Hey Jussiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op dinsdag 23 september 2025 06:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Jussie
Hey DottieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Raarrrrquote:Op dinsdag 23 september 2025 06:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, ik heb er geen aantekening van.
quote:Op dinsdag 23 september 2025 06:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hey Dottie
Met alle liefde, geef zijn nummer maar evenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
06-Bolkquote:Op dinsdag 23 september 2025 06:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met alle liefde, geef zijn nummer maar even
Oke ik ga hem even bellen.quote:
Helaas pindakaasquote:Op dinsdag 23 september 2025 06:45 schreef Dotteke het volgende:
Helaas, Jussie, je moet gewoon op tijd beginnen.
Ik heb beloofd dat ik je niet meer zou bolken als je om 12 uur mocht beginnen, maar het mocht niet baten
quote:Op dinsdag 23 september 2025 06:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Geen tijd meer om te bolken dus.
Ik heb mij best gedaan. Hij zegt ben jij die vrouw waar hij altijd naar toe gaat op 3de Kerstdag?quote:
quote:Op dinsdag 23 september 2025 06:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb mij best gedaan. Hij zegt ben jij die vrouw waar hij altijd naar toe gaat op 3de Kerstdag?
Ik zeg ja, dat ben ik.
Nou zegt hij dan heb je pech, je zorgt er al voor dat hij een week daarna nog uitgeput is en zijn werk niet goed kan doen, dan gaan we je nu niet belonen door hem extra vrij te geven
Had ik nu maar gezegd dat ik dat niet was he.quote:
Jaquote:Op dinsdag 23 september 2025 06:55 schreef gebrokenglas het volgende:
Justin, ben je al ingelogd? Of moet je zelfs naar kantoor vandaag?
Hey Paulquote:
Morguhquote:
Alles goed met Paul?quote:
Ja met mij ook goed, drukke dag hier van vandaag.quote:
KWquote:Op dinsdag 23 september 2025 07:02 schreef KoningWouter het volgende:
Jezus wat was het koud op de fiets net...
Vandaag thuiswerkenquote:Op dinsdag 23 september 2025 06:56 schreef Dotteke het volgende:
En jij dan GG? Thuiswerken of op kantoor?
Wat was jij vroeg op de fiets, en zo te zien aan je punten ook weer weinig geslapen?quote:Op dinsdag 23 september 2025 07:02 schreef KoningWouter het volgende:
Jezus wat was het koud op de fiets net...
Ik ookquote:
Ja heb besloten terug op de medicatie te gaan. Vanavond neem ik het weer en slaap ik hopelijk weer normaal.quote:Op dinsdag 23 september 2025 07:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat was jij vroeg op de fiets, en zo te zien aan je punten ook weer weinig geslapen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |