Welke medicatie? Alleen voor te slapen of andere?quote:Op dinsdag 23 september 2025 07:04 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja heb besloten terug op de medicatie te gaan. Vanavond neem ik het weer en slaap ik hopelijk weer normaal.
Dat gaat goed met die vergadering, qua tijdstip? O teams, dat is online, kun je gewoon thuisblijven.quote:Op dinsdag 23 september 2025 07:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ookalthans een soort van. Om 16.30 uur een teamsvergadering
Vanmiddag komen ze eindelijk mijn plise gordijnen ophangen.
Ben ik wel blij mee, is anders zo inkijken in de avond. Zeker met die mafklapper van mijn overbuurman
dmquote:Op dinsdag 23 september 2025 07:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Welke medicatie? Alleen voor te slapen of andere?
Ja zijn spoed overleggenquote:Op dinsdag 23 september 2025 07:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat gaat goed met die vergadering, qua tijdstip? O teams, dat is online, kun je gewoon thuisblijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Hier ook niet hoor, als je daar een keer mee begint dan is het einde zoekquote:Op dinsdag 23 september 2025 07:46 schreef JustinK het volgende:
De verwarming gaat hier voorlopig nog niet aan
Hoe warm heb jij het in huis?quote:Op dinsdag 23 september 2025 07:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier ook niet hoor, als je daar een keer mee begint dan is het einde zoek
Het is hier nu 19.9quote:Op dinsdag 23 september 2025 07:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoe warm heb jij het in huis?
quote:Op dinsdag 23 september 2025 08:37 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja hier ook wel. Nog wel beetje moe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |