SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
quote:Op maandag 22 september 2025 23:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee is logisch. Vorig jaar had je ons nog niet zo in je hart gesloten. Nu wel. Daardoor is het drukker in je hart en moet het harder werken![]()
Eerst nattekat toestemming vragen om uit het hart te mogenquote:
quote:Op dinsdag 23 september 2025 00:13 schreef Ama het volgende:
Ik ga slapen en als ik weer wakker ben dan heb je geen ban oke.
Maar ik vind het stom als je zolang weg moet.quote:Op dinsdag 23 september 2025 00:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
DOOOOOOOOOOOOOOOLEEEMITE
I'M A BAD MODDAFUCKA
Heb gewoon geen zin meer in mensen die me voor alles en nogwat uitmakenquote:Op dinsdag 23 september 2025 00:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar ik vind het stom als je zolang weg moet.
quote:
quote:
quote:
Op veel plekken is het nog kouder. Hier is het nog maar 6 graden en vannacht heeft het aan de grond al gevroren in Twente.quote:
Niet gezienquote:Op dinsdag 23 september 2025 08:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat vond je van mijn mooie nieuwe poster?
quote:Op dinsdag 23 september 2025 08:40 schreef Recce het volgende:
De gouverneur van California is lekker bezig:
[ x ]
quote:Op dinsdag 23 september 2025 08:40 schreef Recce het volgende:
De gouverneur van California is lekker bezig:
[ x ]
5de wk titel max in 2025 halen?quote:
quote:Op dinsdag 23 september 2025 08:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
5de wk titel max in 2025 halen?
Ik wacht eerst singapore en nog beide McLaren tetsen er af momentje af.quote:
Dan ga ik ook echt geloven.quote:Op dinsdag 23 september 2025 08:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik wacht eerst singapore en nog beide McLaren tetsen er af momentje af.
Zou volgend raceweekend wel mooi verjaardagskado voor Max zijn als beide McLaren eraf tetsen.quote:
De bijbel.quote:Op dinsdag 23 september 2025 08:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar wat moet de huisarts dan voorschrijven
Een duurder medicijn waar meer aan verdiend kan worden.quote:Op dinsdag 23 september 2025 08:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zodra je 12 bent mag je wel met Trump mee naar Epstein-eiland. Dus dan kun je maar beter dat prikje hebben gehad.quote:
Mannen moeten niet aanstellen bij een griepje.quote:Op dinsdag 23 september 2025 08:56 schreef Recce het volgende:
En het gaat om vrouwen hè? Die moeten gewoon niet zeuren.
De strekking was dat vrouwen zich niet zo aan moeten stellen. Lijkt me onhaalbaar.quote:Op dinsdag 23 september 2025 08:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oké iniequote:Op dinsdag 23 september 2025 08:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De strekking was dat vrouwen zich niet zo aan moeten stellen. Lijkt me onhaalbaar.
Nico HULKENBEEEEEEEEEEEEEEEEERGHquote:Op dinsdag 23 september 2025 08:58 schreef CherryLips het volgende:
LECLERC
LECLEEEERC
LECLEEERCGGHUUUUGGGHUH
Vrouwen weten niet hoe dat voelt.quote:Op dinsdag 23 september 2025 08:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mannen moeten niet aanstellen bij een griepje.
quote:Op dinsdag 23 september 2025 08:58 schreef CherryLips het volgende:
LECLERC
LECLEEEERC
LECLEEERCGGHUUUUGGGHUH
Wat is deze!?quote:Op dinsdag 23 september 2025 08:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nico HULKENBEEEEEEEEEEEEEEEEERGH
Hard times to be a Ferrari and a Lecerc fan.quote:
Oh diequote:
Dit was ook wel een erg domme fout toen van Mercedes.quote:Op dinsdag 23 september 2025 09:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[ afbeelding ]
@:Nattekat en ik willen dit maar dan met oranje gekleurde auto's.
quote:Op dinsdag 23 september 2025 09:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Straks gaat het wel weer over eten
Op zijn helm ja dacht ikquote:Op dinsdag 23 september 2025 09:10 schreef TaMieke het volgende:
Hebben jullie dat ook meegekregen van die unicorn sticker van Sainz?
quote:Op dinsdag 23 september 2025 09:10 schreef TaMieke het volgende:
Hebben jullie dat ook meegekregen van die unicorn sticker van Sainz?
brrrquote:Op dinsdag 23 september 2025 08:56 schreef Nattekat het volgende:
Ik loop gewoon bijna uit gewoonte in mijn shirt naar buiten
Oh ja, goed dat je het zegt. Even innemen.quote:
Gewoon standaard elke ochtend.quote:Op dinsdag 23 september 2025 09:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, goed dat je het zegt. Even innemen.
Gewoon voor de zekerheidquote:Op dinsdag 23 september 2025 09:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon standaard elke ochtend.
Omdat het kan.quote:Op dinsdag 23 september 2025 09:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gewoon voor de zekerheid
DOE HET, DOE HETquote:Op dinsdag 23 september 2025 09:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[ afbeelding ]
Je zit het nu hier wel enorm te jinxen hequote:
quote:Op dinsdag 23 september 2025 09:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[ afbeelding ]
blijft toch wel meest iconische moment.quote:Op dinsdag 23 september 2025 09:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[ afbeelding ]
Ik jinx McLaren kapot!quote:Op dinsdag 23 september 2025 09:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je zit het nu hier wel enorm te jinxen he
ga je naar de gym vandaag?quote:Op dinsdag 23 september 2025 09:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En daarom gebeurd het niet.
Gisteren gebeurde het.quote:Op dinsdag 23 september 2025 09:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En daarom gebeurd het niet.
Lekker zachte bolletjes?quote:Op dinsdag 23 september 2025 09:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
straatfeestquote:Op dinsdag 23 september 2025 09:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[ afbeelding ]
gaat dit nog over eten?quote:Op dinsdag 23 september 2025 09:29 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Lekker zachte bolletjes?
Nee, ik heb morgen competitie.quote:
quote:
Ik vroeg me al af wat er gisteren was.quote:
Ik heb nog amandelen in caramelchocola liggenquote:Op dinsdag 23 september 2025 09:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
hmm oke dan moet ik dus gaanquote:Op dinsdag 23 september 2025 09:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, ik heb morgen competitie.Dus ik ga zaterdag pas weer.
Ik ook.quote:
Spider-man al gespeeld?quote:Op dinsdag 23 september 2025 09:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben nog niet toe om een trui aan te trekken hoor.
Wat houd je tegen?quote:Op dinsdag 23 september 2025 09:36 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb superlekkere truien bij de C&A gekocht, wil ze eigenlijk in elke kleur wel.
Nee. Ik heb de laatste paar sets allemaal overgeslagen.quote:
Iedere dag van de week een andere kleurquote:Op dinsdag 23 september 2025 09:36 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb superlekkere truien bij de C&A gekocht, wil ze eigenlijk in elke kleur wel.
Mannen vinden vrouwen die roze dragen maar eng.quote:Op dinsdag 23 september 2025 09:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De roze was uitverkocht in mijn maat.
Bestellen en vervolgens hier mopperen op PostNL.quote:Op dinsdag 23 september 2025 09:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De roze was uitverkocht in mijn maat.
had ik gisteren ook alquote:Op dinsdag 23 september 2025 09:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan neem je rust vandaag.
geloof ik niets vanquote:Op dinsdag 23 september 2025 09:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mannen vinden vrouwen die roze dragen maar eng.
Vreemde mannen dan...quote:Op dinsdag 23 september 2025 09:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan staat je wat te wachten deze winter.quote:Op dinsdag 23 september 2025 09:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij is uitverkochtquote:Op dinsdag 23 september 2025 09:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bestellen en vervolgens hier mopperen op PostNL.
quote:Op dinsdag 23 september 2025 09:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan staat je wat te wachten deze winter.
Stomquote:
oke dan is het misschien wel te doenquote:Op dinsdag 23 september 2025 09:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar Luctor moet uitrusten want die heeft competitie. Dan moet je juist niet voor hem gaan!
Braaf!quote:Op dinsdag 23 september 2025 09:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oke dan is het misschien wel te doen
Mooi, scheelt weer geknoei met pepperspray.quote:Op dinsdag 23 september 2025 09:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Werkt als een negatieve rode vlag op ons libido.
alle vrouwen gaan nu massaal roze dragenquote:Op dinsdag 23 september 2025 09:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mooi, scheelt weer geknoei met pepperspray.
Maar toen ben ik wel gaan badmintonnen.quote:
Ik weet niet hoe Marokkanen over roze denken.quote:Op dinsdag 23 september 2025 09:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mooi, scheelt weer geknoei met pepperspray.
Het is vast vuig en zondig.quote:Op dinsdag 23 september 2025 09:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe Marokkanen over roze denken.
volgens mij hebben ze er geen problemen meequote:Op dinsdag 23 september 2025 09:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
het is ook wel een beetje een overload op het moment.quote:Op dinsdag 23 september 2025 09:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee. Ik heb de laatste paar sets allemaal overgeslagen.
Daarnaast trekt spider-man mij niet echt.
Hoax want jij weet alles.quote:Op dinsdag 23 september 2025 09:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 september 2025 09:45 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben een keer bij een halve ex op de bank beland en haar hele (maar dan echt alles) huis was roze, je zag alleen twee zwevende hysterische ogen.
Die US en CL toch.quote:Op dinsdag 23 september 2025 09:47 schreef CherryLips het volgende:
Nog steeds blij met m'n roze muren.
in welke sportquote:Op dinsdag 23 september 2025 09:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, ik heb morgen competitie.Dus ik ga zaterdag pas weer.
miste ze haar onder of bovenlichaam?quote:Op dinsdag 23 september 2025 09:45 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben een keer bij een halve ex op de bank beland en haar hele (maar dan echt alles) huis was roze, je zag alleen twee zwevende hysterische ogen.
hoi vriendjequote:Op dinsdag 23 september 2025 09:48 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
miste ze haar onder of bovenlichaam?
kaki is geelbruin achtig, toch? Geen idee wat slate doet met de kleur.quote:Op dinsdag 23 september 2025 09:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nu iets aan in een kleur die ze slate khaki noemen, weer iets nieuws?
Soort groengrijs is het. Apart kleurtje.quote:Op dinsdag 23 september 2025 09:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
kaki is geelbruin achtig, toch? Geen idee wat slate doet met de kleur.
Google leert me dat het groen is.
Ik zag een kaart (The Soul Stone) die ik wel leuk is voor mijn mono zwarte deck. Verder eigenlijk niet in verdiept.quote:Op dinsdag 23 september 2025 09:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
het is ook wel een beetje een overload op het moment.
ik vind spider-man wel gaaf maar heb 'm nog niet gespeeld. Denk ook niet dat ik een boosterbox haal. Zo leuk vind ik het ook weer niet.
Laarzen aan?quote:Op dinsdag 23 september 2025 09:49 schreef Nizno het volgende:
Nog even aan het wakker worden...
me voorbereiden om door de paarden- en koeienstront heen te wandelen
ja die is gaaf.quote:Op dinsdag 23 september 2025 09:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zag een kaart (The Soul Stone) die ik wel leuk is voor mijn mono zwarte deck. Verder eigenlijk niet in verdiept.
oude afgetrapte schoenenquote:Op dinsdag 23 september 2025 09:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Laarzen aan?
Ik zou er omheen lopen, maar ieder z'n/d'r fetish.
Je kunt het!quote:Op dinsdag 23 september 2025 09:49 schreef Nizno het volgende:
Nog even aan het wakker worden...
me voorbereiden om door de paarden- en koeienstront heen te wandelen
jij schrikt nogal snelquote:Op dinsdag 23 september 2025 10:05 schreef Wereldgozer het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)loopt-uit-de-klauwen
Hier schrik ik van.
Als je hier nog van schrikt... dit hoor je elke week wel.quote:Op dinsdag 23 september 2025 10:05 schreef Wereldgozer het volgende:
Hier schrik ik van.
En waar schrik je precies van? Dat ze in Den Haag vooral met zichzelf bezig zijn?quote:Op dinsdag 23 september 2025 10:05 schreef Wereldgozer het volgende:
Hier schrik ik van.
gezien ik die niet dicht heb vandaag zeker wetenquote:Op dinsdag 23 september 2025 09:51 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
hey maat
alles kits achter de rits
zelfs een begroting naar waarheid maken voor die ene dag in het jaar is niet mogelijk.quote:Het kabinet gaat uit van een aantal miljardenbezuinigingen die niet zijn onderbouwd, zegt de Rekenkamer. Ook dreigt Nederland geld mis te lopen uit Europa.
Belangrijke uitgaven worden naar achter geschoven, waarschuwt de Rekenkamer. Daardoor ziet de boekhouding er mooier uit dan de werkelijkheid.
Maar die cijfers zijn niet volledig, waarschuwt de Algemene Rekenkamer, die na Prinsjesdag elk ministerie een brief stuurt met aandachtspunten voor de begroting.
Zo gaat het kabinet uit van een grote besparing op asiel. In 2026 staat er nog 4 miljard begroot voor asielopvang. Een jaar later nog maar 1 miljard. De logica van de afgetreden asielminister Faber was dat er minder geld nodig zou zijn als er minder asielzoekers naar Nederland zouden komen. De cijfers van asielaanvragen geven daar echter geen aanleiding voor.
Het demissionaire kabinet wil grote beslissingen overlaten aan de nieuwe Tweede Kamer en presenteerde daarom op Prinsjesdag een beleidsarme begroting. Daardoor ontbreken in de begroting extra uitgaven voor Defensie. Afgelopen zomer zette Nederland een handtekening onder de NAVO-afspraak om meer uit te geven aan defensie.
Problemen gewoon weer doorschuiven.quote:Op dinsdag 23 september 2025 10:11 schreef Nizno het volgende:
Zorgen Rekenkamer over onrealistische bezuinigingen in Miljoenennota
[..]
zelfs een begroting naar waarheid maken voor die ene dag in het jaar is niet mogelijk.
Een economieleerling doet het beter.quote:Op dinsdag 23 september 2025 10:11 schreef Nizno het volgende:
Zorgen Rekenkamer over onrealistische bezuinigingen in Miljoenennota
[..]
zelfs een begroting naar waarheid maken voor die ene dag in het jaar is niet mogelijk.
quote:Op dinsdag 23 september 2025 10:13 schreef Nizno het volgende:
portemonnee gevuld voor geval ik nog een kalf of veulen wil kopen.
schoenen aan en veters vast...
we gaan er voor.
Later
Veel plezierquote:Op dinsdag 23 september 2025 10:13 schreef Nizno het volgende:
portemonnee gevuld voor geval ik nog een kalf of veulen wil kopen.
schoenen aan en veters vast...
we gaan er voor.
Later
Alles wat geld kost vier jaar doorschuivenquote:Op dinsdag 23 september 2025 10:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Problemen gewoon weer doorschuiven.
En nu in verkiezingstijd weer gouden bergen beloven
Komt allemaal door links.quote:Op dinsdag 23 september 2025 10:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Problemen gewoon weer doorschuiven.
En nu in verkiezingstijd weer gouden bergen beloven
Uiteraard.quote:
En dit.quote:Op dinsdag 23 september 2025 10:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alles wat geld kost vier jaar doorschuiven
En schiet alles omhoog en worden alle leuke dingen afgepaktquote:Op dinsdag 23 september 2025 10:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, daarom moeten we nu bezuinigen.
Ik moet nog wachten tot morgen.quote:Op dinsdag 23 september 2025 10:35 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Loon is binnen, kan het geld weer rollen
Bij mij is het altijd op de 23'ste of eerder indien dat in een weekend valt. Komt ook goed uit want de eerste vaste lasten zijn alweer afgeschreven.quote:Op dinsdag 23 september 2025 10:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik moet nog wachten tot morgen.
Ik tot vrijdag.quote:Op dinsdag 23 september 2025 10:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik moet nog wachten tot morgen.
Hier op de 24e of 25e. Net hoe dat met het weekend valt. Enkele keer op de 23e als de 24e op zaterdag valt.quote:Op dinsdag 23 september 2025 10:38 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Bij mij is het altijd op de 23'ste of eerder indien dat in een weekend valt. Komt ook goed uit want de eerste vaste lasten zijn alweer afgeschreven.
Overleef ik welquote:
Hier ook binnenquote:Op dinsdag 23 september 2025 10:35 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Loon is binnen, kan het geld weer rollen
Daarna weer intermittent fatteningquote:Op dinsdag 23 september 2025 10:49 schreef STING het volgende:
[..]
Beetje intermittent fasting kan nooit kwaad
Je bent er nog.quote:Op dinsdag 23 september 2025 00:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Heb gewoon geen zin meer in mensen die me voor alles en nogwat uitmaken
Nogquote:
Vriendin heeft dat ook. Vind het altijd wel fijn om zekerheid te hebben dat het voor een bepaalde datum binnen is en daar heb ik automatische overboekingen naar de spaar/gezamelijke ook op ingesteld.quote:Op dinsdag 23 september 2025 10:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier op de 24e of 25e. Net hoe dat met het weekend valt. Enkele keer op de 23e als de 24e op zaterdag valt.
Dat had ik de afgelopen wekenquote:Op dinsdag 23 september 2025 10:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daarna weer intermittent fattening
Goede vraag, dit weet ik oprecht niet.quote:Op dinsdag 23 september 2025 10:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zou je iemand nog kunnen bannen om iets wat een week geleden is gezegd?
Hier ook. Elke maand een bedrag naar de gezamenlijke rekening. Verder geen omkijken naar.quote:Op dinsdag 23 september 2025 11:00 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Vriendin heeft dat ook. Vind het altijd wel fijn om zekerheid te hebben dat het voor een bepaalde datum binnen is en daar heb ik automatische overboekingen naar de spaar/gezamelijke ook op ingesteld.
Daar zit ik vandaag ook op te wachten.quote:Op dinsdag 23 september 2025 11:15 schreef bitterbal het volgende:
heeft de rapture al plaats gevonden?
dragon fruit en zit nu aan een fruit smoothiequote:Op dinsdag 23 september 2025 11:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, ja, wel in m'n benen. Ik ben ook een beetje misselijk. Wat heb je gegeten?
is het vandaag? zit je er klaar voor? Wat heb je aan en heb je iets van een koffer?quote:Op dinsdag 23 september 2025 11:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar zit ik vandaag ook op te wachten.
Hmm, maar jij bent niet misselijk?quote:Op dinsdag 23 september 2025 11:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dragon fruit en zit nu aan een fruit smoothie
Ik weet het niet! Ik heb een trainingspak aan, dus ik ben er niet erg op gekleed, maar ik neem aan dat ze daar ook wel kleren hebben?quote:Op dinsdag 23 september 2025 11:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is het vandaag? zit je er klaar voor? Wat heb je aan en heb je iets van een koffer?
Wat ga je doen dan?quote:Op dinsdag 23 september 2025 11:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik weet het niet! Ik heb een trainingspak aan, dus ik ben er niet erg op gekleed, maar ik neem aan dat ze daar ook wel kleren hebben?
nee maar ik eet en drink dit elke dag.quote:Op dinsdag 23 september 2025 11:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, maar jij bent niet misselijk?
zou je je niet wat netter moeten kleden? Lees dat we jezus gaan ontmoetenquote:Op dinsdag 23 september 2025 11:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik weet het niet! Ik heb een trainingspak aan, dus ik ben er niet erg op gekleed, maar ik neem aan dat ze daar ook wel kleren hebben?
De bedragen welke eraf gaan zijn over het algemeen iedere maand hetzelfde en als er wat bijkomt pas is het aan. Inderdaad geen omkijken naar en kan het ook niet vergeten. Het is vervelend als dingen overhoopt niet afgeschreven kunnen worden, altijd weer zo'n gedoe.quote:Op dinsdag 23 september 2025 11:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier ook. Elke maand een bedrag naar de gezamenlijke rekening. Verder geen omkijken naar.
Ik ben net wakker, wanneer worden we geraptured?quote:
Daar ben ik dus ook niet op gekleed nu. Ik ben wel een was aan het doen zodat ik straks nette kleren aan kan.quote:Op dinsdag 23 september 2025 11:24 schreef bitterbal het volgende:
@:recce de 25ste komt er nog es een alien invasion
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Wat is het überhaupt?quote:Op dinsdag 23 september 2025 11:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben net wakker, wanneer worden we geraptured?
Ja, weet ik niet precies, er komt een rapture en dan gaan we allemaal naar Jezus. Als we goed zijn geweest tenminste. Dat zou vandaag al kunnen gebeuren.quote:
Misschien ben ik het gewoon minder gewend.quote:Op dinsdag 23 september 2025 11:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar ik eet en drink dit elke dag.
Maar Jezus is meestal ook niet heel netjes gekleed eigenlijk.quote:Op dinsdag 23 september 2025 11:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zou je je niet wat netter moeten kleden? Lees dat we jezus gaan ontmoeten
Ik word altijd zo lui als ik dat soort kleding aan heb. Moet me ook echt omkleden om in een andere staat te komen ofzo.quote:Op dinsdag 23 september 2025 11:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Einde der tijden en het gekozen volk wordt in 1 klap van de aarde naar de hemel gehaald. Dus dan verdwijnen er opeens allemaal mensen en de achterblijvers zijn verloren en de aarde vergaat met hun er nog op.quote:
Nou nu in deze tijd zal die toch wel een pak aan hebben?quote:Op dinsdag 23 september 2025 11:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar Jezus is meestal ook niet heel netjes gekleed eigenlijk.
Prima moment om nog even een bakje koffie te drinken.quote:Op dinsdag 23 september 2025 11:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Einde der tijden en het gekozen volk wordt in 1 klap van de aarde naar de hemel gehaald. Dus dan verdwijnen er opeens allemaal mensen en de achterblijvers zijn verloren en de aarde vergaat met hun er nog op.
Ja, wel een goed idee om iets warms aan te trekken als we Jezus ergens hoog in de lucht gaan ontmoeten.quote:Op dinsdag 23 september 2025 11:29 schreef bitterbal het volgende:
The Rapture is a Christian belief in a future event where living and dead believers will be physically "caught up" to meet Jesus Christ in the air at his Second Coming, after which they will go to heaven. The term comes from the Latin rapturo, meaning "a snatching away," derived from the Greek word harpazo used in the New Testament to describe believers being "caught up". It is often seen as a two-stage event, distinct from Christ's final return to Earth, and is a key doctrine for many American evangelical Christians.
Er zijn wel vaker van dat soort cults geweest toch?quote:Op dinsdag 23 september 2025 11:30 schreef bitterbal het volgende:
ik zie op insta dat mensen echt hun bezittingen hebben verkocht en tips and tricks filmpjes maken voor wat te doen
Ja, koekoekquote:Op dinsdag 23 september 2025 11:30 schreef bitterbal het volgende:
ik zie op insta dat mensen echt hun bezittingen hebben verkocht en tips and tricks filmpjes maken voor wat te doen
ja toch een vestje aan hequote:Op dinsdag 23 september 2025 11:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, wel een goed idee om iets warms aan te trekken als we Jezus ergens hoog in de lucht gaan ontmoeten.
Ja, beetje als Trump denk je?quote:Op dinsdag 23 september 2025 11:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou nu in deze tijd zal die toch wel een pak aan hebben?
ja maar dan zag ik ze niet zo op instagram voorbij komenquote:Op dinsdag 23 september 2025 11:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er zijn wel vaker van dat soort cults geweest toch?
quote:Op dinsdag 23 september 2025 11:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, weet ik niet precies, er komt een rapture en dan gaan we allemaal naar Jezus. Als we goed zijn geweest tenminste. Dat zou vandaag al kunnen gebeuren.
Ik heb net T geZquote:Op dinsdag 23 september 2025 11:31 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Prima moment om nog even een bakje koffie te drinken.
Tuurlijk! Al die evangelicals denken toch dat Trump de rapture teweegbrengt?quote:Op dinsdag 23 september 2025 11:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja , zou hij ook geraptured worden?
Oeh ja ik wil eigenlijk nog zo'n gebakje scoren. Hopelijk zijn die ook to-go.quote:Op dinsdag 23 september 2025 11:02 schreef STING het volgende:
[..]
Dat had ik de afgelopen wekennu weer een beetje normaal eten
Al nog wel even langs de ijssaalon deze week, want die gaat na al weer zondag dicht @:CherryLips
Ahjaquote:Op dinsdag 23 september 2025 11:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dan zag ik ze niet zo op instagram voorbij komen
Ohja ik ga donderdag een lekker gebakje halen.quote:Op dinsdag 23 september 2025 11:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oeh ja ik wil eigenlijk nog zo'n gebakje scoren. Hopelijk zijn die ook to-go.
Is het een ET-invasie of een Signs-invasie? Want bij die tweede moet ik wat flessen water klaarzetten.quote:Op dinsdag 23 september 2025 11:24 schreef bitterbal het volgende:
@:recce de 25ste komt er nog es een alien invasion
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Waar?quote:Op dinsdag 23 september 2025 11:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Ohja ik ga donderdag een lekker gebakje halen.
Ook wel eens gehad en hij bleef ook op die status hangen... Echter, de volgende dag stonden ze ineens bij de deur...quote:Op dinsdag 23 september 2025 11:36 schreef essnhills het volgende:
Had net gechat met PostNL
Had donderdag pakketje verstuurd en die zou vrijdag worden bezorgd. Maar vrijdagavond stond er dat ze het tijdsvak niet hadden gehaald.
En sindsdien staat er bezorgtijd onbekend.
Maar de chatmevrouw zei dat dat komt omdat pakketjes voor antwoordnummers vaak ik bulk worden bezorgd, en dan niet individueel worden gescand.
Dus de kans is groot dat ie vrijdag wel gewoon is bezorgd maar dat de status dus niet is geüpdatet.
Dus maar weer rustig afwachten tot de Hema zover is
Maar dat gaat hier dus niet gebeuren want pakketje moet heul niet naar mijquote:Op dinsdag 23 september 2025 11:37 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ook wel eens gehad en hij bleef ook op die status hangen... Echter, de volgende dag stonden ze ineens bij de deur...
Gewoon de wederopstanding toch? Daarom mag je ook niet gecremeerd worden. En moet je de veters van overledenen altijd aan elkaar vaststrikken.quote:Op dinsdag 23 september 2025 11:29 schreef bitterbal het volgende:
The Rapture is a Christian belief in a future event where living and dead believers will be physically "caught up" to meet Jesus Christ in the air at his Second Coming, after which they will go to heaven. The term comes from the Latin rapturo, meaning "a snatching away," derived from the Greek word harpazo used in the New Testament to describe believers being "caught up". It is often seen as a two-stage event, distinct from Christ's final return to Earth, and is a key doctrine for many American evangelical Christians.
Ik denk gewoon bij de bakker want qua prijs maakt het nu vrijwel geen verschil meer met de Jumbo.quote:
Zodat ze struikelende zombie's worden?quote:Op dinsdag 23 september 2025 11:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon de wederopstanding toch? Daarom mag je ook niet gecremeerd worden. En moet je de veters van overledenen altijd aan elkaar vaststrikken.
Alleen de gevaccineerde mensen vallen ineens dood en autistisch neer verdwijnen.quote:Op dinsdag 23 september 2025 11:41 schreef essnhills het volgende:
Ik denk dat als de Rapture echt komt en er dus mensen ineens massaal verdwijnen, dat er een hoop "Christenen" ietwat teleurgesteld en verbaasd achter blijven, dat ze niet bij de goede mensen horen
Ohnoesquote:Op dinsdag 23 september 2025 11:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alleen de gevaccineerde mensen vallen ineens dood en autistisch neer verdwijnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik zag gister een foto van een tv fragment van een man en die had als ondertitel iets alsquote:Op dinsdag 23 september 2025 11:42 schreef Ama het volgende:
Oh ik zag gisteren dat we hier een slager krijgen maar ik denk een Turkse slager want er staat nu heel duidelijk halal op de deur en de mensen die bezig waar volgens mij ook Turken ofzo.
Wie? Jezus?quote:Op dinsdag 23 september 2025 11:45 schreef Ama het volgende:
Hij komt wel op een hele slimme plek want als je naar de Jumbo gaat is dat het eerste wat je ziet.
Lol ja die zag ik ook.quote:Op dinsdag 23 september 2025 11:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zag gister een foto van een tv fragment van een man en die had als ondertitel iets als
Theo Slager
Slager bij slagerij Slager![]()
Dat zou wel briljant zijn.quote:Op dinsdag 23 september 2025 11:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De rupture komt bij de jumbo in Emmen.
Hier staat het halve winkelcentrum leeg.quote:Op dinsdag 23 september 2025 11:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Die Turkse slager die we hier in de wijk krijgen.
Het winkelcentrum hier even verderop heeft 1 deel die het goed doet, 1 deel half, en 1 deel helemaal leeg.quote:Op dinsdag 23 september 2025 11:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Hier staat het halve winkelcentrum leeg.Er schijnt wel een Lidl bij te komen, maar dan zijn er drie supermarkten in één winkelcentrum (Dirk, AH, Lidl). Dat is mooi, maar ik denk niet dat ze het alledrie gaan redden.
Of een Kippiequote:Op dinsdag 23 september 2025 11:50 schreef Ama het volgende:
Ik riep plaats wel tegen mensen dat ik graag een slager wou hier in het winkelcentrum alleen ik dacht aan een slager waar ik ook lekkere grillworst kan halen dan enz.![]()
Ik denk dat de VS dan de hemel gaan aanvallen.quote:Op dinsdag 23 september 2025 11:41 schreef essnhills het volgende:
Ik denk dat als de Rapture echt komt en er dus mensen ineens massaal verdwijnen, dat er een hoop "Christenen" ietwat teleurgesteld en verbaasd achter blijven, dat ze niet bij de goede mensen horen
Wonen er te weinig mensen? We hebben hier een Emmen ook een dorp en dat heet Klazienaveen en die heeft ongeveer elke supermarkt die er bestaat.quote:Op dinsdag 23 september 2025 11:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Hier staat het halve winkelcentrum leeg.Er schijnt wel een Lidl bij te komen, maar dan zijn er drie supermarkten in één winkelcentrum (Dirk, AH, Lidl). Dat is mooi, maar ik denk niet dat ze het alledrie gaan redden.
Veel winkelcentra hier hebben last van leegstand. Veel kleinere speciaalzaken stoppen kennelijk.quote:Op dinsdag 23 september 2025 11:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het winkelcentrum hier even verderop heeft 1 deel die het goed doet, 1 deel half, en 1 deel helemaal leeg.
Bij mijn ouders zit een groter winkelcentrum en die hebben nu 0 leegstand.
Nee, ik denk dat mensen liever naar supermarkten of grotere winkels gaan of zo. Kleinere winkels kunnen maar moeilijk uit.quote:Op dinsdag 23 september 2025 11:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Wonen er te weinig mensen? We hebben hier een Emmen ook een dorp en dat heet Klazienaveen en die heeft ongeveer elke supermarkt die er bestaat.Of nou ja alles wat we hier in het Noorden kennen.
Dan wel liever gewoon een poelier zonder merknaam eraan vast.quote:
"They took the wrong people and I'm not very happy about it. We're gonna attack them I said, and God was scared. I said, we're gonna nuke heaven. We have some huge nukes. They said "mr. president I'm sorry", but I don't care. We're gonna nuke them"quote:Op dinsdag 23 september 2025 11:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat de VS dan de hemel gaan aanvallen.
Ja hier ook hoor. Maar die bij mijn ouders is het winkelcentrum voor alle omringende dorpen.quote:Op dinsdag 23 september 2025 11:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Veel winkelcentra hier hebben last van leegstand. Veel kleinere speciaalzaken stoppen kennelijk.
Maar ja zo'n half leeg winkelcentrum ziet er ook zo triest uit. Hier heeft ook een tijdje het grootste gebouw leeg gestaan en dat was waar de Big Bazar in zat. Nu komt er een Yellow Gym maar ze hebben geen haast om het een keer af te maken, ze zijn al maanden bezig en eigenlijk zie ik er nooit iemand.quote:Op dinsdag 23 september 2025 11:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat mensen liever naar supermarkten of grotere winkels gaan of zo. Kleinere winkels kunnen maar moeilijk uit.
quote:Op dinsdag 23 september 2025 11:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
"They took the wrong people and I'm not very happy about it. We're gonna attack them I said, and God was scared. I said, we're gonna nuke heaven. We have some huge nukes. They said "mr. president I'm sorry", but I don't care. We're gonna nuke them"
Ik denk dat de stad hier ook heeft gewonnen voor allerlei dingen. Vroeger kon je voor er voor alles terecht. Nu moet ik vaak een heel eind fietsen.quote:Op dinsdag 23 september 2025 11:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja hier ook hoor. Maar die bij mijn ouders is het winkelcentrum voor alle omringende dorpen.
Hier concurreren de stad en de winkelcentra met elkaar. Daar heeft het winkelcentrum duidelijk gewonnen
Het is ook veel groter geworden dan toen ik daar nog woonde.
Ze gaan hier wel het hele winkelcentrum verbouwen. Misschien dat het dan weer iets beter gaat lopen.quote:Op dinsdag 23 september 2025 11:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar ja zo'n half leeg winkelcentrum ziet er ook zo triest uit. Hier heeft ook een tijdje het grootste gebouw leeg gestaan en dat was waar de Big Bazar in zat. Nu komt er een Yellow Gym maar ze hebben geen haast om het een keer af te maken, ze zijn al maanden bezig en eigenlijk zie ik er nooit iemand.
Oh dat heeft hier wel geholpen maar sommige dingen lopen gewoon niet hier. Ik vind het nog steeds een wonder dat het uit kan dan hier twee snackbars gewoon letterlijk naast elkaar zitten.quote:Op dinsdag 23 september 2025 11:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze gaan hier wel het hele winkelcentrum verbouwen. Misschien dat het dan weer iets beter gaat lopen.
Hier zaten ook twee opticiens tegenover elkaar.quote:Op dinsdag 23 september 2025 12:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh dat heeft hier wel geholpen maar sommige dingen lopen gewoon niet hier. Ik vind het nog steeds een wonder dat het uit kan dan hier twee snackbars gewoon letterlijk naast elkaar zitten.
De één is de Kwalitaria en de ander is volgens mij geen keten maar heeft volgens mij wel genoeg geld want die bezit het voormalige café hier van de wijk en sinds er brand is geweest in de snackbar een aantal jaar geleden gebruiken ze het cafe ernaast nu als een opslagplaats.quote:Op dinsdag 23 september 2025 12:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Hier zaten ook twee opticiens tegenover elkaar.Maar daar is er nu één van weg en de snackbar is ook dicht sinds kort.
Ja balen is datquote:Op dinsdag 23 september 2025 11:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat de stad hier ook heeft gewonnen voor allerlei dingen. Vroeger kon je voor er voor alles terecht. Nu moet ik vaak een heel eind fietsen.
Vergeet de snackafdeling niet.quote:Op dinsdag 23 september 2025 12:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja balen is dat
Winkelcentrum hier heeft sinds kort wel een Kruidvat, in het oude Blokkerpand
Daar ga kk vanmiddag even heen, bakspullen koekeloeren
Ja daar ga ik ook koekeloeren als ik er toch benquote:
quote:Herfst broodje
Herfst broodje
Italiaans flatbread met chickenstrips, Korean sojasaus, zoetzure komkommer, wortel, Japanse mayo, rucola en sesamzaadjes.
Die cafetaria die hier zat was volgens mij meer een soort witwasoperatie met vrij louche types. Die hadden ook van die dikke Mercedessen.quote:Op dinsdag 23 september 2025 12:05 schreef Ama het volgende:
[..]
De één is de Kwalitaria en de ander is volgens mij geen keten maar heeft volgens mij wel genoeg geld want die bezit het voormalige café hier van de wijk en sinds er brand is geweest in de snackbar een aantal jaar geleden gebruiken ze het cafe ernaast nu als een opslagplaats.
Die had toen schade opgelopen met rook enz maar ze hebben ook niet echt plannen om er verder nog wat mee te doen volgens mij. Er zou een broodjeszaak komen voor de snackbar ernaast brand kreeg.
quote:Romig, knapperig en ontzettend lekker! Proef nu het apple crumble ijsje. Romig softijs met stukjes appel met kaneel, karamelsaus, speculoos crumble en een Lotus Speculoos koekje. Heerlijk!
De Kruidvat zit hier gelukkig nog wel, maar de Blokker mis ik wel.quote:Op dinsdag 23 september 2025 12:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja balen is dat
Winkelcentrum hier heeft sinds kort wel een Kruidvat, in het oude Blokkerpand
Daar ga kk vanmiddag even heen, bakspullen koekeloeren
quote:
quote:Romig, knapperig en ontzettend lekker! Proef nu het apple crumble ijsje. Romig softijs met stukjes appel met kaneel, karamelsaus, speculoos crumble en een Lotus Speculoos koekje. Heerlijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |