SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Netjes man!quote:Op dinsdag 23 september 2025 05:28 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, vandaag contract tekenen, per 1 oktober in dienst![]()
Zeker, gewoon ff winkel binnen lopen, zo simpel kan het zijn in de digitale wereld waarin we levenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
MorguhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
PrrrtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Killem
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Hey UNquote:
Hey Mario
moest ik dus voor het contract nieuwe ID aanvragen, mijne was verlopen. Aanvraag met spoed kost je gewoon ff 137 euroTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Had je hem laten verlopenquote:Op dinsdag 23 september 2025 06:00 schreef _UserName_ het volgende:
moest ik dus voor het contract nieuwe ID aanvragen, mijne was verlopen. Aanvraag met spoed kost je gewoon ff 137 euroWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja, want heb rijbewijs wat ook een identificatiemiddel is, maar niet voor zulke dingen dus. Was afgelopen mei verlopenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
O dat is dan balen. Ik heb vorige week een nieuwe aangevraagd 78 euroquote:Op dinsdag 23 september 2025 06:02 schreef _UserName_ het volgende:
ja, want heb rijbewijs wat ook een identificatiemiddel is, maar niet voor zulke dingen dus. Was afgelopen mei verlopenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
normaal wel idd maar spoed is 59 extra, kan m wel vandaag ophale dus dan gelijk door naar nieuwe werk om de boel af te rondenquote:Op dinsdag 23 september 2025 06:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is dan balen. Ik heb vorige week een nieuwe aangevraagd 78 euroTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik kon hem na 4 dagen al.ophalen. Ging lekker snelquote:Op dinsdag 23 september 2025 06:05 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
normaal wel idd maar spoed is 59 extra, kan m wel vandaag ophale dus dan gelijk door naar nieuwe werk om de boel af te rondenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja meestal is het wel na 5 werkdagen idd. Het is dat ik m vandaag al nodig had dus kon na een uur al terecht bij gemeentehuis, kort dagje vrijwilligerswerk vandaag dus, 13u richting nieuwe baanTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Dat is wel fijn, hier met je tegenwoordig een afspraak maken.quote:Op dinsdag 23 september 2025 06:08 schreef _UserName_ het volgende:
ja meestal is het wel na 5 werkdagen idd. Het is dat ik m vandaag al nodig had dus kon na een uur al terecht bij gemeentehuis, kort dagje vrijwilligerswerk vandaag dus, 13u richting nieuwe baan
Vind dat echt vervelend dat je tegenwoordig overal een afspraak voor moet makenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat zou fijn zijn, we hebben hier een giga gemeentehuis en is zo dood als een pier
Ik was de enige die daar was.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja door corona is alles veranderd. Net als je wilt bloedprikken moet je ook al een afspraak voor makenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
wat heerlijk wonen in een niet al te grote plaats, ook daarvoor kan je gewoon binnenlopen hierTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik woon ook in een dorp heWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
8.360 hebben wij en Winterswijk heeft er bijna 29.000Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
maar 8360 in de gemeente ja? Dat is niet veel nee, Winterswijk heeft er 29.233 iddTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
O nee alleen in Warnsveld
Zutphen is de gemeente die zal er wel veel meer hebben.
Maar we kunnen hier lokaal laten prikken dan moet je ook een afspraak makenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ah ja, zie je. Ik bekeek het per gemeentequote:Op dinsdag 23 september 2025 06:25 schreef Dotteke het volgende:
O nee alleen in Winterswijk
Zutphen is de gemeente die zal er wel veel meer hebben.
Maar we kunnen hier lokaal laten prikken dan moet je ook een afspraak maken![]()
Gemeente Zutphen heeft bijna 50KTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja dat is wel iets meerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Veel warnsvelders zijn niet blij dat we bij Zutphen betrokken zijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh GG
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: