Dit jaquote:Op dinsdag 23 september 2025 09:18 schreef hemarookworst het volgende:
Moe en de dag moet nog beginnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 september 2025 09:21 schreef StevenHyde het volgende:
Morge bolk![]()
Hier ook de felicitaties voor kussendvogeltje en in stijl kibi gifjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De stripper komt na 22:00, dus neem maar wat bakkies koffie extra vandaag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
DM’s gonzen zacht,
roddels zwermen als muggen —
waar is de spray, joh?
Morge bolk![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De stripper komt na 22:00, dus neem maar wat bakkies koffie extra vandaag:StevieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Even een fles Schilcher en een fles Grüner Veltliner klappen om de dag mee te beginnenquote:
Goed planquote:Op dinsdag 23 september 2025 09:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Even een fles Schilcher en een fles Grüner Veltliner klappen om de dag mee te beginnen
Morge bolk![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De stripper komt na 22:00, dus neem maar wat bakkies koffie extra vandaag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Smile, it's free therapy.
Soms is stilte het luidste antwoord ;)
quote:Op dinsdag 23 september 2025 09:25 schreef StevenHyde het volgende:
Wie mogen er trouwens met kibi mee trakteren langs alle leerkrachten met de traktaties? Of ging dat bij jullie niet zo op de basisschool?
Manmanmanquote:Op dinsdag 23 september 2025 09:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja ze spelen met mijn prive
IK MOET TANKEN SCHAT WHAAAAAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 23 september 2025 09:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja ze spelen met mijn prive
Klassiekerquote:Op dinsdag 23 september 2025 09:44 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
IK MOET TANKEN SCHAT WHAAAAAAAAAAAAAA
Een echte FOK!ker moet zijn klassiekers kennenquote:
WrapGodquote:
Deze man weetquote:Op dinsdag 23 september 2025 09:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een echte FOK!ker moet zijn klassiekers kennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |