Daar zit ik vandaag ook op te wachten.quote:Op dinsdag 23 september 2025 11:15 schreef bitterbal het volgende:
heeft de rapture al plaats gevonden?
dragon fruit en zit nu aan een fruit smoothiequote:Op dinsdag 23 september 2025 11:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, ja, wel in m'n benen. Ik ben ook een beetje misselijk. Wat heb je gegeten?
is het vandaag? zit je er klaar voor? Wat heb je aan en heb je iets van een koffer?quote:Op dinsdag 23 september 2025 11:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar zit ik vandaag ook op te wachten.
Hmm, maar jij bent niet misselijk?quote:Op dinsdag 23 september 2025 11:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dragon fruit en zit nu aan een fruit smoothie
Ik weet het niet! Ik heb een trainingspak aan, dus ik ben er niet erg op gekleed, maar ik neem aan dat ze daar ook wel kleren hebben?quote:Op dinsdag 23 september 2025 11:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is het vandaag? zit je er klaar voor? Wat heb je aan en heb je iets van een koffer?
Wat ga je doen dan?quote:Op dinsdag 23 september 2025 11:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik weet het niet! Ik heb een trainingspak aan, dus ik ben er niet erg op gekleed, maar ik neem aan dat ze daar ook wel kleren hebben?
nee maar ik eet en drink dit elke dag.quote:Op dinsdag 23 september 2025 11:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, maar jij bent niet misselijk?
zou je je niet wat netter moeten kleden? Lees dat we jezus gaan ontmoetenquote:Op dinsdag 23 september 2025 11:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik weet het niet! Ik heb een trainingspak aan, dus ik ben er niet erg op gekleed, maar ik neem aan dat ze daar ook wel kleren hebben?
De bedragen welke eraf gaan zijn over het algemeen iedere maand hetzelfde en als er wat bijkomt pas is het aan. Inderdaad geen omkijken naar en kan het ook niet vergeten. Het is vervelend als dingen overhoopt niet afgeschreven kunnen worden, altijd weer zo'n gedoe.quote:Op dinsdag 23 september 2025 11:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier ook. Elke maand een bedrag naar de gezamenlijke rekening. Verder geen omkijken naar.
Ik ben net wakker, wanneer worden we geraptured?quote:
Daar ben ik dus ook niet op gekleed nu. Ik ben wel een was aan het doen zodat ik straks nette kleren aan kan.quote:Op dinsdag 23 september 2025 11:24 schreef bitterbal het volgende:
@:recce de 25ste komt er nog es een alien invasion
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Wat is het überhaupt?quote:Op dinsdag 23 september 2025 11:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben net wakker, wanneer worden we geraptured?
Ja, weet ik niet precies, er komt een rapture en dan gaan we allemaal naar Jezus. Als we goed zijn geweest tenminste. Dat zou vandaag al kunnen gebeuren.quote:
Misschien ben ik het gewoon minder gewend.quote:Op dinsdag 23 september 2025 11:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar ik eet en drink dit elke dag.
Maar Jezus is meestal ook niet heel netjes gekleed eigenlijk.quote:Op dinsdag 23 september 2025 11:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zou je je niet wat netter moeten kleden? Lees dat we jezus gaan ontmoeten
Ik word altijd zo lui als ik dat soort kleding aan heb. Moet me ook echt omkleden om in een andere staat te komen ofzo.quote:Op dinsdag 23 september 2025 11:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Einde der tijden en het gekozen volk wordt in 1 klap van de aarde naar de hemel gehaald. Dus dan verdwijnen er opeens allemaal mensen en de achterblijvers zijn verloren en de aarde vergaat met hun er nog op.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |