Zodra je 12 bent mag je wel met Trump mee naar Epstein-eiland. Dus dan kun je maar beter dat prikje hebben gehad.quote:
Mannen moeten niet aanstellen bij een griepje.quote:Op dinsdag 23 september 2025 08:56 schreef Recce het volgende:
En het gaat om vrouwen hè? Die moeten gewoon niet zeuren.
De strekking was dat vrouwen zich niet zo aan moeten stellen. Lijkt me onhaalbaar.quote:Op dinsdag 23 september 2025 08:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar wat moet de huisarts dan voorschrijven
Oké iniequote:Op dinsdag 23 september 2025 08:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De strekking was dat vrouwen zich niet zo aan moeten stellen. Lijkt me onhaalbaar.
Nico HULKENBEEEEEEEEEEEEEEEEERGHquote:Op dinsdag 23 september 2025 08:58 schreef CherryLips het volgende:
LECLERC
LECLEEEERC
LECLEEERCGGHUUUUGGGHUH
Vrouwen weten niet hoe dat voelt.quote:Op dinsdag 23 september 2025 08:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mannen moeten niet aanstellen bij een griepje.
quote:Op dinsdag 23 september 2025 08:58 schreef CherryLips het volgende:
LECLERC
LECLEEEERC
LECLEEERCGGHUUUUGGGHUH
Wat is deze!?quote:Op dinsdag 23 september 2025 08:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nico HULKENBEEEEEEEEEEEEEEEEERGH
Hard times to be a Ferrari and a Lecerc fan.quote:
Oh diequote:
Dit was ook wel een erg domme fout toen van Mercedes.quote:Op dinsdag 23 september 2025 09:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[ afbeelding ]
@:Nattekat en ik willen dit maar dan met oranje gekleurde auto's.
quote:Op dinsdag 23 september 2025 09:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Straks gaat het wel weer over eten
Op zijn helm ja dacht ikquote:Op dinsdag 23 september 2025 09:10 schreef TaMieke het volgende:
Hebben jullie dat ook meegekregen van die unicorn sticker van Sainz?
quote:Op dinsdag 23 september 2025 09:10 schreef TaMieke het volgende:
Hebben jullie dat ook meegekregen van die unicorn sticker van Sainz?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |