Uiteraard.quote:
En dit.quote:Op dinsdag 23 september 2025 10:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alles wat geld kost vier jaar doorschuiven
En schiet alles omhoog en worden alle leuke dingen afgepaktquote:Op dinsdag 23 september 2025 10:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, daarom moeten we nu bezuinigen.
Ik moet nog wachten tot morgen.quote:Op dinsdag 23 september 2025 10:35 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Loon is binnen, kan het geld weer rollen
Bij mij is het altijd op de 23'ste of eerder indien dat in een weekend valt. Komt ook goed uit want de eerste vaste lasten zijn alweer afgeschreven.quote:Op dinsdag 23 september 2025 10:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik moet nog wachten tot morgen.
Ik tot vrijdag.quote:Op dinsdag 23 september 2025 10:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik moet nog wachten tot morgen.
Hier op de 24e of 25e. Net hoe dat met het weekend valt. Enkele keer op de 23e als de 24e op zaterdag valt.quote:Op dinsdag 23 september 2025 10:38 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Bij mij is het altijd op de 23'ste of eerder indien dat in een weekend valt. Komt ook goed uit want de eerste vaste lasten zijn alweer afgeschreven.
Overleef ik welquote:
Hier ook binnenquote:Op dinsdag 23 september 2025 10:35 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Loon is binnen, kan het geld weer rollen
Daarna weer intermittent fatteningquote:Op dinsdag 23 september 2025 10:49 schreef STING het volgende:
[..]
Beetje intermittent fasting kan nooit kwaad
Je bent er nog.quote:Op dinsdag 23 september 2025 00:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Heb gewoon geen zin meer in mensen die me voor alles en nogwat uitmaken
Nogquote:
Vriendin heeft dat ook. Vind het altijd wel fijn om zekerheid te hebben dat het voor een bepaalde datum binnen is en daar heb ik automatische overboekingen naar de spaar/gezamelijke ook op ingesteld.quote:Op dinsdag 23 september 2025 10:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier op de 24e of 25e. Net hoe dat met het weekend valt. Enkele keer op de 23e als de 24e op zaterdag valt.
Dat had ik de afgelopen wekenquote:Op dinsdag 23 september 2025 10:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daarna weer intermittent fattening
Goede vraag, dit weet ik oprecht niet.quote:Op dinsdag 23 september 2025 10:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zou je iemand nog kunnen bannen om iets wat een week geleden is gezegd?
Hier ook. Elke maand een bedrag naar de gezamenlijke rekening. Verder geen omkijken naar.quote:Op dinsdag 23 september 2025 11:00 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Vriendin heeft dat ook. Vind het altijd wel fijn om zekerheid te hebben dat het voor een bepaalde datum binnen is en daar heb ik automatische overboekingen naar de spaar/gezamelijke ook op ingesteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |