodig had dus kon na een uur al terecht bij gemeentehuis, kort dagje vrijwilligerswerk vandaag dus, 13u richting nieuwe baan
Vind dat echt vervelend dat je tegenwoordig overal een afspraak voor moet makenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat zou fijn zijn, we hebben hier een giga gemeentehuis en is zo dood als een pier
Ik was de enige die daar was.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja door corona is alles veranderd. Net als je wilt bloedprikken moet je ook al een afspraak voor makenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
wat heerlijk wonen in een niet al te grote plaats, ook daarvoor kan je gewoon binnenlopen hierTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik woon ook in een dorp heWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
8.360 hebben wij en Winterswijk heeft er bijna 29.000Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
maar 8360 in de gemeente ja? Dat is niet veel nee, Winterswijk heeft er 29.233 iddTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
O nee alleen in Warnsveld
Zutphen is de gemeente die zal er wel veel meer hebben.
Maar we kunnen hier lokaal laten prikken dan moet je ook een afspraak makenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ah ja, zie je. Ik bekeek het per gemeentequote:Op dinsdag 23 september 2025 06:25 schreef Dotteke het volgende:
O nee alleen in Winterswijk
Zutphen is de gemeente die zal er wel veel meer hebben.
Maar we kunnen hier lokaal laten prikken dan moet je ook een afspraak maken![]()
Gemeente Zutphen heeft bijna 50KTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja dat is wel iets meerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Veel warnsvelders zijn niet blij dat we bij Zutphen betrokken zijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh GG
![]()
Justin nu al op?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Hey Jussiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, ik heb er geen aantekening van.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op dinsdag 23 september 2025 06:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Jussie
Hey DottieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Raarrrrquote:Op dinsdag 23 september 2025 06:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, ik heb er geen aantekening van.![]()
quote:Op dinsdag 23 september 2025 06:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hey Dottie
Met alle liefde, geef zijn nummer maar evenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
06-Bolkquote:Op dinsdag 23 september 2025 06:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met alle liefde, geef zijn nummer maar even![]()
Oke ik ga hem even bellen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die ligt vast nog in bed.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Maar eerst koffie!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Helaas, Jussie, je moet gewoon op tijd beginnen.
Ik heb beloofd dat ik je niet meer zou bolken als je om 12 uur mocht beginnen, maar het mocht niet batenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Helaas pindakaasquote:Op dinsdag 23 september 2025 06:45 schreef Dotteke het volgende:
Helaas, Jussie, je moet gewoon op tijd beginnen.
Ik heb beloofd dat ik je niet meer zou bolken als je om 12 uur mocht beginnen, maar het mocht niet baten![]()
Geen tijd meer om te bolken dus.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op dinsdag 23 september 2025 06:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Geen tijd meer om te bolken dus.![]()
![]()
Ik heb mij best gedaan. Hij zegt ben jij die vrouw waar hij altijd naar toe gaat op 3de Kerstdag?quote:
Ik zeg ja, dat ben ik.
Nou zegt hij dan heb je pech, je zorgt er al voor dat hij een week daarna nog uitgeput is en zijn werk niet goed kan doen, dan gaan we je nu niet belonen door hem extra vrij te geven
quote:Op dinsdag 23 september 2025 06:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb mij best gedaan. Hij zegt ben jij die vrouw waar hij altijd naar toe gaat op 3de Kerstdag?
Ik zeg ja, dat ben ik.
Nou zegt hij dan heb je pech, je zorgt er al voor dat hij een week daarna nog uitgeput is en zijn werk niet goed kan doen, dan gaan we je nu niet belonen door hem extra vrij te geven![]()
![]()
![]()
Had ik nu maar gezegd dat ik dat niet was he.quote:
DOm dom domWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
💩 💩 💩 💩 💩 💩 💩 💩 💩 💩 💩Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
![]()
Hey MT6
Justin, ben je al ingelogd? Of moet je zelfs naar kantoor vandaag?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
En jij dan GG? Thuiswerken of op kantoor?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jaquote:Op dinsdag 23 september 2025 06:55 schreef gebrokenglas het volgende:
Justin, ben je al ingelogd? Of moet je zelfs naar kantoor vandaag?![]()
Ja bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
Hey Paulquote:
Morguhquote:
Alles goed met Paul?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja met mij ook goed, drukke dag hier van vandaag.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
KWquote:Op dinsdag 23 september 2025 07:02 schreef KoningWouter het volgende:
Jezus wat was het koud op de fiets net...![]()
![]()
![]()
Vandaag thuiswerkenquote:Op dinsdag 23 september 2025 06:56 schreef Dotteke het volgende:
En jij dan GG? Thuiswerken of op kantoor?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wat was jij vroeg op de fiets, en zo te zien aan je punten ook weer weinig geslapen?quote:Op dinsdag 23 september 2025 07:02 schreef KoningWouter het volgende:
Jezus wat was het koud op de fiets net...Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ookquote:althans een soort van. Om 16.30 uur een teamsvergadering
Vanmiddag komen ze eindelijk mijn plise gordijnen ophangen.
Ben ik wel blij mee, is anders zo inkijken in de avond. Zeker met die mafklapper van mijn overbuurmanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja heb besloten terug op de medicatie te gaan. Vanavond neem ik het weer en slaap ik hopelijk weer normaal.quote:Op dinsdag 23 september 2025 07:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat was jij vroeg op de fiets, en zo te zien aan je punten ook weer weinig geslapen?![]()
Welke medicatie? Alleen voor te slapen of andere?quote:Op dinsdag 23 september 2025 07:04 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja heb besloten terug op de medicatie te gaan. Vanavond neem ik het weer en slaap ik hopelijk weer normaal.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat gaat goed met die vergadering, qua tijdstip? O teams, dat is online, kun je gewoon thuisblijven.quote:Op dinsdag 23 september 2025 07:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ookalthans een soort van. Om 16.30 uur een teamsvergadering
Vanmiddag komen ze eindelijk mijn plise gordijnen ophangen.
Ben ik wel blij mee, is anders zo inkijken in de avond. Zeker met die mafklapper van mijn overbuurmanAutocorrect
(zelfst. naamw.)
dmquote:Op dinsdag 23 september 2025 07:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Welke medicatie? Alleen voor te slapen of andere?![]()
Ja zijn spoed overleggenquote:Op dinsdag 23 september 2025 07:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat gaat goed met die vergadering, qua tijdstip? O teams, dat is online, kun je gewoon thuisblijven.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
zoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nog even een koffie.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 23-09-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts / ratio
1. JustinK / 6096 / +376 / +19 / 9125 / 10007 / 0.61
2. Dotteke / 1622 / +12 / +16 / 3068 / 3714 / 0.44
3. KillemWieft / 1040 / +26 / +17 / 617 / 917 / 1.13
4. KoningWouter / 790 / +28 / +133 / 933 / 1208 / 0.65
5. FreshFruit / 690 / +33 / +8 / 805 / 1109 / 0.62
6. kree / 659 / +29 / +16 / 1868 / 2297 / 0.29
7. devzero / 477 / +0 / +6 / 424 / 598 / 0.8
8. Homijn / 417 / +0 / +0 / 97 / 192 / 2.17
9. hemarookworst / 392 / +31 / +0 / 721 / 1012 / 0.39
10. _UserName_ / 329 / +22 / +31 / 343 / 496 / 0.66
11. mario390 / 312 / +71 / +20 / 165 / 295 / 1.06
12. Masberum / 283 / +51 / +3 / 387 / 493 / 0.57
13. DJMO / 275 / +35 / +0 / 594 / 822 / 0.33
14. RedShoe / 269 / +0 / +0 / 1096 / 1208 / 0.22
15. Pinnenmutske / 265 / +20 / +1 / 630 / 833 / 0.32
16. Dr.Mikey / 262 / +6 / +40 / 172 / 280 / 0.94
17. ToT / 256 / +5 / +0 / 1592 / 1835 / 0.14
18. MooieTop6 / 208 / +30 / +3 / 1808 / 2089 / 0.1
19. greysbones / 204 / +0 / +0 / 1586 / 1747 / 0.12
20. marc0871 / 191 / +1 / +0 / 909 / 1158 / 0.16SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
9 graden ongeveer.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik heb de verwarming nog dapper uit, maar warm is het niet in huis. 18.3 °CAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik probeer het ook zo lang mogelijk uit te stellen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hier ook niet hoor, als je daar een keer mee begint dan is het einde zoekquote:Op dinsdag 23 september 2025 07:46 schreef JustinK het volgende:
De verwarming gaat hier voorlopig nog niet aanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoe warm heb jij het in huis?quote:Op dinsdag 23 september 2025 07:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier ook niet hoor, als je daar een keer mee begint dan is het einde zoekAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Zeker benauwdIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Bolk benauwdIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
HHet is hier nu 19.9quote:Op dinsdag 23 september 2025 07:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoe warm heb jij het in huis?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 23 september 2025 08:37 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja hier ook wel. Nog wel beetje moewakey wakey
![]()
Er is er 1 jarig hoeraa hoeraa
dat kun je wel zien dat is
@Kissingbird![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lieve lieve Kibi
fijne verjaardag
![]()
![]()
![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
greysiequote:Op dinsdag 23 september 2025 09:05 schreef greysbones het volgende:
Er is er 1 jarig hoeraa hoeraa
dat kun je wel zien dat is
@:Kissingbird![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lieve lieve Kibi
fijne verjaardag
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En gefeli gekke vogel![]()
![]()
@Kissingbird
![]()
quote:Op dinsdag 23 september 2025 09:06 schreef JustinK het volgende:
[..]
greysie![]()
En gefeli gekke vogel![]()
![]()
@:Kissingbird
ook moequote:Op dinsdag 23 september 2025 09:09 schreef JustinK het volgende:
[..]
MoeMaar verder wel goed
![]()
En met greysie?
Woefquote:Op dinsdag 23 september 2025 09:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
tenzij jij 1 van de 3 honden bent![]()
Lekker knallenquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Nog steeds rollercoaster in mijn hoofd.
Gelukkig kan ik straks naar dagbesteding.Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025![]()
Rustig aan mutskequote:Op dinsdag 23 september 2025 09:17 schreef Pinnenmutske het volgende:
Nog steeds rollercoaster in mijn hoofd.
Gelukkig kan ik straks naar dagbesteding.![]()
![]()
Dit jaquote:Op dinsdag 23 september 2025 09:18 schreef hemarookworst het volgende:
Moe en de dag moet nog beginnen![]()
![]()
Morge bolk![]()
Hier ook de felicitaties voor kussendvogeltje en in stijl kibi gifjes:
De stripper komt na 22:00, dus neem maar wat bakkies koffie extra vandaag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 23 september 2025 09:21 schreef StevenHyde het volgende:
Morge bolk![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De stripper komt na 22:00, dus neem maar wat bakkies koffie extra vandaag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Morge bolk![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De stripper komt na 22:00, dus neem maar wat bakkies koffie extra vandaag:StevieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Gisteren de nieuwe fifa gespeeld (na 2,5 jaar clean te zijn geweest) en nu alweer 6 potjes verder. Ow crap![]()
![]()
Wie mogen er trouwens met kibi mee trakteren langs alle leerkrachten met de traktaties? Of ging dat bij jullie niet zo op de basisschool?![]()
Even een fles Schilcher en een fles Grüner Veltliner klappen om de dag mee te beginnenquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Goed planquote:Op dinsdag 23 september 2025 09:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Even een fles Schilcher en een fles Grüner Veltliner klappen om de dag mee te beginnen![]()
Het is ook veel te druk in de trein voor dit tijdstip, dacht ik lekker na de spits te reizen, dus heb het wel nodigUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Morge bolk![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op dinsdag 23 september 2025 09:25 schreef StevenHyde het volgende:
Wie mogen er trouwens met kibi mee trakteren langs alle leerkrachten met de traktaties? Of ging dat bij jullie niet zo op de basisschool?![]()
![]()
![]()
Manmanmanquote:Op dinsdag 23 september 2025 09:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja ze spelen met mijn prive![]()
![]()
IK MOET TANKEN SCHAT WHAAAAAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 23 september 2025 09:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja ze spelen met mijn prive![]()
Klassiekerquote:Op dinsdag 23 september 2025 09:44 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
IK MOET TANKEN SCHAT WHAAAAAAAAAAAAAA![]()
Een echte FOK!ker moet zijn klassiekers kennenquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
WrapGodquote:
Deze man weetquote:Op dinsdag 23 september 2025 09:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een echte FOK!ker moet zijn klassiekers kennen![]()
![]()
Sterktequote:Op dinsdag 23 september 2025 10:01 schreef hemarookworst het volgende:
Zo, ik moet weer doen alsof ik serieus ben![]()
![]()
Zo roZo rollen we hierquote:Op dinsdag 23 september 2025 10:10 schreef StevenHyde het volgende:
Topke!
Beetje sluipreclame maken voor mijn nieuwe werkgever, tnx!
Liedje zingen mag ookquote:Op dinsdag 23 september 2025 10:10 schreef StevenHyde het volgende:
Topke!
Beetje sluipreclame maken voor mijn nieuwe werkgever, tnx!
Bekijk deze YouTube-video![]()
En de zon schijnt.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
En weer 10 puntjes voor Justin
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ben aan het vliegen om knuffels op te halen.quote:
Van het weekend de war gewonnen! Was leuk, iedereen werkte goed samen.![]()
Vaste zoekterm hierquote:Op dinsdag 23 september 2025 11:15 schreef maily het volgende:
[..]
Dat is leuk als zoekterm in google![]()
![]()
Plakpoep tijd is bij mij gelukkig weer voorbij!
PeriodPOOOOPOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Gelukkigquote:Op dinsdag 23 september 2025 11:17 schreef Mickytjuh het volgende:
Plakpoep tijd is bij mij gelukkig weer voorbij!
PeriodPOOOOP![]()
Mick![]()
![]()
Ow ja ik doe trouwens mee aan de Villa Pardoes Winterrun, maar ik doe de wandeling.
Mensen die willen sponsoren?Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Zo even een wandelingetje door Amsterdam maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even een sligro pasje bezorgen dat gisteren heb gevonden op het station.Ik heb er één en ik ben er trots op
Ach, ik moet toch op de een of andere manier aan m'n stappen komen hé? Dit noemen ze nou het nuttige met het aangename verenigen.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Komt mooi uit danquote:Op dinsdag 23 september 2025 11:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ach, ik moet toch op de een of andere manier aan m'n stappen komen hé? Dit noemen ze nou het nuttige met het aangename verenigen.![]()
![]()
I hope you have the time of your life.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: